Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av *46*
    Klubben er i det minste i samtaler med Haglund om en forlenging av kontrakten, men spør du meg - så ser det ut som om LSK har dårlige kort på hånda. Og hva gjør man da? Solbakken er nok i FCK lenge før sesongen her hjemme er slutt, med tanke på resultatene den klubben kan "skryte av" om dagen. Haglund vil nok befinne seg i Malmö i tankene lenge før sesongslutt. Jeg ser umiddelbart ingen nordmenn som passer inn eller jeg ønsker meg i LSK.

    Regner med at det er fest i "Haglund må gå klubben" i dag. Anført av ledelsen ved reka og Superbøffel.
    I motsetning til "spillemessig fremgang, så mangel på poeng gjør ikke noe"-klubben tar vi ikke gledene på forskudd.

    For all del, Haglund virker som en fin fyr og har absolutt en ambisiøs og fin fotballfilosofi, men det hjelper ikke en drit uten poengfangst.

    God tur til Malmø.

    (man skulle forøvrig tro at vi, av alle supportere, hadde lært at spillestiljåleri ikke er rett vei etter at David Hay måtte gå og vi gikk fra seriegull til kvalifisering på ett år.)
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4112

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Regner med at det er fest i "Haglund må gå klubben" i dag. Anført av ledelsen ved reka og Superbøffel.
      Dette er en hysterisk morsom kommentar!
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Holterkanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2009
        • 581

        Vi kan like godt åpne en ny tråd med det samme. "Den nye treneren må gå"
        Den nye treneren må jo være helt blåst som ikke har vært i media og ønsket å ta over LSK ennå.
        ________________________
        TB

        Kommentar

        • *46*

          Opprinnelig skrevet av Holterkanari
          Vi kan like godt åpne en ny tråd med det samme. "Den nye treneren må gå"
          Den nye treneren må jo være helt blåst som ikke har vært i media og ønsket å ta over LSK ennå.
          Ingen dum ide. For han er garantert evneveik, sanker inn for lite poeng, kjedelig i media (eller en kødd i media), spiller kjedelig fotball, står for dårlig i mål og setter egenhendig for få sjanser. Han er tapt allerede.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av Holterkanari
            Vi kan like godt åpne en ny tråd med det samme. "Den nye treneren må gå"
            Den nye treneren må jo være helt blåst som ikke har vært i media og ønsket å ta over LSK ennå.
            Bollocks. Det er veldig enkelt, prioriter som følger:
            1. Ta nok poeng
            5. Spill sexy fotball
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Forsvinner Haglund tror jeg det er pga. manglende ressurser og muligheter til å nå målene han har satt seg selv med LSK. Tror han kommer til å sette helt spesifikke krav for å fortsette. Med interesse fra klubber som Malmø, i en helt annnen liga på nærmest samtlige områder, så har LSK litt av en jobb å gjøre for å sukre en forlengelse.

              Så må det jo også med i beregningen hvor lysten Haglund er på en retur til Allsvenskan.

              Kommentar

              • DoubleHi5
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2011
                • 4112

                Det er helt uvirkelig hvordan enkelte her inne klarer å ta sorgene (eller gledene?) på forskudd! Og det antageligvis uten å vite en dritt mer enn oss andre om hva situasjonen på trenersida er. Man skulle nesten tro det var Alex Fergusson som vi var "i ferd med å miste" og ikke en kjedelig svenske som er laangt unna å levere etter snart to års tålmodighet med ham!

                Har det slått noen at det kanskje er klubben som har gitt Haglund lunkne signaler? Noen som har tenkt tanken at klubben har jobbet med trenersituasjonen lenge? Kan det hende at Bjar og Per-Per har en aldri så liten plan? Jeg bare lurer...
                Elska þetta félag

                Kommentar

                • *46*

                  Hvis noen tror oppskriften på suksess er hyppige bytter av trener, så tro gjerne det. Historien viser noe annet.

                  Kommentar

                  • Kristiansen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 1332

                    Helvete. Når skal vi skjønne at det å sparke trenere og ansette nye trenere i hytt og pine med ulike fotballfilosofier ikke fungerer? Man må bygge på et solid grunnlag over flere år. Folk må ha tålmodighet. Nå begynner man å se konturene av et godt LSK spillende lag. Gi Haglund en ny kontrakt asap. Skandale om vi lar han gå, og ansetter en trener med en helt annen filosofi.

