Etter neste runde ligger laget på direkte nedrykk.. Da driter jeg i cup, kontinuitet og alt annet det messes om her på forumet og i andre sammenhenger! Få hue ut av tapermentaliteten og ta grep Sportsklubben!
Magnus Haglund
Collapse
X
-
Haglund snakker jo selv om hvordan journalister "vinkler" artikler for å selge. Men er virkelig Magnus Haglund korrekt sitert når han sier nedenstående til nettavisen?
- Hvis en LSK-supporter hadde vært LSK-trener i år. Hvordan hadde det gått, tror du?
- Jeg tror ikke spillergruppa hadde vært fornøyd med det. De vil ha en trener som er utdannet og som vet hva han driver med.Elska þetta félagKommentar
-
Haglund snakker jo selv om hvordan journalister "vinkler" artikler for å selge. Men er virkelig Magnus Haglund korrekt sitert når han sier nedenstående til nettavisen?
- Hvis en LSK-supporter hadde vært LSK-trener i år. Hvordan hadde det gått, tror du?
- Jeg tror ikke spillergruppa hadde vært fornøyd med det. De vil ha en trener som er utdannet og som vet hva han driver med.
Synes forøvrig han svarer bra for seg hele veien, og spesielt dette beit jeg meg merke i:
- Tidligere satte jeg meg rett ned og så kampen med én gang. Det har jeg sluttet med. Nå bruker jeg tid med barn og kone, sover en natt, står opp tidlig og ser kampen. Da blir jeg ikke så påvirket av følelser når jeg skal analysere kampen, og har fått mer perspektiv. Magnus Powell og jeg drar alltid tidlig til Åråsen dagen etter kamp, ser kampen sammen og velger ut deler vi skal vise spillerne senere på dagen.
Dette har jeg også tenkt på når han innimellom gir sine korte og litt likegyldige svar rett etter kampene. Jeg har nemlig hatt en mistanke om at ønsker å svare så enkelt som mulig for å ikke ende opp med dumme kommentarer ala Kjetil Rekdal rett etter kampslutt når man er preget av skuffelse eller glede.Kommentar
-
Jeg ble faktisk meget lettet og imponert etter den artikkelen. Her forteller (endelig) Haglund hvordan han tenker og hvorfor han gjør de valgene han gjør. Han beskriver også nøyaktig hvordan vi skal spille (noe vi har sett meget tydelige tegn på i enkelte kamper). Så er jo bare spørsmålet om han ser det vi i ekspertpanelet ser***Større baller enn vett***Kommentar
-
Han burde snakke litt om denne, hvorfor vi er der vi er og hvorfor vi var der i fjor.
1 Strømsgodset 14 10 2 2 29-10 32 2 Rosenborg 14 8 4 2 24-12 28 3 Aalesund 14 7 3 4 28-19 24 4 Brann 14 8 0 6 23-18 24 5 Viking 14 7 3 4 16-13 24 6 Sogndal 14 5 5 4 19-21 20 7 Haugesund 14 6 2 6 17-20 20 8 Tromsø 14 5 4 5 21-17 19 9 Vålerenga 14 5 2 7 17-22 17 10 Sarpsborg 08 14 4 5 5 19-28 17 11 Odd 14 4 3 7 15-15 15 12 Hønefoss BK 14 3 6 5 16-20 15 13 Lillestrøm 14 4 3 7 18-24 15 14 Molde 14 3 5 6 21-21 14 15 Start 14 3 5 6 18-27 14 16 Sandnes Ulf 14 2 4 8 11-25 10 Kommentar
-
Er det noe hold i ryktene rundt Haglund at han kan være ferdig? (ref: ryktetråden)
Altså mener jo at når Haglund fikk jobben så var dette på en måte Nå eller aldri, Bli et storlag igjen eller Adecco. Har klubben virkelig råd til å sparke Haglund og deretter signe 1-3 spiller samt ny trener. Det er jo samma gamle suppa om og om igjen. Hvem er det som egentlig vil investere i verdens mest utsatte risikoprosjekt?Kommentar
-
Jeg er enig i at resultatene ikke har vært noe å skryte av. Men vi bør evne å se bak resultatet.
Haglund treffer bra med planen idag.
Synd han må flytte Johan på back.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Spiller vi som i dag vil vi plukke plenty med poeng utover høsten. At vi herjer med Bart City i 75 min i deres lekestue hadde jeg aldri trodd, og det er bare en sur tabbe som hindrer oss i å ta poeng.
Spørsmålet er om laget klarer å fortsette med den samme innsatsen når vi møter antatt dårligere lag.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Å sette Yohan ned på back er så katastrofe som du får det. Hjelper svært lite av vi spiller gode kamper og skaper drøssevis med sjanser, når vi ikke har en eneste spiller som greier å få den kula i nettet.
Vi har grå lag som Hønefoss, Odd og 08 foran oss. Vi har en stall som tilsier topp 6, likefullt ligger vi på kvalikk - vanskelig å begripe. Vi kjører over Vif og Rbk, men får med oss 0 poeng.
Hvor lenge skal styret sitte på gjerde og frede denne mannen? Dritt lei tausheten og det flerfoldige "i dag går vi for tre poeng"
Adjø!Kommentar
-
Spiller vi som i dag vil vi plukke plenty med poeng utover høsten. At vi herjer med Bart City i 75 min i deres lekestue hadde jeg aldri trodd, og det er bare en sur tabbe som hindrer oss i å ta poeng.
Spørsmålet er om laget klarer å fortsette med den samme innsatsen når vi møter antatt dårligere lag.Kommentar
-
Vi har 1-2-6 og en målforskjell på 9-18 på de ni siste kampene. Det er en katastroferekke som langt overgår det faktum at vi spilte bra på Lerkendal (selv om vi naturligvis tapte der også). Vi styrer rett mot et spektakulært nedrykk i øyeblikket.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Gir vi Haglund 4-5 kamper til kommer ikke denne tråden til å handle om å sparke han, men heller om vi har råd til noen bedre trener i addecoen neste år.Kommentar
-
Ellers er det bare trist å se på om dagen. Spiller best men klarer ikke å putte. Ørlund har spenst i hælene som jeg ikke har sett på noe menneske før og vi er nære gang på gang.
Desverre er det fort å tenke at nå kjører vi over antatt dårligere lag men det tviler jeg på. Felles for de beste lagene som vinner serien er ikke nødvendigvis toppoppgjørene men å ta med 3 poeng i de andre kampene. Det MÅ vi gjøre hvis det skal bli tippeliga neste år også.
Nå er jeg trist og lei meg.
Haglund må fortsatt gå btw.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar