Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Synes QPR-sammenligningen fra Alsaker treffer litt for bra på LSK til at den kan avfeies som vrøvl. Storinnkjøp av mette stjerner og generelt rask kan du sette på mange av de signeringene gjort etter Per Bergs andre skippertak på investorsiden. Dessuten var Nordlie inne på noe viktig, å gå back to basics når det butter imot. Jeg mener LSK burde gjort det etter stortapet i havgapet, siktet seg inn på seks poeng på de tre gjenstående for å ha en viss avstand til den umiddelbare bunnkampen og dermed ha mulighet til å fortsette å utvikle grunnspillet etter pausen. Må si jeg frykter konsekvensene av et tap mot Haugesund.

    Tre poeng til helga vil bety mye mer enn tre poeng.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4112

      Jeg synes det var en god debatt! Bjarmann svarer som en presset politiker og kan selvfølgelig ikke annet. Men når de trekker ham til studio for å svare for elendigheten, får vi i det minste vite at de ikke er fornøyd med at vi ikke har tatt større steg i 2012 og "så langt i 2013". Det var da noe. Vi får inderlig håpe Davy tar feil når han sier at det er helt uaktuelt for Ståle Solbakken å trene LSK.
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • sigurdsen
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 1822

        Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
        Jeg synes det var en god debatt! Bjarmann svarer som en presset politiker og kan selvfølgelig ikke annet. Men når de trekker ham til studio for å svare for elendigheten, får vi i det minste vite at de ikke er fornøyd med at vi ikke har tatt større steg i 2012 og "så langt i 2013". Det var da noe. Vi får inderlig håpe Davy tar feil når han sier at det er helt uaktuelt for Ståle Solbakken å trene LSK.
        Bjarmann har ikke de letteste rammene å svare for seg i, med en vill Davy Wathne og Nordlie med en tydelig agenda for å renvaske sitt "fiaskoprosjekt". Enig med din politiker sammenligning. Dog synes jeg Alsaker har noen gode poenger som absolutt bør tas seriøst

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
          Vi får inderlig håpe Davy tar feil når han sier at det er helt uaktuelt for Ståle Solbakken å trene LSK.
          Sa han hvorfor, eller var det Davy-oppgulp?

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Sa han hvorfor, eller var det Davy-oppgulp?
            Han oppførte seg som en full sjømann og rent oppgulp. Alsaker er ikke så verst, men DW skal være så forbaska kul at han kun blir en parodi.

            Kommentar

            • Johnny Sack
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2007
              • 127

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Han oppførte seg som en full sjømann og rent oppgulp. Alsaker er ikke så verst, men DW skal være så forbaska kul at han kun blir en parodi.
              Hvis man har fulgt Davy på Twitter en stund, så skjønner man at mannen ikke er direkte intelligent. Kommenterer og kommer med meninger om alt, uansett hva det måtte være. Alt fra politikk til glamourmodellers antrekk. Selvforherligende tufs passer bedre om han enn Riise.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4112

                Opprinnelig skrevet av *46*
                Han oppførte seg som en full sjømann og rent oppgulp. Alsaker er ikke så verst, men DW skal være så forbaska kul at han kun blir en parodi.
                Det er greit at Davy blir i overkant ivrig og engasjert noen ganger, og at det til tider kan bli vel mye Davy! Men å hevde at han ikke har peiling, blir vel litt drøyt? Når han spør Bjarmann om LSK har noen plan og filosofi når de henter spillere og trenere, er vel for eksempel det et spørsmål som tidligere også har blitt stilt av andre?

                Nei Uwes disippel, han begrunnet ikke det med Solbakken. Jeg har tatt meg bryet med å skrive ned hva han sa, så kan de som ikke får sett innslaget se det selv:

                Jeg tror at Lillestrøm har gjort så mange dårlige sparkinger og hatt så dårlige erfaringer med å kvitte seg med trenere, og tro at nå skal det bli bedre hvis du bare får en ny mann – og det er helt uinteressant for Solbakken å trene Lillestrøm nå, det er helt uaktuelt, det er en konstruksjon hele problemstillingen – så jeg tror at de… spillerne står bak Haglund, og jeg tror at de kommer til å fullføre sesongen, og jeg tror at de kommer til å ende midt på tabellen.

