Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9463

    Opprinnelig skrevet av *46*
    Hvor har du kun en godt utført kamp fra?
    Meg sjøl. Akkurat som at du mener de har spilt mange bra.
    Subjektiv vurdering.

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av knut
      Meg sjøl. Akkurat som at du mener de har spilt mange bra.
      Subjektiv vurdering.
      Ok. Enkelt og greit - da kan jeg si at jeg ikke klarer helt å ta dine vurderinger seriøst. Spør feks Lars Tjærnås hva han mener om LSK sine prestasjoner i det siste?

      @Tjaernas:

      @Johnariise3 Både han og de andre fuglene har flakset godt siste kampene. 5 gode kamper på rad, selv med tap mot Enga og RBK.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9463

        Opprinnelig skrevet av *46*
        Ok. Enkelt og greit - da kan jeg si at jeg ikke klarer helt å ta dine vurderinger seriøst. Spør feks Lars Tjærnås hva han mener om LSK sine prestasjoner i det siste?
        Synes du skal ta vurderingene mine seriøst, akkurat som jeg tar dine, men du skal få velge selv hvor mye du ønsker å vektlegge dem.

        Lars Tjærnås har jeg ikke nok grunnlag til å vurdere om kan sitt fag. Veit bare han ikke kan sin sveis.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          LSK høster ikke skryt i media uten grunn.. Siste 5 kamper har gitt færre poeng enn hva spillet skulle tilsi, enkelt og greit. Men fotball handler om å score mål, når man ikke alltid gjør det så blir det heller ikke seier i alle kamper. Over en sesong jevner sånt seg ofte ut! Haglund har høsten på seg, noe annet enn topp 4 siste halvdel av sesongen er ikke godkjent. Totalt bør man da klare topp 6.

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            "We'll sees," said the zen-guru...

            Om folk nå har fått mancrush på Haglund, og vil ha ham i førersetet på treningsfeltet i årene som kommer og med best mulig lag, er det én ting som må gjøres: push folk til hjemmekampene!
            Mer publikum = mer penger i kassa og mer stemning. To av de viktigste faktorene LSK som klubb kan tilby spillere.
            Knurr...

            Kommentar

            • Stan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 1082

              Opprinnelig skrevet av Leif A
              "We'll sees," said the zen-guru...

              Om folk nå har fått mancrush på Haglund, og vil ha ham i førersetet på treningsfeltet i årene som kommer og med best mulig lag, er det én ting som må gjøres: push folk til hjemmekampene!
              Mer publikum = mer penger i kassa og mer stemning. To av de viktigste faktorene LSK som klubb kan tilby spillere.
              Seriøst. Tror vi må bli kvitt han fort som f!

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9463

                Det eneste Haglund hadde gående for seg, var en oppadgående formkurve som hadde resultert i én bra kamp og generell positivitet. Nå ødela'n jaggu den positiviteten, med triste taktiske valg og den vante taperinnstillinga.

                Hva skjer videre? Må jo gå ei kule varmt no sted snart?

                Og dere som ville gi han ny kontrakt etter forrige runde, vil dere det fortsatt nå?

                Kommentar

                • Xavi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 1275

                  Han gjorde kanskje ikke de beste taktiske valgene i dag. Men 2-2 borte mot Viking er ikke den katastrofen du skal ha det til.
                  Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                  Anders, Tidligere styremedlem KFL

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Jeg er akkurat like for ny kontrakt som du er usaklig. For det første var det ikke én god kamp, det var fem hvorav tre var dritbra og to var gode. For det andre er det selvsagt fornuftig å sette inn en målsnik som er god på hue når du blir trykt bakover og får dødball etter dødball i mot. I de fleste andre kampsituasjoner er det selvsagt at Fofana går foran, men her var det mer bruk for Ohi, og hadde Riise sendt ballen til ham mot slutten, i stedet for å sende den inn i beina på Erling som var dobbelmarkert, kunne han avgjort kampen. Mjelde var også et godt valg, Helstad var utslitt og vi trengte aggro og energi. Erik har ikke masse fart, men han har vilje og innsats, samt en jævlig god skuddfot som også kunne blitt utslagsgivende.

                    Vi møtte seriens kanskje aller beste hjemmelag i dag, og nær sagt alle er blitt overkjørt der i år. Poeng før matchen hadde jeg gladelig tatt i mot, så selv om det er kjipt å kaste bort to poeng på tellefeil og grisetabbeballmist på midten, betyr ikke det at vi har rett i å restarte bitchekampanjen mot Haglund igjen nå. Grei bortekamp med en fryktelig halvtime der Viking fikk all energi i verden av dødball på dødball. Det er heller ikke Haglund sin feil at Frode og Stian leverte årsverste, de har vært blant de sikreste kortene og skal prestere bedre enn i dag.

                    Ny kontrakt til Torstein, Magnus, Marius og Erling. Nå. Erling skal være her for alltid, på tide å la ham få greie på det selv også. Elsker den fyren.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9463

                      Opprinnelig skrevet av Xavi
                      Men 2-2 borte mot Viking er ikke den katastrofen du skal ha det til.
                      Det var det folk sa etter 1-0 tapet i Drammen og.

                      Men når vi ikke vinner, burde vi i det minste kunne si at det ikke stod på innsatsen.

                      Det har kunn skjedd 2 ganger under Haglund, og det var under sesongstarten i fjor. 2 kamper som om vi hadde vunnet, hadde resultert i en høy tabellplass, men som isteden knakk de oss helt, og gubben begynte å mase om tid. Tid som ikke har resultert i mye innsats eller vinnervilje, bare i én bra kamp.

