Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3500

    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Etter min mening er den store forskjellen at spesielt Godset har hatt en klar ungdomslinje. Hadde Haglund fortsatt å satse på de unge spillerne våre, så hadde han fått mer tid. I stedet har han hentet inn en masse rutinerte spillere, og da øker forventningene og tiden han får blir kortere.
    Dette er bare tull. Godset har hentet Thomas Sørum (30), Jørgen Horn (26), Jarl Andre Storbæk (35), Simen Brenne (32), Mounir Hamoud (27), Lars Iver Strand (30) og Peter Kovacs (35) de siste to årene. Tidligere hentet Ronny Deila også inn rutinerte spillere som Vidar Riseth og Steinar Pedersen på lån fra oss.
    Ungdomssatsingen til Godset begrenser seg til at de traff veldig godt på kjøpene av Stefan Johansen og Anders Konradsen fra Bodø/Glimt etter nedrykket deres, Vilsvik og en haug med innleide spillere fra Manchester City som egentlig bare har har sørget for minimalt med spilletid til kjempestore talenter som Martin Ovenstad, Iver Fossum og Gustav Wikheim, som alle holder ett høyere nivå enn de fleste unge spillerne våre. Det har naturligvis styrket godset mye.
    I bunn og grunn har de vel egentlig hatt identisk strategi som oss, der de vil ha rutinerte spillere (27-34 år) som en stamme i laget og 2-3 yngre spillere (under 23) rundt disse. Hos oss har vi vel Ringstad og Fofana pr.dd, men både Fredrik G, Ohi, Ruben, Mathis Bolly, Bjørn Bergmann og Erling Knudtzon har fått mye tillit når de har vært skadefrie for oss under Haglund i tillegg til at Marius Høibråten har fått mer tillit en de fleste andre i hans alder.
    Vi har ikke unge innlånte spillere fra Man City, men disse er jo også bare i godset på lånt tid.

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      Få ut fingeren og bestem deg da, Haglund. Begynner å bli pinlig. Pinlig likt skuespillet til FG i sommer. LSK har tydeligvis en legende på hånda. Bestem deg.

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        Opprinnelig skrevet av WAK
        Jeg tror det er så små marginer at hadde vi ikke tapt mot Godset (ufortjent) i slutten av april og fått så mange skader i mai så hadde vi ligget et helt annet sted på tabellen nå. Presset og psyken til spillerne betyr enormt mulig. Når psyken og selvtillit er på bånn så går det som regel en vei.
        Hvordan i all verden skal dette laget klare å ta trofeer, hvis det nå skulle være slik at spillerne har kjent på presset i denne gråmusen av en sesong?

        Det gikk nok sikkert litt trått utover selvtilliten og det mentale ellers i mai-måned, men jeg har vanskeligheter med å tro at spillerne og Haglund har merket et voldsomt press utenfra.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Herregud!!! Psyken og selvtilliten har vært på bånn fordi resultater og prestasjoner har uteblitt, ikke omvendt. Selvfølgelig. Ellers ville vi pr definisjon faktisk hatt en helt stall av spillere med psykiske lidelser.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4112

            Det var vel til og med sånn at TV2 lagde en sak på at Haglund fikk jobbe veldig i fred i forhold til trenere i andre klubber, til tross for manglende fremgang. Og til tross for de kravene man vanligvis stiller på Åråsen. Det var vel i fjor sommer eller høst.

            Akk ja, det var den gangen de fortsatt gadd å lage en og annen reportasje om LSK. Nå er vi like interessante som Elverum.
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Mot Aalesund f.eks tapte vi 7-0 med følgende på banen: Udjus, Scheel, Østli, Høibråten, Andersson, Palmi, Riise, Mjelde, Ohi, Fofana og Gunersen. Hvor mange tippeligakamper har disse til sammen? Var det virkelig en helt umulig oppgave å møte Aalesund med disse? Hvor mange kamper hadde Berg et like rutinert mannskap?

              Kunne vi kanskje hatt større muligheter om vi hadde vært bedre til å inkludere hele troppen i pre-season og om vi var litt mer fleksible med formasjon og taktikk? Hadde det gjort en forskjell om vi hadde sluppet til høibråten i pre-season så han var mer klar til å steppe inn i tippeligaen. Burde Nordermoen sluppet til mer i pre-season når han var vår eneste backup på backen? Kunne vi vurdert å spille med tre stoppere når vi hadde tre tilgjengelige stoppere hvorav én ble sett på som en av de bedre i tippeligaen sist han spilte i en forsvars treer?
              Jeg vil begynne med å si at jeg er helt enig med deg i at skadene i mai er sunk cost i dag, selv om jeg dog mener de var relevante når man diskuterte tabellen i sommer. Problemet, synes jeg, er at mens vi stadig utviklet oss og ble bedre, stagnerte vi fullstendig på sensommeren og har hatt en svak høst også prestasjonsmessig. Det gjør at tilliten til trener svekkes, hvert fall i mine øyne.

