Magnus Haglund
Collapse
X
-
-
Send tomtegubben hjem. Han har ikke levert noe i nærheten av det han lovet.
Skal vi overleve som toppklubb så må vi:
1. Spille i øverste divisjon.
2. Vinne kamper.
3. Trekke nok folk på kamp slik at vi har råd til å holde på med nr 1 og 2.
Vi klarer ikke detta, og Haglund har det øverste ansvaret for dette. Det første han burde ha lært seg er å vise "stjernene våre" hvor skapet skal stå, feks. plassere Rise på benken. Dessverre er ikke Haglund rett mann for LSK, og det har han nå hatt nesten to år på å bevise, merkelig nok.
Haglund, om du leser på forumet: DETTA EKKE BRA NOK!Kommentar
-
Herregud. Jeg skal innrömme at jeg frika ut når Haglund satte Johan på backen i pausen, men det er da ikke til å komme fra at vi rada opp sjanser og dominerte også i andre omgang. Da blir det vanskelig å ta Haglund på den taktiske disponeringen, vi fungerte tross alt fint også etter pause. Helt uhört at vi taper denne kampen, men det er IKKE trenerens skyld. Baklengsmålet kan han absolutt ikke klandres for, og vi forsvarer oss langt bedre enn bartene. Samtidig dominerer vi offensivt gjennom störstedelen av matchen og har mer en nok av sjanser til å vinne dette. At spillerne ikke klarer å sette sjanser vi vet de har mer enn nok kapasitet til å sette, det er det vanskelig å gjöre noe med.
Diskuter gjerne treneren, men om man bruker dagens prestasjon som argument er man ute og svömmer på dypt vann."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Marginer er noe man taper på i enkeltkamp eller to, ikke jevnlig over to sesonger. Vi taper, nok en gang, på manglende dyktighet.
Nå må det tas et valg i kontorene, det må velges mellom:
1. farvel Haglund, og
2. Hei Adeccoligaen!
Jeg vet hva jeg velger, jeg har visst det lenge.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Merkelig. Ifjor sommer fikk vi de samme to alternativene. Eller da sto vel valget mellom Arne og garantert nedrykk med Haglund?Kommentar
-
To spörsmål:
Hva hadde dere gjort annerledes eller bedre i denne kampen?
Når var sist vi var såpass overlegne på Lerkendal, altså i spill og sjanser?"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Helt alvorlig, det er ganske lett å se at vi har feil trener og feil ledelse i klubben. Både med tanke på resultatene og kommentarene. "Sånt skjer" ???? Dra til h....Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg så ikke kampen. Men vi scorer ikke mål, hjelper lite hvem vi rundspiller da. Jeg trekker meg litt tilbake og skylder ikke på Haglund nå, siden jeg ikke har sett de fire siste kampene. Men de sier tre tap i serien med 0-4 i målforskjell. Ja, vi puttet et mot start og vant, men uansett. Når din tankegang og taktikk ikke fungerer så må man evne å tenke nytt. Men det skjer ikke på Åråsen. Det viker helt tilfeldig hvem som går inn og ut av laget. Hvorfor får Fredrik fortsette i den posisjonen når han har putta et mål etter halvspilt serie, hvorfor sitter fjorårets toppscorer tidvis på benken og starter på backen, hvorfor er fjorårets mest spennende signering i tl plassert på benken i 95% av kampene, hvorfor prøver man ikke å gjøre endringer? Hvorfor, hvorfor, hvorfor? Vi ligger to poeng unna sisteplass etter halvspilt og vi har slutta å score mål. Jeg er livredd. Men Herman, kom gjerne å overbevis meg motsatt. Vi rundspilte rbk og engen i fjor også. Hjalp like lite da, nesten. Da fikk vi iallfall et par poeng.Kommentar
-
Kommentar
-
Send tomtegubben hjem. Han har ikke levert noe i nærheten av det han lovet.
Skal vi overleve som toppklubb så må vi:
1. Spille i øverste divisjon.
2. Vinne kamper.
3. Trekke nok folk på kamp slik at vi har råd til å holde på med nr 1 og 2.
Vi klarer ikke detta, og Haglund har det øverste ansvaret for dette. Det første han burde ha lært seg er å vise "stjernene våre" hvor skapet skal stå, feks. plassere Rise på benken. Dessverre er ikke Haglund rett mann for LSK, og det har han nå hatt nesten to år på å bevise, merkelig nok.
