Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maurakanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2005
    • 641

Dette holder ikke, men vi kan ikke sparke treneren hvis vi ikke har et bedre alternativ. Har ledelsen i det hele tatt spurt Ståle ? Hvis han ikke vil, hvem andre kan være aktuelle? Erlandsen, Røsler, Nordlie? Vil gjerne bytte ut Haglund, men man må ha et bedre alternativ for hånden.
    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

Kommentar

• Rankiz
      Medlem
      Bøffel
      • Aug 2009
      • 39

Haglund er helt på bærtur og har vært det lenge. Sier litt når vi på slutten bruker Kippe som spiss. Anderson kan ikke spille beck, han glemmer hele tiden posisjonen sin og er ikke god nok defensivt, er heller ikke noe sjakktrekk og spille Ringstad og Anderson på samme kant. For Anderson hindrer Ringstad i å gjøre sine gode dype driv. Som jeg skrev for noen måneder siden har Riise aldri vært noe god sentralt i banen, så det er uforståelig for meg hvorfor han ikke spiller høyreving... eller benkes. Alle husker jo at før han dro til England var han god på høyrekanten? Selv om Riise "har lyst til" å spille sentralt, er det treneren som bestemmer, men det er ikke så lett når treneren er en hodeløs kylling.

Opprinnelig skrevet av Rankiz
      Skjønner virkelig ikke hvorfor Riise spiller sentralt. Selv om han har sagt til treneren at han har lyst til å spille der betyr det ikke at han spiller best i denne posisjonen. Før han gikk til Fulham spilte han ving og var flink til å komme rundt og legge inn, er det ingen som husker det?! Spill han som høyreving for f! I midten blir han bare løpende i mellom uten å få til så mye, han har gode innlegg, men passningskvaliteten hans er ikke veldig god, så spill han som ving istedenfor.

Kommentar

• _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4397

Opprinnelig skrevet av Rankiz
        Haglund er helt på bærtur og har vært det lenge. Sier litt når vi på slutten bruker Kippe som spiss..
        Kippe som spiss kan fungere og være en plan b. Men poenget med å sette han opp er jo å endre eget spill med å pumpe lange baller og satse på andreballer og tilfeldigheter. Ironisk nok spilte vi helt likt som før. Håpløst.
        ..................

Kommentar

• vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

Hva er det Haglund sier? Han skylder på Erling Knutzon på 1-0 målet!! Fordi Østli ikke holder markeringen si så er det Knutzon sin feil at han ikke går i kroppen til Prijovic!!

Det er jo Østli (som ellers var den minst dårlige spilleren i dag) som må følge mannen sin.

Kommentar

• Wanker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 637

Opprinnelig skrevet av Paddis
            Håper det er RB som har funnet på denne overskriften - dersom ikke:

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6725771.ece
            Det var Haglunds svar i etter-kampen-intervjuet, hvor Bengt Eriksen ikke helt klarte å skjule hva han innerst inne mener om LSKs taktiske valg. At man ønsker å spille offensivt er jo flott det, men i kampene er det jo ikke alltid enkelt å se noe konkret resultat av disse drømmene...
            Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• general
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1150

Til Haglunds forsvar så er det å sende opp spiss i håpløse situasjoner et velkjent triks, men det sier noe om hvor håpløse vi kan være til tider! Haglund har ikke fått veldig mye tid ennå, men jeg mener fortsatt at han burde utrettet mer på denne tiden. Fortsetter resten av Haglunds prosjekt i samme tempo så rykker vi ned før vi får se noe av det! Om det skyldes hans ferdigheter,dårlig spillermateriell gjennom manglende pengestøtte, mangler i støtteapparatet eller det at gutta ikke gidder får ettertiden vise. Uansett må ting vurderes til høsten slik som ting står i dag.
              Seriegull 2016!!!

Kommentar

• G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3263

Opprinnelig skrevet av general
                Uansett må ting vurderes til høsten slik som ting står i dag.
                Å vente til høsten med å vurdere kan bli den dyreste nølingen i sportsklubbens historie. Slik jeg ser det er 3 poeng mot laget fra oslo øst en forutsetning for at Haglund overhodet vurderes for resten av sesongen. Ryker vi der bør både plan B og plan C ligge på bordet, og billettene hjem til Sverige være ferdig innkjøpt.

Kommentar

• Bukkenbruse
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 515

Opprinnelig skrevet av maurakanari
                  Dette holder ikke, men vi kan ikke sparke treneren hvis vi ikke har et bedre alternativ. Har ledelsen i det hele tatt spurt Ståle ? Hvis han ikke vil, hvem andre kan være aktuelle? Erlandsen, Røsler, Nordlie? Vil gjerne bytte ut Haglund, men man må ha et bedre alternativ for hånden.
                  En hvilken som helst tysker vil sannsynlighet være et bedre alternativ.

Kommentar

• GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

Er støtteapparatet rundt Haglund godt nok? Var assistenten til svensken i Elfsborg viktig for hans resultater? Supporterne der var ihvertfall veldig glade for å beholde ham. For hver kamp overstått stiller jeg meg mer og mer undrende til den offensive samhandlinga, har vi i det hele tatt kompetansen? Hvorfor er det så mange spillere som sliter med å få ut sitt beste i gul drakt?

Jeg føler vi sitter på utdaterte filosofier, i tillegg til at vi konsekvent ikke klarer finne den riktige miksen av spillere og dessuten bruker flere av de beste vi har i uvante posisjoner. Et godt fundert pasningsspill er selve grunnsteinen for fremgang, og det er umulig å få øye på. Og LSK er altså stappet med spillere i sin karrieremessig beste alder, det er ikke en stamme basert på lovende unge spillere med spennende ferdigheter.