                      Kommentar

                      • DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4112

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        For det første var det ikke én god kamp, det var fem hvorav tre var dritbra og to var gode.
                        Du kan sikkert mye mer om fotball enn meg. Men jeg synes det blir mer og mer uinteressant å debattere, enn si følge med, et lag som av de mest religiøse tilhengerne og av treneren, blir "snakket opp" sånn som det blir forsøkt gjort med dette LSK-laget. Haglunds snakk om å "fortsette det gode angrepsspillet" i Tromsø, når vi ikke hadde kommet til én eneste sjanse, er vel det aller mest groteske eksempelet.

                        Vi lever i totalt forskjellige verdener.
                        Last edited by DoubleHi5; 03.08.2013, 19:49.
                        Elska þetta félag

                        Kommentar

                        • Herman
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2010
                          • 1101

                          Haha. Å klage på innsatsen denne sesongen er så hjernedødt at jeg ikke vet om jeg skal ta det seriøst. At noen virkelig har null peiling er greit nok, men det får da være grenser? Én god kamp? Hjelp.

                          Har forøvrig ønsket ny kontrakt til Haglund i hele år, og gjør det fortsatt.
                          Twitter

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av Xavi
                            Han gjorde kanskje ikke de beste taktiske valgene i dag. Men 2-2 borte mot Viking er ikke den katastrofen du skal ha det til.
                            I dag tapte vi to poeng, ferdig snakka!

                            Kommentar

                            • 307
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 358

                              Det er jo klart man taper to poeng når vi leder med to. Men det er ikke nok til å kreve at Haglung ikke får fornyet kontrakt. Ja til Haglung fra meg og det har det vært hele tiden. Og det kan ikke være sånn at det skal kun være seire med god fotball som gjelder. Det er irriterende å høre at folk leter etter grunner til at Haglund ikke skal få ny kontrakt.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                2-2 i Stavanger er absolutt ingen krise når man ser hjemmestatistikken til Viking, men kamputviklingen forteller noe annet.

                                Vi leder 2-0 etter å ha vært best i begge boksene (noe vi ikke pleier å være), mens Viking har vært ditto ineffektive. Vi var heldige og dyktige. En stund. Problemet er at vi på 2-0 begynner å gå tomme på midtbanen, og etter rundt 55 minutter klapper midtbanen vår totalt sammen. At Haglund setter inn Ohi er greit nok, Fofana så ut til å gå tom, men det var åpenbart ikke nok. At ikke Østerrikeren kommer inn før det gjenstår 5 minutter er en liten skandale, og en avslører en stor svakhet ved Haglund: kampledelsen. Mjelde som spiss? Seriøst... Hadde han satt han på midtbanen, greit nok, men liten vits å sette han fremst.

                                Vi hadde en noe heldig (men desto deiligere) 2-0 ledelse, vi burde og kunne ri inn til 3 poeng. I stedet er nær total passivitet fra benkens side når midtbanen blir blåst til side som et partytelt på landsskytterstevnet.

                                Skrekkelig kampledelse fra Haglunds side, vi burde absolutt hatt med oss 3 poeng hjem slik kampen forløp, men i stedet starter vi å sikre poenget når det er bare ett igjen, ikke tre.

                                Så jævla skuffa.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Ola
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1651

                                  Hva ble sjansestatistikken? Jeg aner ikke, men min (subjektive) følelse er 5-4 ca, favør Viging. Synes vi gjorde en god kamp, selv om jeg personlig hadde sett Piena eller Mjelde inn for Riise i det 60nde minutt. Begynner å få litt tro på Haglund, men det kan skyldes at jeg har forrige trener friskt i minne, tidenes dårligste LSK-trener.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Opprinnelig skrevet av Ola
                                    Hva ble sjansestatistikken? Jeg aner ikke, men min (subjektive) følelse er 5-4 ca, favør Viging. Synes vi gjorde en god kamp, selv om jeg personlig hadde sett Piena eller Mjelde inn for Riise i det 60nde minutt. Begynner å få litt tro på Haglund, men det kan skyldes at jeg har forrige trener friskt i minne, tidenes dårligste LSK-trener.
                                    11-3, ifølge VG. I overkant friskt, de har ni avslutninger på mål.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Ser ut som laget er dårlig fysisk trent. Kan ikke være slik at to-tre spillere må byttes ut etter 45 i hver jævla kamp pga slitne bein.

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        11-3 i sjanser??? De har sett en annen kamp.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9463

                                          Opprinnelig skrevet av Herman
                                          Haha. Å klage på innsatsen denne sesongen er så hjernedødt at jeg ikke vet om jeg skal ta det seriøst. At noen virkelig har null peiling er greit nok, men det får da være grenser? Én god kamp? Hjelp.
                                          Overraskende at du skal komme med den leksa der. Holder jo vanligvis høy kvalitet på innlegga dine.

                                          Opprinnelig skrevet av Herman
                                          Har forøvrig ønsket ny kontrakt til Haglund i hele år, og gjør det fortsatt.
                                          Det jeg lurte på. Kan du utdype litt hvorfor? Vi er i to helt forskjellige "leire".

                                          For meg er han døden. Null engasjement, null evne til å skape tru, blir jo giddaløs bare å skrive den setningen her. Og det er ikke kriterier jeg vil at en trener i LSK skal inneha.

                                          Kommentar

                                          Working...