Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4397

Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Nå nærmer jeg meg faktisk tvilernes rekker her. Ikke neisiden, men tvilerne. Jeg vet rett og slett ikke om jeg synes det er så om å gjøre å holde på Haggis lenger.
    Er i samme gruppa. Kristinsson 2014
    ..................

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7135

I svarte helvete, Haglund. Nå hadde du fått meg over på din side, og så svarer du med følgende:
      -Bakroms-Erling framfor boksspesialisten og avslutterkongen Helstad i en kamp der Aafk lå med åtte mann bak ballen og det skjedde masse innenfor 16-meteren.
      -Johan på høyde med midtstopperne når det ikke fantes bakrom å frispille medspillere i
      -Meget formsvake PVM med klippekort nok en gang når Mjelde er fresk og åpenbart mye mer spillesugen enn PVM.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

Nå nærmer jeg meg faktisk tvilernes rekker her. Ikke neisiden, men tvilerne. Jeg vet rett og slett ikke om jeg synes det er så om å gjøre å holde på Haggis lenger.
        Vår dør er alltid åpen for deg Grusom. Vi ses snart!
        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Gjest

Ser at vi pr dags dato trenger 6 poeng på de 4 siste kampene for å få like mange poeng som forrige sesong. Trenger samtidig to mål i pluss for å havne på samme målforskjell. Og alle var vel enige om at årets sesong skulle bli vesentlig bedre enn fjorårets. Er det neste år vi skal kjempe om gullet? Merker at LSK trenger en overraskende god avslutning på året for at jeg skal bli skuffa om Haglund forsvinner.

Kommentar

• ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

Den rullinga og bakoverspillinga vi driver med , og som setter oss i håpløse situasjoner er jo helt vanvittig. Erling knudzon i full fart mot cornerflagget snur seg og ser de andre spillerne 40 meter fra straffefeltet like så. Kamp etter kamp etter kamp

Kommentar

• Bukkenbruse
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 515

Nå har jeg vært på Åråsen siden 1987-1988 sesongen....det er mulig at minnet mitt er noe selektivt, men jeg strever med å finne et mindre engasjert Åråsen enn det jeg opplever nå. Joda, vi kaprer muligens 2-3 poeng mer i fjor enn i år, men laget spiller på en måte som ikke engasjerer den gjengse Lillestrømsupporter, resultatene uteblir, publikum virker som i stor grad kjeder seg...Til tross for noe spillemessig fremgang siden ifjor så ser ikke dette lyst ut. Haglund og fotballen som presenteres makter ikke å engasjere meg....det er utrolig at vi ikke ligger under med 2-3 mål til pause i dag, angrepsspillet er merkelig stillestående og basert på enkeltmannsprestasjoner...ting tar alt for lang tid fremover i banen...frustrasjon!

Kommentar

• Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

Trur det faktum at LSK har skuffa siden cupfinalen 2007 har noe mere å si på publikumstallet en det Haglund har. Publikumstall går ned nesten overalt. Det eneste som hjelper er gode prestasjoner, billigere priser, og at fotball spilles i helga, evt fredag kveld.

Jeg står bak Haglund og håper han blir, hvis ikke håper jeg vi får tak i han Nordling.
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3492

Publikumstallene er et resultat av skyttergravskrig over flere år. Under HB hadde i hvertfall jeg et håp om at når unggutta fikk noen år på baken ville vi bli bedre, men nå ser jeg en førsteellever på 30 år som er over middagshøyden. De vil nok fortsette å bidra, men laget synes ikke å utvikle seg i en spennende retning.

Når da resultatene uteblir kommer passiviteten, og spesielt når laget ikke presterer mot antatt dårligere motstand. I år har vi herjet med Bart City på Lerkendal på en måte som jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve, men så har vi og tapt mot Hønefoss hjemme. Frustrasjonen over den manglende evnen til å prestere over 90 min. fører også til apati, og poengtapene i Stavanger og Bergen gjorde nok mye for å dempe entusiasmen.

Skal klubben skape entusiasme før neste sesong tror jeg unggutta bør få betydelig spilletid selv om det kan koste oss et par poeng. Gi oss noen tegn på at ting vil endre seg før neste sesong.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Marit
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2010
                    • 885

Enig. Har vært på gjerdet og ment han bør få mer tid, men dette likte jeg ikke. Veldig enig med innlegget til trigz. Norling hadde vært fantastisk uansett, takker vel også ja til Kristinsson og tenker at det ikke er krise om Haglund ikke vil forlenge.
                    Andas in och andas ut
                    Orkar jag så orkar du

Kommentar

• Yellow-not-jella
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2009
                      • 1606

Billig poeng, men dog.