              Det er urimelig å hevde at laget vi stilte med mot Aalesund var godt. Scheel var en katastrofe, Johan hadde aldri spilt venstreback, Høibråten var en fersking på nivået og vi hadde ingen brodd på topp til å holde på ballen. Samtidig var Aalesund i sin beste periode av sesongen. Når det først går til helvete, går det virkelig til helvete. Tror du skal lete lenge før du finner en dårligere forsvarsrekke vi har stilt med, ikke minst på rutine i posisjonene sine.

              Det kan godt være du har et poeng i at flere burde sluppet til i pre-season. Personlig var jeg veldig fan av at Haglund forsøkte å spille inn en 11er, da jeg har tro på at et lag er bedre når de er samspilte over tid. Dette var også taktikken Eggen lykkes med i sin tid, mer eller mindre de samme 11. For en klubb som LSK som ikke har råd til å ha like høy kvalitet på benken som på banen, er man nødvendigvis sårbare for skader og karantener, men på sikt bør man ikke ha stort mer enn én eller to spillere av de 11 faste ute, og da hadde det ikke gått så ille for oss. Med 3 av 4 faste i forsvarsrekka ute, sprer usikkerheten seg fort. Jeg tror ikke Høibråten eller Nordermoen hadde vært betydelig bedre rusta med et par treningskamper i vinter, de trener på dette nivået hver dag. Jeg er uansett ikke interessert i å kappe huet av unggutta for den dårlige perioden, selv om Høibråten hadde noen uheldige innvolveringer, var det slettes ikke han som tapte kampene for oss. Jeg har fortsatt troen på at det er hensiktsmessig å spille inn 11 faste, med fremmadstormende og sultne spillere som banker på døra og tar plassen om de faste ikke leverer. Fram til vi har en benk alá Molde kan vi bare glemme at et rotasjonssystem vil gi oss særlig positive resultater. Tror jeg.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                Og så hører det med til historien at vi kun tapte 7-1, ikke sant, ulfpulf? :-)
                1-0 på sjølmål av Scheel, 2-1 etter 40 minutter eller så via et fuglebein, før det hele rakna.
                5 poeng på seks seriematcher i mai, for dere som er drittlei av å høre det.
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • jeykey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2012
                  • 452

                  Blir nok et nei, ettersom han ikke vil si det. LSK og Haglund er ikke tjent med at alle veit at'n skal stikke til Sverige - derfor velger'n å være tyst. Fair enough det.
                  "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                  - Sitat Grusom B

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Det er urimelig å hevde at laget vi stilte med mot Aalesund var godt. Scheel var en katastrofe, Johan hadde aldri spilt venstreback, Høibråten var en fersking på nivået og vi hadde ingen brodd på topp til å holde på ballen. Samtidig var Aalesund i sin beste periode av sesongen. Når det først går til helvete, går det virkelig til helvete. Tror du skal lete lenge før du finner en dårligere forsvarsrekke vi har stilt med, ikke minst på rutine i posisjonene sine.
                    Sorry, men dette er bare tull. Å skylde på skader for de katastrofale resultatene i mai holder ikke. Greit at laget blir noe svekket, men ikke til en slik grad at de resultatene vi hadde på noe måte kan forsvares. 11-eren vi stilte mot Aalesund besto av spillere med betydelig rutine og evner, den eneste som kan betegnes som en reell fersking i den kampen er Høibråten. Haglund har tilgode å stille med et like ung lag som snittalderen til Henning, selv i den verste skadeperioden, og han har levert bortimot like svake resultater: Han har rett og slett ikke noe å gjemme seg bak.

                    Om det er slik at det kun er de 11 med klippekort som kan forventes å levere kan vi kutte stallen til 12 spillere og helle la juniorlaget sitte på benken.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Ålesund, javel. Hva med Ulf 16 mai, lede 2-0 og falle sammen. Uavgjort hjemme mot Sogndal og tap mot Hønefoss. Det er disse kampene vi skulle tatt seieren i, selv med det laget vi stilte. Da hadde vi hatt 7 poeng mer, sesongen sikret og heng på 4 plass, selv med den slutten vi nå har hatt.