Haglund, om du leser på forumet: DETTA EKKE BRA NOK!Kommentar
-
Herregud. Jeg skal innrömme at jeg frika ut når Haglund satte Johan på backen i pausen, men det er da ikke til å komme fra at vi rada opp sjanser og dominerte også i andre omgang. Da blir det vanskelig å ta Haglund på den taktiske disponeringen, vi fungerte tross alt fint også etter pause. Helt uhört at vi taper denne kampen, men det er IKKE trenerens skyld. Baklengsmålet kan han absolutt ikke klandres for, og vi forsvarer oss langt bedre enn bartene. Samtidig dominerer vi offensivt gjennom störstedelen av matchen og har mer en nok av sjanser til å vinne dette. At spillerne ikke klarer å sette sjanser vi vet de har mer enn nok kapasitet til å sette, det er det vanskelig å gjöre noe med.
Diskuter gjerne treneren, men om man bruker dagens prestasjon som argument er man ute og svömmer på dypt vann.Kommentar
-
Skal vi gamble på en solid høstsesong som i fjor? Jeg har bare ikke trua, jeg har blitt skuffet av LSK og Haglund for mange ganger.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Eneste lille feil i dag var å ikke sette Mjelde ned på back plassen når Johan dominerte som han gjorde ....Vi er en spiss unna og være et topplag og det er for meg helt bak mål at det ikke blir gjort noe med dette.Kommentar
-
Rent bortsett fra at vi ikke tok et jævla poeng i dag også, så er jeg helt enig med deg.Kommentar
-
Eller er jeg helt og fullstendig idiot som synes at det er hårreisende å se LSK på 14. plass på tabellen?Kommentar
-
Ja vi ligger på ca 14. plass, selv etter at Riise har starta de fleste kampene om ikke alle. Hadde han vært halvparten av så god som han sjøl tror at han av og til kan være, hadde vi vært mye høyere på tabellen enn der vi er i dag. Jeg tenkte ikke på kampen i dag spesifikt i mitt innlegg da jeg nevnte at Riise burde vært benka i ny og ne, men på generelt grunnlag har ikke fyren vist seg som en så forbanna god fussballer som han burde være.
Eller er jeg helt og fullstendig idiot som synes at det er hårreisende å se LSK på 14. plass på tabellen?Kommentar
-
Ja vi ligger på ca 14. plass, selv etter at Riise har starta de fleste kampene om ikke alle. Hadde han vært halvparten av så god som han sjøl tror at han av og til kan være, hadde vi vært mye høyere på tabellen enn der vi er i dag. Jeg tenkte ikke på kampen i dag spesifikt i mitt innlegg da jeg nevnte at Riise burde vært benka i ny og ne, men på generelt grunnlag har ikke fyren vist seg som en så forbanna god fussballer som han burde være.
-
Slutt å prat piss. Vi hadde vært mye høyere på tabellen med en spiss som scorer mål. Er det Riise som skal få skylden nå da. Synd med skaden til Helstad. Han hadde scoret på mange av de mulighetene vi har fått. Har ikke sett kampen isdag. Men var det ikke vi som styrte kampen i dag. Ræv setter inn to forsvars spillere for å sikre seieren. Vi legger igjen to spillere på corner. Ræv legger alle inn i sitt eget felt. Keeper tabbe fra poeng. Vi har null flyt. Inn med en ny spiss og vi vil gjøre det bedre. Men fins det penger?
Å ja! Kampen i dag handler mye om at vi ikke har flyt og at RBK har flaks. Men ang Riise så er det en sak som har ved vart siden første serie runde.Kommentar
-
Diskuter gjerne treneren, men om man bruker dagens prestasjon som argument er man ute og svömmer på dypt vann.
(Roger Brown er han i Hodejegerne, knut anm)
Stian blir skada, hva gjør Haglund? Det eneste han faen i hælvette - finnes ikke nok banneord - må gjøre: Andersson blir back.
Graverende. Jeg gråter.
Jeg er forlengst ferdig med Haglund, så dette tapet føyer seg egentlig bare inn i en rekke som ikke holder vann.Kommentar
-
Jeg har til tider stilt kritiske spørsmål til flere ting, men å legge BHR under kniven uten å vise til annet enn pisspreik er trist å lese! Ha "dokumentasjonen" i orden eller hold kjeft.. Uten løpingen til spillere som BHR og FG hadde dette laget stått uten poeng!Kommentar
Kommentar