Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • skotten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 1794

    Opprinnelig skrevet av reka
    Og der var Ståle klar for FCK. Bare å lære av FCK og sparke Haglund.
    Blir vel heller i praksis noe sånn som lære av FCK og ansette Ariel Jacobs

    Kommentar

    • HolterKanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 1603

      Det typiske nå er at Haglund bestemmer seg for MFF... Hahahaha, da dævver jeg. Velkommen hjem Mons Ivar!
      ***Større baller enn vett***

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        Nå må Bjar og styret sporenstreks forlenge med Haglund, før han leser på avvisa at Ståle er klar for FCK. Hvert fall langt bedre forhandlingskort for Haglund nå, og forhåpentligvis bruker han det til en garanti rundt sportslig satsing, kontra en halv mill mer eller så i eget fôr pr år.
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Med GUD uaktuell og Haglund på vei hjem til Sverige kan dette bli en interessant høst gitt...

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            Det finnes litt flere personer med trenerutdanning enn Haglund og Solbakken.
            Bare til informasjon....
            Knurr...

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Folk forveksler dem nok med himmel og helvete, få alternativer der.

              Kommentar

              • *46*

                Opprinnelig skrevet av Leif A
                Det finnes litt flere personer med trenerutdanning enn Haglund og Solbakken.
                Bare til informasjon....
                Når man først begynner å se konturene av et lag, så må man ikke bytte trener.

                Bare til informasjon.

                Kommentar

                • trønder-kanari
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Feb 2008
                  • 22

                  Gi Haglund en god gammeldags lsk-spiss, med stor luftstyrke og målteft, så har jeg faktisk trua på at han kan føre åss inn blandt topp tre.Masse kvalitet i troppen nå, men uten en target-spiss når vi aldri øvre halvdel.

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Når man først begynner å se konturene av et lag, så må man ikke bytte trener.

                    Bare til informasjon.
                    Konturene av et lag så vi allerede mot bart og søpla i starten av fjorårsesongen. Det er steget fra "konturene av" til et faktisk lag som er problemet.

                    Bare til informasjon.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • jeykey
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2012
                      • 452

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Konturene av et lag så vi allerede mot bart og søpla i starten av fjorårsesongen. Det er steget fra "konturene av" til et faktisk lag som er problemet.

                      Bare til informasjon.
                      Hvem vil du ha ansatt nå da? Solbakken er vi enige om er urealistisk nå eller? Er det Arne som skal inn dørene?
                      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                      - Sitat Grusom B

                      Kommentar

                      • Fuglamannen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2011
                        • 543

                        Opprinnelig skrevet av jeykey
                        Hvem vil du ha ansatt nå da? Solbakken er vi enige om er urealistisk nå eller? Er det Arne som skal inn dørene?
                        Arne er jo i Moss, uaktuelt for han å gå til fugla :P

                        Kommentar

                        • Uwes disippel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6039

                          Opprinnelig skrevet av jeykey
                          Hvem vil du ha ansatt nå da? Solbakken er vi enige om er urealistisk nå eller? Er det Arne som skal inn dørene?
                          Dere henger dere opp i solbakken og erlandsen. Solbakken var en drøm og erlandsen var det en promille av brukerene her inne som nevnte. Det nesten alle har etterlyst er en med pondus fra kontinentet. En med bred erfaring og tydelig ledelse som kan vise til gode resultater over tid. At du krever navn blir som at du skal nevne navnet på mine ansatte. Blir bare tull. Det finnes mange mange navn i Europa uten at jeg kjenner til dem. Men jeg vet at vi kan friste gode trenere til Norge, det handler om ledelse og hvordan du fremlegger saken. Er du en sterk forhandler, får du sterke ansatte.

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                            Dere henger dere opp i solbakken og erlandsen. Solbakken var en drøm og erlandsen var det en promille av brukerene her inne som nevnte. Det nesten alle har etterlyst er en med pondus fra kontinentet. En med bred erfaring og tydelig ledelse som kan vise til gode resultater over tid. At du krever navn blir som at du skal nevne navnet på mine ansatte. Blir bare tull. Det finnes mange mange navn i Europa uten at jeg kjenner til dem. Men jeg vet at vi kan friste gode trenere til Norge, det handler om ledelse og hvordan du fremlegger saken. Er du en sterk forhandler, får du sterke ansatte.
                            Det som er trist er at det tyder på at vi ikke har veldig sterke forhandlere i klubben. Vi hadde en gyllen mulighet til å hente Ståle hjem, og vi feilet totalt.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • jeykey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2012
                              • 452

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Dere henger dere opp i solbakken og erlandsen. Solbakken var en drøm og erlandsen var det en promille av brukerene her inne som nevnte. Det nesten alle har etterlyst er en med pondus fra kontinentet. En med bred erfaring og tydelig ledelse som kan vise til gode resultater over tid. At du krever navn blir som at du skal nevne navnet på mine ansatte. Blir bare tull. Det finnes mange mange navn i Europa uten at jeg kjenner til dem. Men jeg vet at vi kan friste gode trenere til Norge, det handler om ledelse og hvordan du fremlegger saken. Er du en sterk forhandler, får du sterke ansatte.
                              Grunnen til at jeg nevnte Arne er fordi superbøffel digger Arne Erlandsen og har skrevet varmt om han i en halv evighet. Var en kommentar med glimt i øyet. Jeg hintet ikke til sparke-haglund-klanen. Dette derimot er til den gjengen:

