Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    Dersom det spillemessig og resultatmessig holder seg på et akseptabelt nivå ut sesongen, kunne jeg godt sett MH som trener også neste sesong. Mye skyldes det at jeg ikke ser hvem som skal ta over. Da hyppige trenerbytter ikke har gjort noe for sportsklubben de senere årene er dette noe er jeg er svært lite begreistret for. MH kan ha svært mange svakheter som trener, men det kan neste mann også ha. Dersom vi ikke har en klar kandidat og en klar plan videre, så gidder jeg ikke skrotlegge nåværende plan.

    Fy faen så jævlig følelse; jeg ønsker beholde en trener i frykt for hva styret koker i opp og hva kan vente rundt neste sving.
    Seriegull 2016!!!

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av knut
      [sarkasme]Nei, hør nå her. Vi var kun en personlig feil unna 3 poeng [/sarkasme]
      Også møtte vi et av 15 jævlig gode hjemmelag.

      Kommentar

      • forzafugla!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 461

        Opprinnelig skrevet av taraldsen
        Stod Haglund i mål?
        Så du kampen? Vi ble rævkjørt. Skulle nesten tro det var en usynlig vegg mellom spillerne våre og brannmålet.

        Kommentar

        • Xavi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 1275

          Opprinnelig skrevet av forzafugla!
          Pell deg hjem din jævla udugelige trener!!!!!
          Haglund sin skyld at Udjus gjør en feil? eller kanskje skal han få skylda at Origi ble skada? Sto han bak finanskrisa også?
          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
          Anders, Tidligere styremedlem KFL

          Kommentar

          • plantemiddel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2012
            • 807

            [sarkasme]Også har vi Norges beste supportere som er villig til å gi nye trenere plenty med tid til å etablere et topplag.[/sarkasme]

            Kommentar

            • Xavi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 1275

              La oss følge Wolverhampten, Blackburn og Koln. De har rådd stor success med å sparke trenere hvert år.
              Last edited by RSP; 10.08.2013, 09:29. Begrunnelse: Moderering.
              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
              Anders, Tidligere styremedlem KFL

              Kommentar

              • forzafugla!
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 461

                Opprinnelig skrevet av Xavi
                Haglund sin skyld at Udjus gjør en feil? eller kanskje skal han få skylda at Origi ble skada? Sto han bak finanskrisa også?
                Hvis du er hardt rammet av finanskrisa har jeg sikkert en gammel tv du kan få, så kan du få se kampene også. Er ikke rart man taper poeng når man ikke presser de 20 siste minuttene, og ikke tar en jævla kontring ordentlig..

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                  La oss følge Wolverhampten, Blackburn og Koln. De har rådd stor success med å sparke trenere hvert år. Utålmodige idioter!
                  Ikke alle som har lik god fotballforståelse som eliten her inne. Beklager min fotballuvitenhet. Eehhhhhh...

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Synes det er foruroliggende at Haglund ikke sier at dette totalt sett ikke er godt nok, men isteden sier seg passe fornøyd. En stund synes jeg han har vært offensiv og god i uttalelsene, nå er han mer tilbake i gammelt spor. Dette var ikke godt nok på noen måte, at vi får med poeng handler bare om msibrukte sjanser, ikke at vi er "svårslagent" og vanskelige å skape sjanser på.

                    Kommentar

                    • taraldsen
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2006
                      • 161

                      Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                      Så du kampen? Vi ble rævkjørt. Skulle nesten tro det var en usynlig vegg mellom spillerne våre og brannmålet.
                      Så kampen jeg. Men tror ikke folk skjønner at vi er et middels lag i Tippeligaen i Norge. Hva kan man forvente av det? 1 poeng mot Brann borte tar jeg gledelig 7 dager i uka. Ja det er kjipt når vi leder og det er igjen 10 min og de scorer på en keeper tabbe, men ærligtalt, dette er fotball, en kamp kan snu alle mulige veier på få minutter. Klag gjerne på Haglund, men til syvende og sist er det spillerne som spiller fotballen ute på banen og vi er fortsatt ikke et topp lag med de beste spillerne i ligaen. Folk må ta en reality check

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3387

                        Vi er et middels lag ut ifra tabellposisjon. Ser du på laget burde vi vært topp 5 - uten noen snev av diskusjon. Der har du problemet.

                        Kommentar

                        • forzafugla!
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2008
                          • 461

                          Opprinnelig skrevet av taraldsen
                          Så kampen jeg. Men tror ikke folk skjønner at vi er et middels lag i Tippeligaen i Norge. Hva kan man forvente av det? 1 poeng mot Brann borte tar jeg gledelig 7 dager i uka. Ja det er kjipt når vi leder og det er igjen 10 min og de scorer på en keeper tabbe, men ærligtalt, dette er fotball, en kamp kan snu alle mulige veier på få minutter. Klag gjerne på Haglund, men til syvende og sist er det spillerne som spiller fotballen ute på banen og vi er fortsatt ikke et topp lag med de beste spillerne i ligaen. Folk må ta en reality check
                          Hvorfor diskuterer vi egentlig dette når treneren ikke har noe å si? Da kan vi jo likegodt sparke han og velge en random spillende trener. Så sparer vi ihvertfall en del i lønn.