Kommentar

• GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

Ser det hevdes blant annet på Djurgårdens forum at Haglund selv skal ha tatt kontakt med klubber som sitter med trenere på oppsigelse. Høgmo skal visst også være med i gruppen som skal finne hans erstatter.

Kommentar

• norveggio
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • May 2008
                          • 65

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                          Ser det hevdes blant annet på Djurgårdens forum at Haglund selv skal ha tatt kontakt med klubber som sitter med trenere på oppsigelse. Høgmo skal visst også være med i gruppen som skal finne hans erstatter.
                          Strålende. Det stemmer jo bra med kroppsspråket hans når han får spørsmål om mulig forlengelse av kontrakten. Langt på vei en bekreftelse av mitt inntrykk av at han ikke er spesielt keen (han innser vel også at uten et vanvittig overgangsbudsjett har han ikke så mye å fare med). Og jeg krysser fingrene for at han får napp i jobbsøkingen!!

Kommentar

• Trønderkanari
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Aug 2004
                            • 84

Klubben vet nok mer enn hva de sier om saken. De har nok allerede begynt å lete etter etterfølger...

Kommentar

• Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3501

Leser også i Aftonbladet at Bosse Johansson som leter etter en ny trener til Elfsborg sier at de vil se etter en mann som spillemessig faller tilbake mot det Magnus Haglund står for.
                              Det er vel ikke akkurat merkelig at en trener som har satt så stort preg på ett lag som Magnus Haglund har gjort på Elfsborg blir nevnt når toppklubbene der skal bytte trener. Det er forøvrig ganske så vanlig at en trener tar kontakt med klubber via sin agent for å lufte sin interesse, uten at jeg har noe mer tillit til det som skrives på dette forumet enn 90% av ryktene i ryktetråden vår.

Kommentar

• Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2564

Ser det hevdes blant annet på Djurgårdens forum at Haglund selv skal ha tatt kontakt med klubber som sitter med trenere på oppsigelse.
                                Og hva så? Arne Erlandsen gjorde det samme når Høgmo fikk jobben.
                                Sint og tverr på felt N

Kommentar

• DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4263

Opprinnelig skrevet av Børge
                                  Og hva så? Arne Erlandsen gjorde det samme når Høgmo fikk jobben.
                                  Men Erlandsen satt vel ikke som trener for en TL-klubb? Hvis det stemmer at han aktivt har solgt seg inn hos andre klubber, tyder det jo ikke på en mann som "vil dø" for å bli værende på Åråsen. Men, og igjen med alle mulige forbehold om at dette stemmer, så kan jo den (de) kontaktene ha blitt tatt før LSK bestemte seg for å tilby ham ny kontrakt.
                                  Elska þetta félag

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Opprinnelig skrevet av Totti21
                                    Leser også i Aftonbladet at Bosse Johansson som leter etter en ny trener til Elfsborg sier at de vil se etter en mann som spillemessig faller tilbake mot det Magnus Haglund står for.
                                    Merkelig at han ikke er aktuell da? :-)

Kommentar

• Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3501

Opprinnelig skrevet av reka
                                      Merkelig at han ikke er aktuell da? :-)
                                      Tja, ble linket tilbake i expressen nylig, uten at jeg tror det er noe annet enn at avisen har lagt sammen potensielt ledige trenere med ledige klubber. Jeg vil jo tro at begge parter er ferdige med hverandre i denne omgang.

Kommentar

• Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

Ref RB papir så har man nå gitt ballen til Haglund og han er i tenkeboksen. Nå er det opp til Haglund hva han vil.. Jeg får litt følelsen av at man veit at han vil bort og at man legger det frem på denne måten for å slippe å ta denne avgjørelsen selv. For man kan umulig være 100% fornøyd med jobben som er gjort og en grundig evaluering inkludert sjekke ut alternativer ville jo vært på sin plass uansett.

Kommentar

• Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3501

Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Jeg får litt følelsen av at man veit at han vil bort og at man legger det frem på denne måten for å slippe å ta denne avgjørelsen selv.
                                          I så fall er det jo katastrofalt svak ledelse. De har en trener på utgående kontrakt, og det ville jo derfor ikke vært noe å tape på å si at man ikke ønsker å forlenge denne. Jeg mener i motsetning til deg at alt tyder på at Magnus Haglund er sterkt ønsket videre av både spillere og ledelsen.
                                          Evaluering bør være gjennomført allerede tidlig i sommer, og konklusjonen av denne var jo at man ga Magnus Haglund ett nytt kontrakttilbud.

Kommentar

Working...