Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • forzafugla!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 461

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Jeg tror vi skal få kampen litt på avstand, før vi konkluderer med at vi spilte en veldig god kamp. Joda, det så bra ut og vi var klart bedre enn Rosenborg. Men hvor gode var de i dag...?
    Perry er jo en god taktiker, så kan jo godt være at han veit at LSk er scoringsvaksinerte og ville gi gutta en kamp hvor de kunne slappe av litt å kose seg.

Kommentar

• Laplace
      Medlem
      Møteplager
      • May 2013
      • 70

Send tomtegubben hjem. Han har ikke levert noe i nærheten av det han lovet.

Skal vi overleve som toppklubb så må vi:
      1. Spille i øverste divisjon.
      2. Vinne kamper.
      3. Trekke nok folk på kamp slik at vi har råd til å holde på med nr 1 og 2.

Vi klarer ikke detta, og Haglund har det øverste ansvaret for dette. Det første han burde ha lært seg er å vise "stjernene våre" hvor skapet skal stå, feks. plassere Rise på benken. Dessverre er ikke Haglund rett mann for LSK, og det har han nå hatt nesten to år på å bevise, merkelig nok.

Haglund, om du leser på forumet: DETTA EKKE BRA NOK!

Kommentar

• andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

Herregud. Jeg skal innrömme at jeg frika ut når Haglund satte Johan på backen i pausen, men det er da ikke til å komme fra at vi rada opp sjanser og dominerte også i andre omgang. Da blir det vanskelig å ta Haglund på den taktiske disponeringen, vi fungerte tross alt fint også etter pause. Helt uhört at vi taper denne kampen, men det er IKKE trenerens skyld. Baklengsmålet kan han absolutt ikke klandres for, og vi forsvarer oss langt bedre enn bartene. Samtidig dominerer vi offensivt gjennom störstedelen av matchen og har mer en nok av sjanser til å vinne dette. At spillerne ikke klarer å sette sjanser vi vet de har mer enn nok kapasitet til å sette, det er det vanskelig å gjöre noe med.

Diskuter gjerne treneren, men om man bruker dagens prestasjon som argument er man ute og svömmer på dypt vann.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

Marginer er noe man taper på i enkeltkamp eller to, ikke jevnlig over to sesonger. Vi taper, nok en gang, på manglende dyktighet.

Nå må det tas et valg i kontorene, det må velges mellom:
          1. farvel Haglund, og
          2. Hei Adeccoligaen!

Jeg vet hva jeg velger, jeg har visst det lenge.
          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

Opprinnelig skrevet av superbøffel

Nå må det tas et valg i kontorene, det må velges mellom:
            1. farvel Haglund, og
            2. Hei Adeccoligaen!

Jeg vet hva jeg velger, jeg har visst det lenge.
            Merkelig. Ifjor sommer fikk vi de samme to alternativene. Eller da sto vel valget mellom Arne og garantert nedrykk med Haglund?
            Twitter

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

To spörsmål:

Hva hadde dere gjort annerledes eller bedre i denne kampen?
              Når var sist vi var såpass overlegne på Lerkendal, altså i spill og sjanser?

Kommentar

• superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

Opprinnelig skrevet av Herman
                Merkelig. Ifjor sommer fikk vi de samme to alternativene. Eller da sto vel valget mellom Arne og garantert nedrykk med Haglund?
                Vi overlevde på hengende kusehåret i fjor, og er nærmere nedrykk enn noengang i år, på tross av massive investeringer i nye spillere de siste to årene. Alikevel mener du jeg tok feil i fjor da jeg sa Haglund måtte gå???

Helt alvorlig, det er ganske lett å se at vi har feil trener og feil ledelse i klubben. Både med tanke på resultatene og kommentarene. "Sånt skjer" ???? Dra til h....
                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Opprinnelig skrevet av andersmm
                  To spörsmål:

Hva hadde dere gjort annerledes eller bedre i denne kampen?
                  Når var sist vi var såpass overlegne på Lerkendal, altså i spill og sjanser?
                  Jeg så ikke kampen. Men vi scorer ikke mål, hjelper lite hvem vi rundspiller da. Jeg trekker meg litt tilbake og skylder ikke på Haglund nå, siden jeg ikke har sett de fire siste kampene. Men de sier tre tap i serien med 0-4 i målforskjell. Ja, vi puttet et mot start og vant, men uansett. Når din tankegang og taktikk ikke fungerer så må man evne å tenke nytt. Men det skjer ikke på Åråsen. Det viker helt tilfeldig hvem som går inn og ut av laget. Hvorfor får Fredrik fortsette i den posisjonen når han har putta et mål etter halvspilt serie, hvorfor sitter fjorårets toppscorer tidvis på benken og starter på backen, hvorfor er fjorårets mest spennende signering i tl plassert på benken i 95% av kampene, hvorfor prøver man ikke å gjøre endringer? Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Vi ligger to poeng unna sisteplass etter halvspilt og vi har slutta å score mål. Jeg er livredd. Men Herman, kom gjerne å overbevis meg motsatt. Vi rundspilte rbk og engen i fjor også. Hjalp like lite da, nesten. Da fikk vi iallfall et par poeng.

