Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krogen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2009
    • 228

Opprinnelig skrevet av 307
    Dette er jo også feil dersom jeg tolker det riktig. Rekdal fikk mange år og var nær ved å rykke ned.Før de vant. Samme med Mjelde i Brann. Erlandsen fikk vel 7 år. Endte med Sølv.
    Det endte med sjuendeplasser. Sølvet kom i sesong fire.

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Opprinnelig skrevet av krogen
      Det endte med sjuendeplasser. Sølvet kom i sesong fire.
      Tok sølv i sin første sesong med IFK Göteborg.

Personlig gleder jeg meg til Arsenal-gull i år. Wenger har sittet lengst og vil i følge forumet her inne være uslåelig.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av reka
        Tok sølv i sin første sesong med IFK Göteborg.

Personlig gleder jeg meg til Arsenal-gull i år. Wenger har sittet lengst og vil i følge forumet her inne være uslåelig.
        Og sparken i sesong to pga han kom på kanten med ledelsen.

Ingen har sagt at man blir uovervinnelig pga kontinuitet, men det er virkemiddel for at lagene skal prestere bra. Arsenal har feks jevnt over prestert bra. Kontinuitet er ikke vinnerkonsept alene, men mange faktorer spiller inn. Og dette vet du reka, men du liker å gjøre deg litt vrang

Kommentar

• KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

5 kamper uten tap. Synes det er ganske bra jeg.

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7135

Elendig gjennomført kamp i dag mot et dårlig Godset-lag. Ikke overbevist i det hele tatt av dette.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

Opprinnelig skrevet av trigz
              Elendig gjennomført kamp i dag mot et dårlig Godset-lag. Ikke overbevist i det hele tatt av dette.
              Tøv. Serietoer og et godt lag som sjeldent får så mye juling.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

Opprinnelig skrevet av KrisB
                5 kamper uten tap. Synes det er ganske bra jeg.
                Isolert ja. I det store bilde nei.

Kommentar

• Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                  Førsteomgang dritgod, totalt elendig.

Kommentar

• reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13278

Kommer langt med innsats og høyt press, synd det sjelden varer. Mangler fullstendig rytme og plan i spillet offensivt.

Kommentar

• runarM
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 566

Synes det begynner å bli påfallende mange gode lag som tilfeldigvis har dårlige dager mot oss.
                      runarM

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4263

To nye tapte poeng på hjemmebane. Det er for DÅRLIG!
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3501

Veldig god førsteomgang, men kommer ikke helt i gang fra start i andre dessverre. Heldigvis har vi fantastisk moral, gjør et par gode bytter og får for første gang på lang tid uttelling på disse byttene og ved å trykke opp Kippe.

Hvordan går det forresten med Haglund sitt gamle Elfsborg lag om dagen? Nå begynner vel Lennartsson å få satt sitt preg på laget tenker jeg...

Kommentar

• Kristiansen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 1332

Bare å gå i kontraktforhandlinger med Haglund asap. Vi bygger på noe veldig bra!

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7135

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Juling? Én sjanse før pause, kanskje halvannen i andreomgang, før vi utlikner på ren flaks.

90 % av forumet ser seg blinde på at vi IKKE TAPTE i går. Kampen var drit dårlig disponert, og de som mener LSK var gode i går bør se den i reprise. Jeg hadde luksusen av å se kampen på TV. Vi var forutsigbare og elendige etter pause, og vår overlegent beste spiller var stuet vekk på høyreback.

Kommentar

• Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

Opprinnelig skrevet av trigz
                                Juling? Én sjanse før pause, kanskje halvannen i andreomgang, før vi utlikner på ren flaks.

90 % av forumet ser seg blinde på at vi IKKE TAPTE i går. Kampen var drit dårlig disponert, og de som mener LSK var gode i går bør se den i reprise. Jeg hadde luksusen av å se kampen på TV. Vi var forutsigbare og elendige etter pause, og vår overlegent beste spiller var stuet vekk på høyreback.
                                Du finner noe negativt uansett. Vi spiller en MEGET god førsteomgang mor laget som har vært suverene spillemessig i Norge de 2 siste årene. Andre omgang blir vi tatt på senga og rundspilt de første 15 minuttene, før det blir en stillingskrig de neste 20 minuttene. De siste 5-10 minuttene er det powerplay mot et mål, og vi får uttelling.