                Pust nå!
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

                  Opprinnelig skrevet av vermu
                  For meg er "garanterte" et mye sterkere utsagn enn utbrukte "full tillit".
                  For meg er det også himmelvid forskjell på "garantere" og "så langt jeg kan garantere", så stor forskjell at sistnevnte havner under "full tillit" på skalaen.

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7092

                    Opprinnelig skrevet av skotten
                    For meg er det også himmelvid forskjell på "garantere" og "så langt jeg kan garantere", så stor forskjell at sistnevnte havner under "full tillit" på skalaen.
                    Nå har jeg sett programmet (ligger på Sumo, for de som har det). Bjarmann ble angrepet fra alle kanter (ikke minst av feite-Tom, som nok en gang brukte anledningen til å polere togulykken han selv forårsaket da han trente oss, forutsigbart nok).

                    Det var mer i dette programmet enn bare "så langt jeg kan garantere". Det var noe Bjarmann sa helt på slutten. Han forsvarte forutsigbarhet og kontinuitet, at laget har utviklet seg siden i fjor, og jeg oppfattet det han sa som en utvetydig støtte til Haglund. Han var også synlig irritert på Nordli, som selvsagt kom i studio med en agenda.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

                      Helt, helt sjukt at Nordlie i det hele tatt tør å uttale seg om hvordan LSK bør styres som klubb.

                      Riseth, Bjørkøy, 3millioner-Mouelhi, Midtun Lie, Brenne, Johnsen. Klassesigneringer! Sikkert drøssevis av andre middelmådigheter også, men jeg husker ikke engang navnet på de. Grøss.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

                      Kommentar

                      • Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

                        Opprinnelig skrevet av Seb.R
                        Helt, helt sjukt at Nordlie i det hele tatt tør å uttale seg om hvordan LSK bør styres som klubb.

                        Riseth, Bjørkøy, 3millioner-Mouelhi, Midtun Lie, Brenne, Johnsen. Klassesigneringer! Sikkert drøssevis av andre middelmådigheter også, men jeg husker ikke engang navnet på de. Grøss.
                        Den rekka der minner veldig om en spillerpolitikk som vi har prøvd en gang til, i fjor...

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4112

                          Opprinnelig skrevet av Kay
                          Den rekka der minner veldig om en spillerpolitikk som vi har prøvd en gang til, i fjor...
                          Spot on!
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • heidar
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2004
                            • 2128

                            Samtlige der er bedre enn Mjelde
                            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                            Endelig er mørketida over.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7092

                              Opprinnelig skrevet av heidar
                              Samtlige der er bedre enn Mjelde
                              Hvis du mener Midttun Lie var bedre til å spille fotball enn noen i det hele tatt, trenger du en hvit måned.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Opprinnelig skrevet av Kay
                                Den rekka der minner veldig om en spillerpolitikk som vi har prøvd en gang til, i fjor...
                                Historieløst. Kontraktslengde. Sier ikke mer.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • dollyholly
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2007
                                  • 965

                                  Jøss hvem topper liste alle Frode dissere? Sjekk lista tilbake til 1998. Hva er Frodes laveste plassering?

                                  Kommentar

                                  • skotten
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 1794

                                    Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                    Jøss hvem topper liste alle Frode dissere? Sjekk lista tilbake til 1998. Hva er Frodes laveste plassering?
                                    Er det endelig nå den etterlengtede WTF-knappen skal komme???

                                    Kommentar

                                    • dollyholly
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2007
                                      • 965

                                      Min mld er adressert til alle som har disset FK i dette forumet skotten. Du er garantert en av dem. Sjekk RB årets spiller i årene 1998-2013. Hva er FK dårligste plassering?

                                      Kommentar

                                      • skotten
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 1794

                                        Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                        Min mld er adressert til alle som har disset FK i dette forumet skotten. Du er garantert en av dem. Sjekk RB årets spiller i årene 1998-2013. Hva er FK dårligste plassering?
                                        Har bare dissa ham én gang, det gjør jeg aldri igjen - for å si det sånn

                                        Leste ikke resten av tråden før du posta, vel?

                                        Kommentar

                                        • dollyholly
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2007
                                          • 965

                                          Og grunnen til at den havnet i denne tråden var han som nevnt at de 4 øverste på denne listen ikke var med mot Ålesund hvor vi fikk en j.. oransje di.. i ræva "

                                          Kommentar

                                          Working...