Magnus Haglund
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ingen har sagt at man blir uovervinnelig pga kontinuitet, men det er virkemiddel for at lagene skal prestere bra. Arsenal har feks jevnt over prestert bra. Kontinuitet er ikke vinnerkonsept alene, men mange faktorer spiller inn. Og dette vet du reka, men du liker å gjøre deg litt vrangKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Veldig god førsteomgang, men kommer ikke helt i gang fra start i andre dessverre. Heldigvis har vi fantastisk moral, gjør et par gode bytter og får for første gang på lang tid uttelling på disse byttene og ved å trykke opp Kippe.
Hvordan går det forresten med Haglund sitt gamle Elfsborg lag om dagen? Nå begynner vel Lennartsson å få satt sitt preg på laget tenker jeg...Kommentar
-
-
Juling? Én sjanse før pause, kanskje halvannen i andreomgang, før vi utlikner på ren flaks.
90 % av forumet ser seg blinde på at vi IKKE TAPTE i går. Kampen var drit dårlig disponert, og de som mener LSK var gode i går bør se den i reprise. Jeg hadde luksusen av å se kampen på TV. Vi var forutsigbare og elendige etter pause, og vår overlegent beste spiller var stuet vekk på høyreback.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Juling? Én sjanse før pause, kanskje halvannen i andreomgang, før vi utlikner på ren flaks.
90 % av forumet ser seg blinde på at vi IKKE TAPTE i går. Kampen var drit dårlig disponert, og de som mener LSK var gode i går bør se den i reprise. Jeg hadde luksusen av å se kampen på TV. Vi var forutsigbare og elendige etter pause, og vår overlegent beste spiller var stuet vekk på høyreback.
I fjor høst hadde jeg ledd av de som hadde sagt til meg at vi skulle rundspille Godset i 55 minutter på åråsen. Syns Haglund har fått vist hvordan han vil at laget skal spille. Dette blir moro når gutta klarer det i 2x45, ikke bare i 45 minutter.
Kommentar
-
Kan rundspille Godset så mye du vil, men når de tross alt må skåre for oss, kommer vi faen ikke langt.
La oss signere den eeeeeeeeeekstremt savna spissen i Fred Friday, men ikke bruk'n før 2014... Uansett hvordan han hadde gjort det, kunne han ikke gjort en dårligere jobb enn EK, PVM og innbytter Helstad i går.Kommentar
-
Vi spiller en MEGET god førsteomgang mor laget som har vært suverene spillemessig i Norge de 2 siste årene. Andre omgang blir vi tatt på senga og rundspilt de første 15 minuttene, før det blir en stillingskrig de neste 20 minuttene. De siste 5-10 minuttene er det powerplay mot et mål, og vi får uttelling.
Jeg så den samme tversoverfotballen vi har sett i halvannet år i går, unntatt de gangene Fofana fikk sjansen til å utfordre på sin side. Laget mangler gjennombruddskraft. Det er ikke tilfeldig at vi ligger der vi ligger på tabellen. Denne utfordringen er Haglund ennå tilsynelatende ikke noe nærmere å løse.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Gi dette laget en ordentlig spiss. Da kan vi punktere kampen i den gode omgangen vi nesten alltid spiller. Med andre ord, ny kontrakt til Haglund og mer spille til på Fred.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Vi får huske at Godset manglet seriens beste spiller i går, og at det først og fremst er på hjemmebane de er veldig sterke. Hadde vunnet kun 1 av de 4 siste bortekampene før gårsdagens møte.Kommentar
-
Det er ikke tvil og at LSK har bedret banespillet sitt de siste månedene, og det skal Haglund har æren for. Vi fremstår som et mye mer spillende lag, og det er slik Haglund vil at LSk skal spille. I stor grad skyldes dette at Johan endelig spiller der han er best og at Fofana har evnene til å dra av en mann eller to. I tillegg har vi et forsvar som spiller stødig og godt, og som tidvis tør og klarer å spille pasninger til medspillere på midten.
Hvorfor vi ikke klarer å score mål er jeg derimot mer usikker på. Er det fordi vi ikke har gode nok spisser eller er det fordi Haglund ikke klarer å finne ut hvordan vi skal spille når vi nærmer oss motstandermålet? Vi er ikke gode på dødball, og scorer lite der. Selv om Powell er ansvarlig for dette er det til slutt Haglunds ansvar. Der har han ikke levert.
Jeg savner fortsatt å se den klare planen på hvordan vi skal score mål. Den ballbesittende stilen er tydelig, men hva er egentlig planen med unntak av å slå spissen i bakrom eller at Fofana skal dra av et par mann og lage overtall? Vi spiller oss ikke til mange sjanser, og jeg ser ikke planen. Mulig alt hadde løst seg dersom PVM hadde levert i sin rolle. Han har dessverre vært fryktelig svak de siste månedene. Uten at den hengende spissen er med i kampene blir vi for få som bidrar offensivt.
Jeg mener at Haglund burde tørre å sette ut PVM og bruke en annen spiller i hans rolle for å se om vi kan skape mer sentralt. Vår nye østerrike eller Friday kan muligens være alternativer da jeg tror at vi bør spille med spillere som kan frigjøre seg og være god rettvendt.Kommentar
Kommentar