Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3500

    Opprinnelig skrevet av superbøffel
    Hva spillerne sier til en Nettavisen journalist om treneren sier vel neppe så mye?

    Skulle like å se den spilleren som sier "Han er helt grei, men jeg tror vel det er på tide å skifte han ut" om treneren sin: mannen som avgjør om du får spille til helgen eller om du får ny kontrakt når den du har løper ut.
    Både i forhold til Tom Nordlie og Henning Berg var det oppslag om en Frode Kippe som ikke ville svare for hele spillergruppen. Legger man til at det er en haug med andre intervjuer både på TV og i aviser der spillerne roser Haglund, så tror jeg nok dette er ett oppriktig ønske fra spillerne, eller så har i alle fall Magnus Haglund lyktes bedre enn sine forgjengere i å dressere spillerne sine ift intervjuer. Noe positivt har han i alle fall oppnådd uansett.

    Kommentar

    • blahbla
      Medlem
      Bøffel
      • Jul 2008
      • 35

      Opprinnelig skrevet av Mynten
      til det har vi for mange feil spillertyper så lenge MH er trener... Enten må vi gi MH midler til å forsterke med de rette spilletypene eller så må LSK si til seg selv at vi er en klubb som ikke har de pengene som skal til for å kjøpe de rette spillerne.
      Hvor mange spillere har det blitt henta siden Haglund tok over? 20+?

      fra nettavisen: "- Jeg er alltid delaktig i spillerjakt. Alle kjøp i Elfsborg, og de fleste i LSK, har jeg vært med på. Noen av spillerne i LSK ble kjøpt før jeg kom hit, men resten var jeg med på"


      Kommentar

      • tilt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 813

        Spillerne vil ha Haglund, styret vil ha Haglund, men forstår at det er litt delte meninger her inne.
        Hvordan er stemninga a ? Hadde vært spennende å se.
        Kan ikke noen av dere som har greie på slikt lage en spørreundersøkelse ?
        Ny kontrakt eller Ikke ?
        Kjell T Ring - Du lagde vel denne ? http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=19701
        livet er en gamp for de som ikke kan si k
        https://twitter.com/#!/KjetiI

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9463

          Opprinnelig skrevet av tilt
          Spillerne vil ha Haglund, styret vil ha Haglund, men forstår at det er litt delte meninger her inne.
          Hvordan er stemninga a ? Hadde vært spennende å se.
          Kan ikke noen av dere som har greie på slikt lage en spørreundersøkelse ?
          Ny kontrakt eller Ikke ?
          Kjell T Ring - Du lagde vel denne ? http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=19701
          Tror KTR har laget en før, og det endte opp med at vi som vil kvitte oss me'n er like store som Frp (15-18%).
          Grusom B mener dessuten at alle som vil kvitte seg med Haglund, stemmer nevnte parti.



          edit: her er'n: http://kfl.no/debatt/showthread.php?t=19783
          65% ønsker han videre
          Last edited by knut; 25.09.2013, 13:22. Begrunnelse: edit

          Kommentar

          • Playboy1
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 2151

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Og derfor er han i TL. Han har jo noen veldig bra ferdigheter. Er veldig ofte involvert i det vi skaper fremover men skulle gjerne sett han få ræva i gear ja.
            Hvilke veldig bra ferdigheter har han ?
            Nysjerrig da jeg ikke kan se disse desverre.

            Kommentar

            • Totti21
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3500

              Opprinnelig skrevet av Playboy1
              Hvilke veldig bra ferdigheter har han ?
              Nysjerrig da jeg ikke kan se disse desverre.
              Han er i alle fall den eneste spilleren av de fire på midtbanen som evner å fylle på i boksen og komme i scoringsposisjon relativt ofte. Vært ineffektiv i år, men kommer til store sjanser hver eneste kamp.

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Han putta seiersmål mot søpla. Det er faen meg en massiv ferdighet bare det.

                For øvrig tror jeg ikke at alle som vil fjerne Haggis er frpere, jeg bare funderte i fylla på om det var noen korrelasjon.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  Haglund lanseres som kandidat til å ta over etter Høgmo i Djurgården av Aftonbladet. Det blir også Arne.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • andersmm
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 5764

                    Forstår ikke hvorfor DIF skulle tro Haglund er interessert. Kaos-klubb og starte fra scratch. Rimelig sikker på at DIF er uaktuellt for Haglund pdd. Malmö derimot...

