Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2007
    • 386

    Blir litt som når din nye kjæreste spør om eksen er pen. "Neida, ikke like vakker som deg"...

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Jan
      Blir litt som når din nye kjæreste spør om eksen er pen. "Neida, ikke like vakker som deg"...
      Enig. Jeg er en av de største kritikerne til Haglund. Men når jeg leste dette så jeg det som oppgulp fra en spirrevipp som vil hevne et slemt forum. Dessuten må han jo selge seg inn til Eva-Brit og de syv resterende i Tornekrattet.

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3209

        Opprinnelig skrevet av Jan
        Blir litt som når din nye kjæreste spør om eksen er pen. "Neida, ikke like vakker som deg"...
        Jeg hadde ikke nevnt det om det ikke stemmer med mitt inntrykk fra de treningene jeg selv har sett.

        Husker også jeg nevnte det allerede i fjor da vi skulle møte Molde på Åråsen at de hadde mye mer trøkk i oppvarmingen før kamp enn det vi hadde.

        Eller som salige Vinnie Jones en gang sa: "We don't train so much, but we train fucking hard when we do".

        Kommentar

        • Robiwan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 603

          Så en kommentar på dagbladet om kampen som var noe sånt "har aldri likt LSK, men jeg forandra mening i kveld". Takk Haglund, du får mye pes når det går dårlig, men nå fortjener du skryt. Lillestrøm spiller bra for tiden, og nå begynner å vinne kamper håper jeg Haglund fortsetter med prosjekt LSK
          Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            Faktisk villig til å gi han et år til..

            Kommentar

            • sholen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2009
              • 381

              Hvis det gode spillet fortsetter, kanskje til og med blir bedre, og vi sanker med oss poeng jevnt og trutt utover høsten, så bør han få ett år til. Blir fryktelig dumt å bytte trener og spillestil når ting virker å falle på plass. Vært klart best i fem kamper på rad, sluppet inn kun 4 mål på siste 9 obligatoriske kampene. Tror vi kan ha en fin høst i vente. Håper også at folk begynner å komme tilbake til Åråsen. I går var det fantastisk stemning og det påvirker nok spillerne også. FORZA FULA

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7092

                Fortsetter spillet å sitte som i går, er det bare å gi ham et år til.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Ett? Hvorfor det? Han har satt spillet og er i ferd med å etablere et bunnsolid defensivt spill og et skapende offensivt sådann. La ham fortsette å bygge, jeg liker grunnmuren og vil gjerne se resten av huset også. Sjetteplass og cupfinale, jeg står ved spådommen.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    Så lenge vi ikke får et nytt skademareritt så ser jeg ingen grunn til at vi ikke skal klatre som faen utover hösten. Sånn som vi framstår nå har vi konsekvent mest ball, mest banespill og flest sjanser. Når man gjenskaper det gang etter gang så tar man også en masse poeng. Det som gir meg mest troen er at laget ser ut til å spille med veldig stor tro på seg selv og på vårt spill. Relasjonene sitter, det jobbes og jobbes, og planen ser ut til å fölges gjennom 90 minutter. Nå som resultatene begynner å komme, så kan man kanskje håpe på at vi får litt flyt og bikker flere situasjoner og kamper i vår favör.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7092

                      Før neste år er det viktig at LSK gjør noe med bredden i troppen. Piermayr var jo sheriff med en gang da han kom på, pekte og dirigerte og hadde full kontroll. Håper han slår til og LSK forlenger. Skadene i mai ødela sesongen for oss, og skal vi være med i toppen må vi ha mer bredde å ta av til neste år. Johan har jo vært på halter'n fra han kom til oss og fram til nå, Thorstein Helstad er nesten like gammel som meg, og PVM får mange gule kort, det i går var vel hans sjette for året? Sånt koster flesk hvis vi ikke har kvalitet å sette inn når de er indisponerte.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Når du ser på sitatet nedenfor fra Frank Gundersen etter første trening i Molde har Haglund noe å ta tak i (for det han sier stemmer 100% med mitt inntrykk, desverre):

                        I forhold til i LSK merker jeg at det er mer kvalitet i hver øvelse og et høyere tempo, men det er viktig for å bli bedre, sier Gulbrandsen.
                        Nja, når man ser resultatet av kampen i går, så er det ingenting som tyder på at Molder trener bedre enn LSK...