I fjor høst hadde jeg ledd av de som hadde sagt til meg at vi skulle rundspille Godset i 55 minutter på åråsen. Syns Haglund har fått vist hvordan han vil at laget skal spille. Dette blir moro når gutta klarer det i 2x45, ikke bare i 45 minutter.

Kommentar

• knut
                                  Make knut Great Again
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2006
                                  • 9539

Kan rundspille Godset så mye du vil, men når de tross alt må skåre for oss, kommer vi faen ikke langt.

La oss signere den eeeeeeeeeekstremt savna spissen i Fred Friday, men ikke bruk'n før 2014... Uansett hvordan han hadde gjort det, kunne han ikke gjort en dårligere jobb enn EK, PVM og innbytter Helstad i går.

Kommentar

• trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7135

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Vi spiller en MEGET god førsteomgang mor laget som har vært suverene spillemessig i Norge de 2 siste årene. Andre omgang blir vi tatt på senga og rundspilt de første 15 minuttene, før det blir en stillingskrig de neste 20 minuttene. De siste 5-10 minuttene er det powerplay mot et mål, og vi får uttelling.
                                    Tvert imot, jeg er ikke en av de mange på forumet som alltid skal se negativene, men jeg må si reaksjonene her er latterlige. Hadde ikke Godset scoret det selvmålet ville kritikken haglet. Faktum er at vi hadde mye av banespillet før pause uten å skape noe, og alt banespillet de siste ti minuttene, naturlig nok, da vi pumpet inn i boksen deres. Før det leverte laget en grusom første halvtime etter pause mot et tungt Godset uten sin desidert viktigste spiller. Hva i all verden ble sagt i garderoben? Hva var planen?

Jeg så den samme tversoverfotballen vi har sett i halvannet år i går, unntatt de gangene Fofana fikk sjansen til å utfordre på sin side. Laget mangler gjennombruddskraft. Det er ikke tilfeldig at vi ligger der vi ligger på tabellen. Denne utfordringen er Haglund ennå tilsynelatende ikke noe nærmere å løse.

Kommentar

• Robiwan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 603

Gi dette laget en ordentlig spiss. Da kan vi punktere kampen i den gode omgangen vi nesten alltid spiller. Med andre ord, ny kontrakt til Haglund og mer spille til på Fred.
                                      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

Kommentar

• Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1634

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                        Du finner noe negativt uansett. Vi spiller en MEGET god førsteomgang mor laget som har vært suverene spillemessig i Norge de 2 siste årene. .
                                        Vi får huske at Godset manglet seriens beste spiller i går, og at det først og fremst er på hjemmebane de er veldig sterke. Hadde vunnet kun 1 av de 4 siste bortekampene før gårsdagens møte.

Kommentar

• Mynten
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2008
                                          • 484

Det er ikke tvil og at LSK har bedret banespillet sitt de siste månedene, og det skal Haglund har æren for. Vi fremstår som et mye mer spillende lag, og det er slik Haglund vil at LSk skal spille. I stor grad skyldes dette at Johan endelig spiller der han er best og at Fofana har evnene til å dra av en mann eller to. I tillegg har vi et forsvar som spiller stødig og godt, og som tidvis tør og klarer å spille pasninger til medspillere på midten.

Hvorfor vi ikke klarer å score mål er jeg derimot mer usikker på. Er det fordi vi ikke har gode nok spisser eller er det fordi Haglund ikke klarer å finne ut hvordan vi skal spille når vi nærmer oss motstandermålet? Vi er ikke gode på dødball, og scorer lite der. Selv om Powell er ansvarlig for dette er det til slutt Haglunds ansvar. Der har han ikke levert.

Jeg savner fortsatt å se den klare planen på hvordan vi skal score mål. Den ballbesittende stilen er tydelig, men hva er egentlig planen med unntak av å slå spissen i bakrom eller at Fofana skal dra av et par mann og lage overtall? Vi spiller oss ikke til mange sjanser, og jeg ser ikke planen. Mulig alt hadde løst seg dersom PVM hadde levert i sin rolle. Han har dessverre vært fryktelig svak de siste månedene. Uten at den hengende spissen er med i kampene blir vi for få som bidrar offensivt.

Jeg mener at Haglund burde tørre å sette ut PVM og bruke en annen spiller i hans rolle for å se om vi kan skape mer sentralt. Vår nye østerrike eller Friday kan muligens være alternativer da jeg tror at vi bør spille med spillere som kan frigjøre seg og være god rettvendt.

Kommentar

Working...