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Det er urimelig å hevde at laget vi stilte med mot Aalesund var godt. Scheel var en katastrofe, Johan hadde aldri spilt venstreback, Høibråten var en fersking på nivået og vi hadde ingen brodd på topp til å holde på ballen. Samtidig var Aalesund i sin beste periode av sesongen. Når det først går til helvete, går det virkelig til helvete. Tror du skal lete lenge før du finner en dårligere forsvarsrekke vi har stilt med, ikke minst på rutine i posisjonene sine.
                        Høibråten ble kåret til banens beste i flere av kampene han fikk mens Kippe var ute. Men som du sier så er han en fersking på nivået og hadde ikke tidligere spilt med førstelaget utenom trening. At Andersson spilte venstreback var Haglund sitt valg. Vi hadde f.eks Mjelde som alternativ her, som gjorde et godt innhopp på backen tidligere i sesongen. Som du sier spilte vi med mange spillere uten stor rutine på posisjonene sine, kanskje kunne andre formasjoner gitt oss muligheten til å spille med flere spillere i mere naturlige posisjoner? Kunne 352`/532 blitt testa på trening når man har en stall uten backup på backene f.eks?

                        På topp hadde vi bla Ohi, Gundersen, Andersson og Fofana tilgjengelig, i tillegg til at Palmi nok kunne gjort en ok jobb der. Gundersen og Ohi har mye erfaring fra tippeligaen og gjorde gode kamper sammen på topp allerede for to år siden.


                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Det kan godt være du har et poeng i at flere burde sluppet til i pre-season. Personlig var jeg veldig fan av at Haglund forsøkte å spille inn en 11er, da jeg har tro på at et lag er bedre når de er samspilte over tid.
                        Jeg synes definitivt backupene våre med mye talent men manglende erfaring burde fått mye lengre innhopp i treningskampene våre. JEg tror ikke forsvarsfireren hadde blitt veldig svekka av å spille med Nordermoen og Høibråten i et par tre omganger.

                        Jeg sier ikke at man burde vunnet alle kampene i mai og at skadene ikke var et problem. Men jeg mener vi hadde en bred nok stall til at det ikke var noen umulig oppgave å få mer ut av spillermatrialet i denne perioden.

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Kjenner jeg er ferdig med Haglund ,kom med nytt friskt blod.. Gjerne fra Island...

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                            Det var vel til og med sånn at TV2 lagde en sak på at Haglund fikk jobbe veldig i fred i forhold til trenere i andre klubber, til tross for manglende fremgang. Og til tross for de kravene man vanligvis stiller på Åråsen. Det var vel i fjor sommer eller høst.

                            Akk ja, det var den gangen de fortsatt gadd å lage en og annen reportasje om LSK. Nå er vi like interessante som Elverum.
                            Dette bunner vel i at LSK-Styret UANSETT HVEM SOM SITTER, HAR SITTET er i ferd med å tape annsikt utad.
                            Stadige trenerbytter og mangel på resultat har gjort at ingen har våget å sette spørsmål ved Haglund denne gangen.
                            Med flere kamper igjen hadde vi kanskje havnet på nedrykk / kvalikk.
                            Når man oppsummerer disse to årene med ny trener må man konkludere med følgende.
                            Ser mann på tabellen så er vi der vi var før Haglund tok over. Altså null forbedringer.
                            Noen kamper viser fremgang. Man kan si mye bak resultatene og at vi har hvert bedre enn "vinnerlaget" i flere kamper. Men hjelper dette.
                            Får kampanalyser folk tilbake på Åråsen. Er det alle supporterne som tar feil ?

                            Det er dessverre til for trenerbytte .............. igjen. Haglun har bevist nå at han ikke er rett mann.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4384

                              Skulle ikke Haglund før helga komme med et svar "om et par dager?" Ikke bare angrepsspillet som går treigt der i gården tydeligvis Synes alle som holder med Lillestrøm fortjener å snart vite hva som skjer fremover.
                              ..................

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3387

                                Det som i tillegg er skremmende er tilliten til Haglund fra spillerne. Vi har en første 11 det oser rutine av. En gjeng som har opplevd proffeventyr, heftige lønninger og betydelige større rammer sportslig sett. Er det fordi spillerne begynner å aldres, er de mette? Fremstår virkelig Riise seriøs når han uttrykker full tillit til Magnus? Eller er det fordi de ikke bryr seg i like stor grad lenger? Jeg savner en stor faen i spillergruppa som tørr å gå utad å si meninga si. Spillerne sier selv at de ser stor fremgang i spillet, og at vi spiller bedre enn på lenge. Jeg har vanskelig for å ta slike utsagn seriøst. Til tider kan vi spille god fotball, men samtidig glemmer spillerne at bunnivået vårt er latterlig lavt.