                        Kommentar

                        • TomLundby
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 616

                          Akkurat som det ikke var noen grunn til å sparke Haglund etter noen dårlige kamper i mai er det heller ingen grunn til å signere ny kontrakt nå etter et par gode kamper. Best å se an noen kamper til, vurdere et par alternativer og så bestemme seg angående Haglund mot slutten av sesongen. Så kan vi supportere også more oss lengst mulig med "sparkn" og "livstidskontrakt".

                          Kommentar

                          • klippen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2009
                            • 251

                            Om vi skal forlenge med Haglund er det helt feil å forlenge med et år. Det må forlenges med minimum to år, helst tre.

                            Faktum er at LSK har levert gode resultater i år - så lenge har vi hatt få skader. Veien opp er kort, og med samme kvalitet i spillet fremover mener jeg det skal være litt grunn til bekymring for en ny neglebitende høst. Fordelen med Haglund er at det virker som om adminastrasjon, støtteapparat etc. trives med han. Han er rett og slett en lugn kille. Dermed skaper han lite slitasje, som mange trenere tidligere har gjort hos oss.

                            Vi går inn i spennende periode nå, men fire antatt tøffe kamper på papiret. Viking, Brann, Godset og søpla. Med spillet vi har for tiden, blir det meget spennende. Fortsetter vi i samme stimen mot Viking og Brann, er det antageligvis norges mest finspillende lag som møtes i den 20. tippeligarunden - det er det lenge siden man har kunne sagt om et LSK-lag!

                            Kommentar

                            • Kay
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 763

                              Å slå ett felles bunnlag på hjemmebane er ikke nok, vi har stort sett hele tiden prestert bra mot lag som spiller offensiv fotball. Eksamen kommer mot lag som parkerer bussen. Det var gøy på åråsen i går, noe som har vært sjelden vare, men akkurat nå er jeg avventende optimist. Å forlenge nå blir som å forlenge med kiko eller lyn kampen.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3448

                                For min del blir det viktigste å se hvordan Haglund fortsetter å bygge laget videre. Stammen i laget vårt er 29+(+) år, og de ungdommene virker å forsvinne til utlandet etter kort tid. Å erstatninge de eldre med yngre krefter blir avgjørende for om vi returnerer til toppen for å bli eller om det bare er et blaff. I så måte er Piermayer en spennende signering, men må forlenges utover denne sesongen.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                                  For min del blir det viktigste å se hvordan Haglund fortsetter å bygge laget videre. Stammen i laget vårt er 29+(+) år, og de ungdommene virker å forsvinne til utlandet etter kort tid. Å erstatninge de eldre med yngre krefter blir avgjørende for om vi returnerer til toppen for å bli eller om det bare er et blaff. I så måte er Piermayer en spennende signering, men må forlenges utover denne sesongen.
                                  Det handler vel også om hva Haglund får disponibelt av penger til innkjøp av spillere og lønn?

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9463

                                    Vi har en oppadgående formkurve som har resultert i én godt utført kamp. Haglund må bli!

                                    Haha. Nei.

                                    Tror fortsatt på cupgull, men tror ikke Haglund er den rette for oss. Entusiasmen her er mer på tross av, enn på grunn av mannen. Han må gi mer av seg sjæl, så kanskje, bare kanskje. Ser bare hvor alright "taktikkprat" i nettavisen var.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av knut
                                      Vi har en oppadgående formkurve som har resultert i én godt utført kamp. Haglund må bli!
                                      Hvor har du kun en godt utført kamp fra?

                                      Kommentar

                                      • jonfugl
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Jun 2009
                                        • 181

                                        Syntes de siste kampene har vært veldig positive, Kampen i går var den beste på lenge. Om vi fortsetter slik ser jeg ingen grunn til å begynne på nytt med en ny trener. Det tar tid å bygge et nytt lag, og Ref. Riise vet nå alle på laget sine arbeidsoppgaver, endelig :-) Jeg tar tilbake pengene jeg lovet til Haglund til tog turen hjem, og håper han blir 1 år.

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7092

                                          Opprinnelig skrevet av klippen
                                          Om vi skal forlenge med Haglund er det helt feil å forlenge med et år. Det må forlenges med minimum to år, helst tre.
                                          Her er jeg ikke helt enig. Ettårskontrakt (med opsjon på ett eller to til, eller noe sånt) gir ikke den soveputen en lengre kontrakt vil gi. Da må han bygge på det han har nå, og levere resultater neste år. Med treårskontrakt frykter jeg at det blir i overkant bedagelig. Vi har allerede ventet halvannet år på at det skal løsne. Nå er det kanskje noe på gang. Ingen vits i å bremse toget nå.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...