Kommentar

• andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Vi overlevde på hengende kusehåret i fjor
                    Med all respekt; vi avslutta på 9. plass. Beste plasseringen siden 2007.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

Opprinnelig skrevet av Laplace
                      Send tomtegubben hjem. Han har ikke levert noe i nærheten av det han lovet.

Skal vi overleve som toppklubb så må vi:
                      1. Spille i øverste divisjon.
                      2. Vinne kamper.
                      3. Trekke nok folk på kamp slik at vi har råd til å holde på med nr 1 og 2.

Vi klarer ikke detta, og Haglund har det øverste ansvaret for dette. Det første han burde ha lært seg er å vise "stjernene våre" hvor skapet skal stå, feks. plassere Rise på benken. Dessverre er ikke Haglund rett mann for LSK, og det har han nå hatt nesten to år på å bevise, merkelig nok.

Haglund, om du leser på forumet: DETTA EKKE BRA NOK!
                      Er du fullstendig idiot du eller? Riise spilte til en 8'er i dag, ble skada etter 63, spilte kampen ut. Og han heter Riise med to ii.

Kommentar

• cetor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2011
                        • 268

Herregud. Jeg skal innrömme at jeg frika ut når Haglund satte Johan på backen i pausen, men det er da ikke til å komme fra at vi rada opp sjanser og dominerte også i andre omgang. Da blir det vanskelig å ta Haglund på den taktiske disponeringen, vi fungerte tross alt fint også etter pause. Helt uhört at vi taper denne kampen, men det er IKKE trenerens skyld. Baklengsmålet kan han absolutt ikke klandres for, og vi forsvarer oss langt bedre enn bartene. Samtidig dominerer vi offensivt gjennom störstedelen av matchen og har mer en nok av sjanser til å vinne dette. At spillerne ikke klarer å sette sjanser vi vet de har mer enn nok kapasitet til å sette, det er det vanskelig å gjöre noe med.

Diskuter gjerne treneren, men om man bruker dagens prestasjon som argument er man ute og svömmer på dypt vann.
                        Amen

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Med all respekt; vi avslutta på 9. plass. Beste plasseringen siden 2007.
                          Joda, du har har selvsagt rett i det, uansett en sesong langt under det man burde forvente med den stallen vi mønstret.

Skal vi gamble på en solid høstsesong som i fjor? Jeg har bare ikke trua, jeg har blitt skuffet av LSK og Haglund for mange ganger.
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Eneste lille feil i dag var å ikke sette Mjelde ned på back plassen når Johan dominerte som han gjorde ....Vi er en spiss unna og være et topplag og det er for meg helt bak mål at det ikke blir gjort noe med dette.

Kommentar

• Laplace
                              Medlem
                              Møteplager
                              • May 2013
                              • 70

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Eneste lille feil i dag var å ikke sette Mjelde ned på back plassen når Johan dominerte som han gjorde ....Vi er en spiss unna og være et topplag og det er for meg helt bak mål at det ikke blir gjort noe med dette.
                              Rent bortsett fra at vi ikke tok et jævla poeng i dag også, så er jeg helt enig med deg.

Kommentar

• Laplace
                                Medlem
                                Møteplager
                                • May 2013
                                • 70

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                Er du fullstendig idiot du eller? Riise spilte til en 8'er i dag, ble skada etter 63, spilte kampen ut. Og han heter Riise med to ii.
                                Ja vi ligger på ca 14. plass, selv etter at Riise har starta de fleste kampene om ikke alle. Hadde han vært halvparten av så god som han sjøl tror at han av og til kan være, hadde vi vært mye høyere på tabellen enn der vi er i dag. Jeg tenkte ikke på kampen i dag spesifikt i mitt innlegg da jeg nevnte at Riise burde vært benka i ny og ne, men på generelt grunnlag har ikke fyren vist seg som en så forbanna god fussballer som han burde være.

Eller er jeg helt og fullstendig idiot som synes at det er hårreisende å se LSK på 14. plass på tabellen?