                          Haglund burde ha visst at Brann kom til å styre kampen også i andre, og han burde ha lært av Vikingkampen og ikke bare lagt laget i forsvar for å vente på å få pikken i ræva.

                          Kommentar

                          • taraldsen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2006
                            • 161

                            Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                            Hvorfor diskuterer vi egentlig dette når treneren ikke har noe å si? Da kan vi jo likegodt sparke han og velge en random spillende trener. Så sparer vi ihvertfall en del i lønn.

                            Haglund burde ha visst at Brann kom til å styre kampen også i andre, og han burde ha lært av Vikingkampen og ikke bare lagt laget i forsvar for å vente på å få pikken i ræva.
                            Er ikke helt enig med deg. Synes ikke vi la oss veldig bakpå. Var mere det at Brann kjørte såpass at vi ble tvunget til det. Men vi hadde ta muligheter i overtall og 3 mot 3 på slutten. Men da valgte bla. palmi, johan og PVM å holde på ballen og små trille i boks, istedet for å kjøre på og kanskje få til en avsluttning som kunne endt opp som en større sjanse. Godt mulig Haglund ba dem om å gjøre det, men det vet verken du eller jeg, så da må vi gå utifra at spillerne selv tok den avgjørelsen med å roe ned spillet. Jeg var negativ til Haglund en stund jeg også, men nå ser vi jo faktisk bedring, både i banespill og resultater mot hendholdtsvis bedre motsandere på vanskelige arenaer (hvis man tror på at hjemme bane er fordel). Da kan jeg ikke helt se grunnen til å rope på at han skal bli sparket. La oss nå se tilbake på Uwe tiden, med forholdsvise gode resultater og man kunne se at ting gikk i riktig retning, men man valgte da å sparke han. Greit at vi ikke kan sammenligne Haglund og Uwe, MEN veldig mange sitter den dag i dag og er fortsat forundret over hvorfor Uwe ble sparket. Nå ser vi frem gang, hvorfor starte på nytt IGJEN? Det har jo ikke funket OVERHODET hittil.

                            Kommentar

                            • Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 581

                              Haglund treffer bedre og bedre han!
                              Sparker vi han nå rykker vi tilbake til start.
                              Mannen lærer, laget lærer, dette utvikler seg i positiv retning!
                              ________________________
                              TB

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3387

                                Det er ikke Haglund sin skyld at Origi tabber seg ut i Trondheim, ikke Haglund sin skyld av Udjus er kald i trøya å driter seg ut i kveld. Det er heller ikke Haglund sin skyld at Andersson er uheldig å lager sjølmål mot søpla.

                                Derimot må han høste kritikk i den taktiske disposisjonen underveis i kampene, noe som er skremmende dårlig. Å gi fra seg en 2-måls ledelse mot Viking kan skje den beste, men måten det skjedde på er under enhver kritikk. I kveld er vi ikke interessert i å angripe i 2.omgang, noe som er forferdelig som supporter å se på. Vi kan ikke ri på en 1-0 ledelse mot et lag som har vunnet 7 av 8 hjemmekamper i år, det holder ikke. Vi har spillere med kapasitet til å score det 2. og avgjørende målet. Haglund viser feighet i måten han fremstår på.

                                Haglund har noe på gang, men jeg veit ikke om det holder i lengden. Det er altfor ustabilt, vi kan ikke leve med én god og én dårlig omgang fremover. Det er ikke godt nok for en klubb som LSK.

                                Kommentar

                                • taraldsen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2006
                                  • 161

                                  Opprinnelig skrevet av LS89
                                  Det er ikke Haglund sin skyld at Origi tabber seg ut i Trondheim, ikke Haglund sin skyld av Udjus er kald i trøya å driter seg ut i kveld. Det er heller ikke Haglund sin skyld at Andersson er uheldig å lager sjølmål mot søpla.

                                  Derimot må han høste kritikk i den taktiske disposisjonen underveis i kampene, noe som er skremmende dårlig. Å gi fra seg en 2-måls ledelse mot Viking kan skje den beste, men måten det skjedde på er under enhver kritikk. I kveld er vi ikke interessert i å angripe i 2.omgang, noe som er forferdelig som supporter å se på. Vi kan ikke ri på en 1-0 ledelse mot et lag som har vunnet 7 av 8 hjemmekamper i år, det holder ikke. Vi har spillere med kapasitet til å score det 2. og avgjørende målet. Haglund viser feighet i måten han fremstår på.