                              Skal du sparke en person, må du ha en bedre erstatter (en jævla fordel ihvertfall). Konstruktiv kritikk er jeg for, og da holder det ikke å klage uten å ha en løsning. Det er den jeg er ute etter. Det er ikke en løsning å gi Haglund sparken uten å ha en bedre erstatter. Det er bare en handling.
                              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                              - Sitat Grusom B

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Opprinnelig skrevet av jeykey
                                Grunnen til at jeg nevnte Arne er fordi superbøffel digger Arne Erlandsen og har skrevet varmt om han i en halv evighet. Var en kommentar med glimt i øyet. Jeg hintet ikke til sparke-haglund-klanen. Dette derimot er til den gjengen:

                                Skal du sparke en person, må du ha en bedre erstatter (en jævla fordel ihvertfall). Konstruktiv kritikk er jeg for, og da holder det ikke å klage uten å ha en løsning. Det er den jeg er ute etter. Det er ikke en løsning å gi Haglund sparken uten å ha en bedre erstatter. Det er bare en handling.
                                Selvfølgelig må man ha en erstatter før man sender noen på dør. Men at jeg ikke har noe navn fratar meg ikke retten til å ha en mening om jobben Haglund har gjort og å ha en mening om at han bør byttes ut? Det er diskutert heftig og argumentert godt for hvorfor vi ønsker mannen ut. Og stort sett alle av oss i spark-Haglund-klanen, har lik mening om hvorfor og hva som er feil. Er ikke det godt nok? Skal man begi seg ut på et område man ikke kjenner godt nok? Eller skal vi gå inn på fm og finne trenere der som har gjort det godt med scunthorp, rakkestad eller os?

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Opprinnelig skrevet av jeykey
                                  Skal du sparke en person, må du ha en bedre erstatter (en jævla fordel ihvertfall).
                                  Stort sett alle trenere i tippeligaen, med unntak av Rekdal ville prestert bedre enn Haglund. Skal du ha det inn med teskje er bare å se over oss på tabellen. Jeg ser ingen klubber med bedre stall som ligger under oss.

                                  Kommentar

                                  • jeykey
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2012
                                    • 452

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Selvfølgelig må man ha en erstatter før man sender noen på dør. Men at jeg ikke har noe navn fratar meg ikke retten til å ha en mening om jobben Haglund har gjort og å ha en mening om at han bør byttes ut? Det er diskutert heftig og argumentert godt for hvorfor vi ønsker mannen ut. Og stort sett alle av oss i spark-Haglund-klanen, har lik mening om hvorfor og hva som er feil. Er ikke det godt nok? Skal man begi seg ut på et område man ikke kjenner godt nok? Eller skal vi gå inn på fm og finne trenere der som har gjort det godt med scunthorp, rakkestad eller os?
                                    Ja, fint at dere ser alle feilene. Men løsningen venter jeg fortsatt på. Det er ikke godt nok å peke på alt som er galt uten å ha en løsning på det som er galt. Da ender man opp med noe verre. Dere må gjerne mene at Haglund ikke er god nok. Den retten fratar jeg dere ikke. Det er et fritt land. Men det er jo ikke verdt noe uten en løsning. En erstatter. En bedre fotballtrener.
                                    "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                    - Sitat Grusom B

                                    Kommentar

                                    • Laplace
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • May 2013
                                      • 70

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Det som er trist er at det tyder på at vi ikke har veldig sterke forhandlere i klubben. Vi hadde en gyllen mulighet til å hente Ståle hjem, og vi feilet totalt.
                                      Hva baserer du det på? Hadde vi Ståle på kroken og bare venta på å rykke til slik at nappet var fullkomment, eller bare synser du nå? Jeg spør, fordi Ståle er en våt drøm som LSK-supporter, men som realist totalt uaktuell i mine øyne. Han tjener garantert minst 10 ganger bedre i FCK enn i LSK, og hadde han tatt over LSK så hadde han garantert nesten uvahenig av resultater gått til en større klubb i Skandinavia eller evt. England før 1-2 år var over.

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av jeykey
                                        Ja, fint at dere ser alle feilene. Men løsningen venter jeg fortsatt på. Det er ikke godt nok å peke på alt som er galt uten å ha en løsning på det som er galt. Da ender man opp med noe verre. Dere må gjerne mene at Haglund ikke er god nok. Den retten fratar jeg dere ikke. Det er et fritt land. Men det er jo ikke verdt noe uten en løsning. En erstatter. En bedre fotballtrener.
                                        Hadde det vært vi som skulle finne løsningen så er jeg helt enig. Man går ikke til sin leder uten en løsning på et problem. Men slik er det ikke, få som ikke jobber med fotball er godt kjent på trenersiden på nest høyeste nivå rundt om kring i de store landene i Europa. Hvorfor skal vi da gå inn på noe vagt? Vi har sagt hvilken type trener som man bør lete etter og det er i mine øyne mer en godt nok.
                                        Men vi kan godt være urealistiske, Guus Hiddink. Det er min drøm. Skjer det noen gang? Selvfølgelig ikke.

                                        Kommentar

                                        • 307
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 358

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Stort sett alle trenere i tippeligaen, med unntak av Rekdal ville prestert bedre enn Haglund. Skal du ha det inn med teskje er bare å se over oss på tabellen. Jeg ser ingen klubber med bedre stall som ligger under oss.
                                          Dette er jo kun en påstand vi ikke kommer til å få svar på. Så det blir for dumt.

                                          Kommentar

                                          Working...