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      Jeg forstår ikke helt dette med trenerens filosofi. Det burde da være et ansvar som pålegges styret å ansette folk som passer til klubbens filosofi.

                      (Dette helt uavhengig av om Haglund går eller ei).
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Hvis noen tror oppskriften på suksess er hyppige bytter av trener, så tro gjerne det. Historien viser noe annet.
                        Vel det finnes vel gode unntak. Når kom Jønson til Ålesund igjen?

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av Roll75
                          Vel det finnes vel gode unntak. Når kom Jønson til Ålesund igjen?
                          Sesongen er langt fra over. Og neste år skal det gjenskapes igjen. Og det var vesentlig bedre fotballag og med få utskiftninger han tok over. Vesentlig forskjell.

                          Kommentar

                          • jeykey
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2012
                            • 452

                            Eneste som kan ta plassen til Haglund i mine øyne er Solbakken. Det er ikke grønnere på den andre siden. Utenom Solbakken, hvem er et bedre alternativ til Haglund? Jeg kommer ikke på en kjeft. Bare å forlenge, for Solbakken skjer ikke.
                            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                            - Sitat Grusom B

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7092

                              Fikk en spontanmelding fra en bekjent som er MFF-fanatiker. Hans reaksjon: "Detta får inte vara sant."
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • Roll75
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2007
                                • 834

                                Opprinnelig skrevet av *46*
                                Sesongen er langt fra over. Og neste år skal det gjenskapes igjen. Og det var vesentlig bedre fotballag og med få utskiftninger han tok over. Vesentlig forskjell.
                                Jo men likevel. Trenern kom før sesongen og laget ligger ann til medalje når nesten 2/3 av kampene er spilt. Jeg mener at vi har ressurser som ikke står noe tilbake for Ålesunds.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Roll75
                                  Jeg mener at vi har ressurser som ikke står noe tilbake for Ålesunds.
                                  Spissen dem henta før årets sesong, kostet vel mer enn hva hele stallen til LSK har kostet i innkjøp (ex. sign-on fee). Barrantes med mellom 3 og 4 mill i lønn i året i sin nye kontrakt. Jeg vet ikke helt jeg....

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7092

                                    Det er ikke noe stort tap om Haglund går. Han burde klart å få til mye bedre enn fasit tilsier etter ett år og åtte måneder i jobben, uansett om vi har spilt bedre i de seks siste kampene. Samtidig kan det funke hvis han får ett år til, men jeg river ikke akkurat ut håret om han signerer for MFF.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Bibaboy
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 712

                                      Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                                      Har det slått noen at det kanskje er klubben som har gitt Haglund lunkne signaler? Noen som har tenkt tanken at klubben har jobbet med trenersituasjonen lenge? Kan det hende at Bjar og Per-Per har en aldri så liten plan? Jeg bare lurer...
                                      Utifra det jeg har sett av gjennomtenkte og planlagte handlinger fra Bjarmann sin side så kan jeg aldri tenkt meg at det er gjort en stor og gjennomtenkt jobb rundt dette. Regner med at dette også blir tatt litt på hælen som endel andre viktige ting i klubben. Jeg bare venter på fortsettelsen...
                                      Fugla Forever

                                      Kommentar

                                      • jeykey
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2012
                                        • 452

                                        Kan ikke de som skal ha Haglund vekk fortelle meg om et realistisk og bedre alternativ enn Haglund utover Solbakken? Jeg lover å le om dere nevner Erlandsen, Nordlie etc.
                                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                        - Sitat Grusom B

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av jeykey
                                          Kan ikke de som skal ha Haglund vekk fortelle meg om et realistisk og bedre alternativ enn Haglund utover Solbakken? Jeg lover å le om dere nevner Erlandsen, Nordlie etc.
                                          Hvorfor skal vi komme med et annet alternativ en Solbakken? Han er ledig, han er glad i LSK og han er akkurat det vi trenger.

                                          Kommentar

                                          Working...