                                  Haglund har noe på gang, men jeg veit ikke om det holder i lengden. Det er altfor ustabilt, vi kan ikke leve med én god og én dårlig omgang fremover. Det er ikke godt nok for en klubb som LSK.

                                  Godt innlegg og enig i det aller meste. Bortsatt dagens kamp. Vi hadde flere gode overgangs muligheter som kunne blitt store sjanser, men som endte opp i ingenting grunnet personelige feil. PVM synes jeg var helt usynlig store deler av kampen. Knutzon hadde ikke helt dagen med touchen og var litt veik der han burde satsa alt for å komme seg foran mann. Johan, Palmi og Stian stod ved flere anledninger å trilla i trekant der vi var var i overtall og kunne kjørt på å fått en avslutting. Det så ut som at de fleste var ekstremt slitene i andre omgang derrav dårlig utnyttelse av overgangene vi fikk. Noe jeg kan skjønne på måten gutta ble løpenes imellom i storedeler av første omgang. Jeg kan ikke se for meg at Haglund ba gutta om å stå å trille ball når vi hadde en 3 mot 3 og Haglund kan heller ikke gjøre noe med personlige feil som blir gjort over hele banen.

                                  1-1 i dag er godkjent med tanke på hvordan SPILLET var. Jeg kan ikke helt se hva man kan ta Haglund på i denne kampen. Men alle har forskjellige oppfatninger og meninger om kampen, noe jeg respekterer

                                  Kommentar

                                  • heg
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2007
                                    • 112

                                    Latterlig. mulig det bare er rbk og lsk som tar poeng i Bergen i år.

                                    Kommentar

                                    • forzafugla!
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 461

                                      Opprinnelig skrevet av taraldsen
                                      La oss nå se tilbake på Uwe tiden, med forholdsvise gode resultater og man kunne se at ting gikk i riktig retning, men man valgte da å sparke han. Greit at vi ikke kan sammenligne Haglund og Uwe, MEN veldig mange sitter den dag i dag og er fortsat forundret over hvorfor Uwe ble sparket. Nå ser vi frem gang, hvorfor starte på nytt IGJEN? Det har jo ikke funket OVERHODET hittil.
                                      Den store forskjellen på dette og Uwe-tiden, er jo at ting ikke går fremover med Haglund. Spillet, og spesielt angrepet er like planløst som alltid, og klippekortspillerne for fornya korta. Og ikke minst er klubben så nitrist som den aldri har vært før(uten at Haglund kan bebreides så alt for mye for det). Nei, er det noe fremgang en ser her, er det på veien nedover mot adecco og økonomiske vanskeligheter.

                                      Kommentar

                                      • taraldsen
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2006
                                        • 161

                                        Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                        Den store forskjellen på dette og Uwe-tiden, er jo at ting ikke går fremover med Haglund. Spillet, og spesielt angrepet er like planløst som alltid, og klippekortspillerne for fornya korta. Og ikke minst er klubben så nitrist som den aldri har vært før(uten at Haglund kan bebreides så alt for mye for det). Nei, er det noe fremgang en ser her, er det på veien nedover mot adecco og økonomiske vanskeligheter.
                                        Jeg skjønner poenget ditt. Jeg rev meg i håret av spesielt Riise. Har laget flere innlegg om at var helt håpløs og hadde klippekort når han underpresterte så til de grader ref. feil pasninger og mye personlige feil. Men nå de 3 siste kampene har han jaggu tatt steget. Kjempe scoring mot Molde og brann i dag. Har fortsatt litt å gå på når det gjelder pasninger, men det veier han en del opp med mye bra jobbing. Så der har du vertfall et eksempel på en enkelt spiller som har framgang. Jeg skjønner frustrasjonen til deg og flere, men hvordan skal nok et trener bytte hjelpe? Da må vi starte på nytt igjen for atter en gang. Vi må ta en reality check. Vi er faktisk ikke bedre. Tippeligaen er jo helt hawaii over hele linja. Alle lag kan vinne mot alle. Greit nok at Godset og RBK har en god ledelse på resten akkurat nå, men det er jo mye jevnere over hele fjøla en bare for et parr år tilbake. Jeg skjønner at tørsten etter en tittel er stor og at tolmdigheten begynner å ta slutt hos mange, men ved et trener bytte nå er jeg redd for at vi tar tar et steg bakover igjen.

                                        PS: Vi er i semien i cupen og sesongen er fortsatt ikke ferdig

                                        Kommentar

                                        • Xavi
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 1275

                                          Spørsmål til de som klagde her etter Brann kampen. Ville dere gjort det selv etter seier?
                                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                          Kommentar

                                          Working...