Og det siste er det mest skremmende av alt, for hvilket utviklingspotensial ligger det egentlig i denne gjengen?

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Spør deg selv: Fikk Haglund som trener egentlig til noe i Elfsborg? Eller var resultatene et produkt av en god stall, enkeltspillere som tok ansvar og et solid støtteapparat?

Og om han var viktig: Hvorfor måtte Haglund gå?

Kommentar

• Yellow-not-jella
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2009
                        • 1606

Opprinnelig skrevet av vermu
                        http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6725771.ece

Hva er det Haglund sier? Han skylder på Erling Knutzon på 1-0 målet!! Fordi Østli ikke holder markeringen si så er det Knutzon sin feil at han ikke går i kroppen til Prijovic!!

Det er jo Østli (som ellers var den minst dårlige spilleren i dag) som må følge mannen sin.
                        Akkurat der har vel Hæggis rett. Erling knøttz gjør alt feil der, dvs er redd og trekker seg unna som en liten junior. Går ikke i kropp overhode. Sjokkerende svakt. Se selv, og bli .. apatisk. Blir ikke kvalm lenger, for sånne ting er helt forventa.

Kommentar

• Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1634

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                          Akkurat der har vel Hæggis rett. Erling knøttz gjør alt feil der, dvs er redd og trekker seg unna som en liten junior. Går ikke i kropp overhode. Sjokkerende svakt. Se selv, og bli .. apatisk. Blir ikke kvalm lenger, for sånne ting er helt forventa.
                          Feilen Haglund eventuelt gjør her, er at han i det hele tatt velger å benytte Knutzon som back istedenfor som kant-/angrepsspiller. Med tanke på at han i sin periode som trener har hentet et 15-tall spillere til klubben, synes det underlig at han har endt opp med Andersson og Knutzon som backer.

Kommentar

• Boing
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2005
                            • 711

Hvor er Haglunds-disipler nå når han trenger dem?? Tipper dem er på vei fra denne synkende båten i en livbåt der tullingen haglund er kapteinen.

Haglund, vær så snill pakk sakene dine og forsvinn, ta med deg styre og stell i LSK i samme slengen, dem skal ha like mye skylda for tilstanden til LSK nå om dagen som det du har. LSK = Vernet bedrift, fra øverst i styret til mannen/kvinnen på gulvet.

Kommentar

• Bibaboy
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 712

Synes igrunn det meste som skjer er ganske planløst i LSK om dagen... Skal man lykkes med å skape et godt fotballag, så må det være kvalitet i alle ledd. Synes sportsklubben fremstår mer og mer uprofesjonell. Det må ryddes opp i alle ledd, hver stein må snus, og det må inn en ny daglig leder som kan få ryddet opp i disse tingene. Det virker som hele klubben er handlingslammet. Dette er 5 eller 6 året på rad hvor vi står i fare for å rykke ned. Det blir færre og færre tilskuere på tribunene. Er veldig spent på hvor mange som kommer på årets høydepunkt neste søndag. Om den kampen tapes så bør det skje noe innad i klubben. Men handlinslammelsen er vel så sterk at hovedpersonene bare trekker på skuldreen som de har gjort de siste årene. Huff og huff.
                              Fugla Forever

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Minner nesten om en planlagt avvikling av virksomheten. Hvor mange spillere kan vi holde i stallen neste sesong når underskuddet for denne sesongen er bokført? Med tilskuersnittet vi seiler mot nå kan man vel snart melde seg for bedriftsserien.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6104

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Kippe som spiss kan fungere og være en plan b. Men poenget med å sette han opp er jo å endre eget spill med å pumpe lange baller og satse på andreballer og tilfeldigheter. Ironisk nok spilte vi helt likt som før. Håpløst.

Kippe opp på topp kan i teorien virke. Men etter mange år på åråsen der dette har vært trekket flere managere tyr til på slutten av kampene har jeg enda til gode å se oss få noe ut av trekket.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Boing
                                    Hvor er Haglunds-disipler nå når han trenger dem?? Tipper dem er på vei fra denne synkende båten i en livbåt der tullingen haglund er kaptein.
                                    Jeg står her like rak i ryggen som før 15.30 i går. At LSK taper borte mot TIL, endrer ikke mine synspunkter rundt Haglund.

Spørsmålet er nok mer om jeg gidder å bruke krefter på en gjeng som ser ut som hormonelle emo-tenåringer på speed. Der er jeg ikke helt i mål enda.

Kommentar

• Oddis
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 2744

Opprinnelig skrevet av HSft
                                      Kippe opp på topp kan i teorien virke. Men etter mange år på åråsen der dette har vært trekket flere managere tyr til på slutten av kampene har jeg enda til gode å se oss få noe ut av trekket.
                                      Kippe golla vel mot søpla en gang når han ble flytta opp mener jeg å huske..?
                                      Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Opprinnelig skrevet av Oddis
                                        Kippe golla vel mot søpla en gang når han ble flytta opp mener jeg å huske..?
                                        I tillegg så er effekten av å sende han opp at han får en del oppmerksomhet som gir de øvrige i feltet bedre plass. Det interessante er vel å se hvor mange mål man gjør med Kippe på topp, ikke nødvendigvis hvor mange mål han selv gjør.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4263

Fra artikkelen i nyhetstråden: Etter at LSK ikke hadde produsert en eneste sjanse, og heller ikke hatt en nestenmulighet til å produsere en nestensjanse gjennom førsteomgangen mot Tromsø, sa Haglund at de måtte fortsette sitt gode offensive spill.

Øvrige kommentarer overflødige.
                                          Elska þetta félag

Kommentar

Working...