                    DIF+Arne kunne blitt et artig ekteskap. Trenere og sportssjefer i DIF har de siste årene blitt utsatt for en del trakkassering og trusler. Arne hadde spora opp de som står bak og møtt opp på døra dems.
                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      Merkelig at flere svenske klubber er ute etter Haglund. De kan ikke ha fått med seg hvilken forferdelig trener han er, jfr. ekspertisen på dette forumet...
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2558

                        Koblingen kommer sannsynligvis fra en norsk artikkel hvor det står at Grønhagen kan se mot Norge igjen. Og Grønhagen lister opp hvem som er ledig i Norge.
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • HolterKanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 1603

                          Opprinnelig skrevet av Leif A
                          Merkelig at flere svenske klubber er ute etter Haglund. De kan ikke ha fått med seg hvilken forferdelig trener han er, jfr. ekspertisen på dette forumet...
                          Og det samme andre veien forsåvidt. Det var ikke akkurat mangel på svenske medier som kritiserte Haglund før vi hentet ham til Norge
                          ***Større baller enn vett***

                          Kommentar

                          • Errevs
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2005
                            • 200

                            Haglund ut.
                            Jan Jønsson inn.

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1586

                              Jeg mener å huske at jeg tidligere i uken hørte et intervju med Høgmo hvor han uttalte hvor mye tid han bruker på den offensive delen av spillet. Var det noe slikt som 70% han uttalte tro?

                              Det kunne være interessant å vite hvor mye tid Haglund bruker på offensiv samhandling. Det han har fått til er i alle fall ikke mye å skryte av. Mens Høgmo viser at han kan snu en klubb i løpet av uker, er det vanskelig etter snart to sesonger å se noen utvikling i det hele tatt for Haglund og laget hans.

                              Kommentar

                              • taraldsen
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Sep 2006
                                • 161

                                Med dagens lag uttak og kamp plan, ser det nesten ut som han VIL bort fra Åråsen.

                                Kommentar

                                • taraldsen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Sep 2006
                                  • 161

                                  Opprinnelig skrevet av Dole
                                  Jeg mener å huske at jeg tidligere i uken hørte et intervju med Høgmo hvor han uttalte hvor mye tid han bruker på den offensive delen av spillet. Var det noe slikt som 70% han uttalte tro?

                                  Det kunne være interessant å vite hvor mye tid Haglund bruker på offensiv samhandling. Det han har fått til er i alle fall ikke mye å skryte av. Mens Høgmo viser at han kan snu en klubb i løpet av uker, er det vanskelig etter snart to sesonger å se noen utvikling i det hele tatt for Haglund og laget hans.
                                  20%angrep 20%defansivt 60%hvordan snårte valium i pausen på best mulig måte.

                                  Kommentar

                                  • Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

                                    Jeg var nesten i ekstase etter 2. Omgangen mot Molde.. Men som jeg sa alt før kampen mot Molde så er det kamper som denne som gjelder og nå har han levert til stryk i begge seriekampene som skulle redde 2014 kontrakten for LSK! Reis hjem Haglund.. At det ikke er 3/4-0 i begge siste kampene er ikke mindre enn tragisk!

                                    Kommentar

                                    • LS89
                                      Kamptrådkongen
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2013
                                      • 3387

                                      1.omgangen i Sandnes var kanskje noe av det verste jeg har sett. Og det begynner å bli endel av disse omgangene. Det er helt uvirkelig å se laget skifte så i prestasjoner fra Molde og til dette her. Det er tydeligvis noe med motivasjonen å gjøre, omstille seg etter tapet sist er tøft, men gutta er og skal opptre profesjonelt. Jeg har sett meg dritt lei på én god og én dårlig omgang i 2 år nå. Måten MH ønsker å spille ball på passer ikke med de spillertypene vi besitter. Se på laget vårt på papiret, dette er et lag som er mer enn godt nok for topp 5.

                                      Kommentar

                                      • Petter Ø
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3008

                                        70% av kampene inneholder angrepsspill fra Lillestrøm. Allikevel rekker vi aldri fram til mål for det eneste som er viktig er at vi skal ha ro med ballen, det skal tråkles gjennom midten og det skal gå så jævlig sakte som det bare er mulig.

                                        Det funker ikke, er møkk kjedelig å se på og ødelegger tempoet som trengs defensivt. Haglund-fotballen er en flau kopi av en kopi av Barca. Selv med en tropp som burde hevde seg i Eliteserien er vi milevis unna å ha de kvalitetene som trengs. Om vi hadde hatt det hadde ikke Haggis hatt evner til å få det ut i live.

                                        Om LSK velger å forlenge ber jeg på mine knær om at jeg tar forferdelig feil og vi på magisk vis triller ball i hatt med det som er
                                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                        Kommentar

                                        • Jan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2007
                                          • 386

                                          Spør du meg så trenger vi 2 spisser som scorer mange mål. Ikke en som har scoret mange eller en som kanskje kommer til å score mange mål. Men det har vi ikke penger til...

                                          Kommentar

                                          Working...