                                Og det er nettopp bunnivået vi ser så altfor ofte. Oftere enn toppnivået. Det var i år vi skulle vise hva som bor i gutta. Var ikke dette året Haglund skulle vise hva han hadde tatt lærdom av første året?

                                Istedet har vi rykket frem til start. Gang etter gang. Vi har ingen progresjon i spillet. Det er ingen fremgang å spore verken på banen eller tribunen.

                                Vi kan ikke opptre så ustabile som vi har gjort denne sesongen. Slik jeg ser det, sett fra resultatene er det kun kampene mot Molde (6p), Start (3-2) og Haugesund (3-0) hjemme før sommerpausen der laget spilte god fotball. Seieren mot Brann burde kanskje vært med her, men her var vi griseheldige som vant. Kampen borte mot Sogndal var også sterk, med tre poeng, selv om spillet ikke var allverden. Seieren hjemme mot Odd (1-0) skal en heller kanskje ikke komme utenom, men ellers er det mye skralt og tynn suppe.

                                Vi kom fra to strake seire til å tape hjemme mot et Hønefoss-lag uten selvtillit. 16.mai kampen er nevnt, Aafk er nevnt. 0 poeng mot Hønsa i år er rett og slett uakseptabelt. Det er nettopp disse kampene vi skal ta poeng i. Å tape hjemme mot søpla har blitt en vanesak, og er grenseløst irriterende.

                                Det har vært en meget frustrerende sesong, og det toppet seg mot Molde i cupen. Der gikk nok mye av lufta ut av ballongen dessverre. Haglund har fått mulighetene sine, men har ikke lykkes. Det har rett og slett vært en fiasko med tanke på den spillerstallen han har hatt til rådighet.

                                Det er påtide med noe nytt. Takk og farvel, og lykke til videre i Elfsborg eller hvor du skulle ende opp.

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  Opprinnelig skrevet av LS89
                                  Fremstår virkelig Riise seriøs når han uttrykker full tillit til Magnus? Eller er det fordi de ikke bryr seg i like stor grad lenger? Jeg savner en stor faen i spillergruppa som tørr å gå utad å si meninga si. Spillerne sier selv at de ser stor fremgang i spillet, og at vi spiller bedre enn på lenge. Jeg har vanskelig for å ta slike utsagn seriøst.
                                  Kom deg på treningen, snakk med gutta så ser du hvilket inntrykk du sitter igjen med...
                                  Jeg kan bare snakke for meg selv og jeg har snakket med flere av spillerne og noen i trenerapparatet. Gutta har trua, det er akkurat det som er FAEN!

                                  Men gå igjennom laget, trekk ut enkelte "store" navn(Riise, Kippe) og se hva vi sitter igjen med. Vi har jo ikke akkurat et topp 4 lag på papiret heller. Uansett hvor glade vi er i vår yngre gutter(Ohi og Ruben) så er de jo knapt gode nok for tippeligaen. Pluss på med middelmådigheter som Erling, Mjelde, Palmi, Udjus, Stoor, Østli m.fl. Hadde noen av disse 3 nevnte spilt fast i Haugesund, Ålesund, Godset Rbk eller Molde. Neppe! Spissplassen vår er til å le av - skammelig dårlig!

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Lett å like en leder som ikke setter krav og er snill. Uten at jeg har sett Haglund i action på treningsfeltet.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Sorry, men dette er bare tull. Å skylde på skader for de katastrofale resultatene i mai holder ikke. Greit at laget blir noe svekket, men ikke til en slik grad at de resultatene vi hadde på noe måte kan forsvares. 11-eren vi stilte mot Aalesund besto av spillere med betydelig rutine og evner, den eneste som kan betegnes som en reell fersking i den kampen er Høibråten. Haglund har tilgode å stille med et like ung lag som snittalderen til Henning, selv i den verste skadeperioden, og han har levert bortimot like svake resultater: Han har rett og slett ikke noe å gjemme seg bak.