Kommentar

• 307
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2007
                                  • 358

Ja vi ligger på ca 14. plass, selv etter at Riise har starta de fleste kampene om ikke alle. Hadde han vært halvparten av så god som han sjøl tror at han av og til kan være, hadde vi vært mye høyere på tabellen enn der vi er i dag. Jeg tenkte ikke på kampen i dag spesifikt i mitt innlegg da jeg nevnte at Riise burde vært benka i ny og ne, men på generelt grunnlag har ikke fyren vist seg som en så forbanna god fussballer som han burde være.

Eller er jeg helt og fullstendig idiot som synes at det er hårreisende å se LSK på 14. plass på tabellen?
                                  Slutt å prat piss. Vi hadde vært mye høyere på tabellen med en spiss som scorer mål. Er det Riise som skal få skylden nå da. Synd med skaden til Helstad. Han hadde scoret på mange av de mulighetene vi har fått. Har ikke sett kampen isdag. Men var det ikke vi som styrte kampen i dag. Ræv setter inn to forsvars spillere for å sikre seieren. Vi legger igjen to spillere på corner. Ræv legger alle inn i sitt eget felt. Keeper tabbe fra poeng. Vi har null flyt. Inn med en ny spiss og vi vil gjøre det bedre. Men fins det penger?

Kommentar

• taraldsen
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Sep 2006
                                    • 161

Tror jeg er en av de største Riise "haterne". Denne sesongen holder han ikke 2 div nivå engang. Om det er fordi han spiller på en plass han ikke liker vet jeg ikke, han var jo god på høyre kanten for oss sist han var her. Har laget X antall innlegg om han og hans ekstremt høye feil pasnings %. Hadde han prestert sånn i hvilken som helst annen klubb hadde han vært benka, men her får han ny sjanse hele tiden. Det gjenspeiler vel kanskje litt om hvorfor vi ligger der vi gjør, når prestasjoner som han har levert blir belønnet med start 11'er kamp etter kamp.. Det viser jo litt om hvor ambisjonene ligger spørr du meg..

Kommentar

• taraldsen
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2006
                                      • 161

Opprinnelig skrevet av 307
                                      Slutt å prat piss. Vi hadde vært mye høyere på tabellen med en spiss som scorer mål. Er det Riise som skal få skylden nå da. Synd med skaden til Helstad. Han hadde scoret på mange av de mulighetene vi har fått. Har ikke sett kampen isdag. Men var det ikke vi som styrte kampen i dag. Ræv setter inn to forsvars spillere for å sikre seieren. Vi legger igjen to spillere på corner. Ræv legger alle inn i sitt eget felt. Keeper tabbe fra poeng. Vi har null flyt. Inn med en ny spiss og vi vil gjøre det bedre. Men fins det penger?
                                      Er enig med deg at vi trenger en spiss som scorer mål og det ASAP. Men man skal ikke legge sjul på at Riise (som skal være en av profilene våre) har lever ALT for dårlig. Har ikke sett et eneste intervju der noen stiller han spørsmål om hvorfor han har vært så dårlig og han har heller ikke uttalt seg om det. Men når en av profilene i klubben har 20+ feil pasinger/dårlige innlegg/dårlige leveringer i hver bidige kamp, så må man jo spørre seg om hva som foregår(?) Hvorfor blir han ikke fortalt at hans prestasjoner er for dårlig og han må trene på å sentre enkle pasninger til med spiller før han får komme tilbake til første 11'ern.

Å ja! Kampen i dag handler mye om at vi ikke har flyt og at RBK har flaks. Men ang Riise så er det en sak som har ved vart siden første serie runde.

Kommentar

• knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9539

Etter mye prøv og jævlig mye feil, har vi kommet fram til at Andersson er Pirlo på midtbanen og Roger Brown på utdo på backen.
                                        (Roger Brown er han i Hodejegerne, knut anm)
                                        Stian blir skada, hva gjør Haglund? Det eneste han faen i hælvette - finnes ikke nok banneord - må gjøre: Andersson blir back.
                                        Graverende. Jeg gråter.

Jeg er forlengst ferdig med Haglund, så dette tapet føyer seg egentlig bare inn i en rekke som ikke holder vann.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Jeg har til tider stilt kritiske spørsmål til flere ting, men å legge BHR under kniven uten å vise til annet enn pisspreik er trist å lese! Ha "dokumentasjonen" i orden eller hold kjeft.. Uten løpingen til spillere som BHR og FG hadde dette laget stått uten poeng!

Kommentar

Working...