                                      Om det er slik at det kun er de 11 med klippekort som kan forventes å levere kan vi kutte stallen til 12 spillere og helle la juniorlaget sitte på benken.
                                      Jeg tok en liten titt på det laget vi stilte mot Aalesund (dere husker det laget som i følge mange her inne var sterkt redusert og besto av urutinerte spillere?) og så på hvor mange kamper de har på øverste og nest øverste nivå i Norge, Sverige og England (utelot Island, for den ligaen er jo (igjen iflg mange her) "ikke relevant å sammenlikne oss med"):

                                      Antall kamper bak (per i dag):

                                      K. Udjus 87
                                      I. Scheel 54
                                      A. Østli 143
                                      M. Høibråten 20
                                      J. Andersson 127
                                      P. Pálmason 133
                                      B. Riise 199
                                      E. Mjelde 235
                                      O. Omoijuanfo 55
                                      M. Fofana 21
                                      F. Gulbrandsen 65
                                      Snitt: 104
                                      Trekk gjerne i fra 10 kamper per spiller, i og med at det har fortsatt blitt spilt fotball siden den kampen. 90 kamper i snitt på toppnivå i startelleveren: redusert og urutinert? Tror ikke det.
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • norveggio
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • May 2008
                                        • 65

                                        Det er jo bare så altfor åpenbart at dersom Haglund (mot formodning, får vi tro) skulle finne på å bli værende, så er det kun fordi han ikke har lyktes med å finne noe bedre. I så fall blir vi eventuelt sittende med en trener som i tillegg til å være generelt dårlig (det viser jo poengsnittet hans ualminnelig tydelig), også må antas å være umotivert og egentlig ønske seg noe annet.

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3500

                                          Opprinnelig skrevet av HSft
                                          Høibråten ble kåret til banens beste i flere av kampene han fikk mens Kippe var ute. Men som du sier så er han en fersking på nivået og hadde ikke tidligere spilt med førstelaget utenom trening. At Andersson spilte venstreback var Haglund sitt valg.
                                          Isolert sett er ikke disse spillerne noen dårlige valg, og både Johan Andersson og Marius Høibråten har hver for seg levert gode kamper i disse posisjonene. Men, det er uansett ett faktum at laget med fireren Ringstad - Kippe - Østli - Stoor har levert langt bedre defensivt enn alle andre kombinasjoner denne sesongen. Det tror jeg ikke nødvendigvis er fordi dette er de fire beste individuelle fotballspillerne da både Piermayr og Høibråten spesielt har vist enkeltprestasjoner på samme eller bedre nivå enn sine konkurrenter, men at de har utfylt hverandre godt og fått en bra forståelse av hverandre etter en god del kamper sammen. Etter en brukbar sesongåpning ble det jo også dratt frem i TV-studio at vår viktigste forandring ift 2012 sesongen var at vi nå hadde en forsvarsfirer som hadde fått en god del kamper sammen på rad, og Amund Skiri snakket om nettopp viktigheten av den tryggheten man da følte.

                                          En sesong varer uansett i 30 kamper, og alle lag må regne med perioder hvor flere spillere er ute av form, skadet eller suspendert. Det synes ikke jeg vi tok på alvor før sesongstart, og det ble vi straffet for i mai med mange utskiftninger, og en del spillere som måtte spille i feil posisjon. Da tenker jeg ikke bare på Aafk kampen som var en regelrett kollaps som kunne skjedd uansett, men totalen over flere kamper med viktige spillere ute, spesielt i forsvarsleddet. Marius Høibråten er ett kjempetalent, men gjorde samtidig feil i enkelte av disse kampene som mer rutinerte spillere ville blitt slaktet for her inne. Det er heller ikke noe annet enn det vi kan forvente av en spiller med så lite erfaring i en tøff posisjon, i en periode hvor presset på laget økte for hvert poengtap.

                                          Jeg mener klubben må dele ansvaret med hovedtreneren for denne perioden, men samtidig hadde vi ett kampprogram med unntak av nettopp ett Aalesund i kjempeform, som var overkommelig selv med noe redusert stall. I sånne kamper må vi kunne forvente at rutinerte spillere som PVM, BHR og Palmason står frem på en annen måte enn de klarte.

                                          Nå ville det uansett ikke blitt noen medalje på oss om vi hadde holdt poengsnittet for resten av sesongen i denne perioden, men topp-6 hadde vært innen rekkevidde, og det hadde jo vært en bra utvikling og på det nivået vi ligger ift satsing kontra andre lag i Tippeligaen.

                                          Jeg ser uansett ikke noe poeng i å diskutere om Magnus Haglund er rett mann eller ikke lenger, da klubben har valgt å tilby han ny kontrakt allerede, og at både de og flertallet av spillerne ønsker han videre.
                                          Nå håper jeg bare på at en avgjørelse kommer så snart som mulig, uavhengig av hva det blir, slik at vi kan se fremover. Jeg vil i alle fall støtte den personen som er hovedtrener i LSK neste år uansett hvem det er.

                                          Kommentar

                                          Working...