Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9463

    Stemninga er iaff i taket blant mff-fans som ytrer seg på nettet. Eller ikke.

    Kommentar

    • Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

      Dersom dette stemmer, er det vel rimelig å tro at nyheten slippes på medlemsmøtet i dag. Det ville jo vært latterlig å innkalle sesongkortinnehaverne til møte med ledelse og trener for å diskutere årets sesong og neste år, dersom det er bestemt at treneren skal ut. Venter i spenning på hva kvelden bringer.
      Lauken er vår venn!

      Kommentar

      • Gjest

        Blir nok Bjarmann i en trippelrolle i 2014...

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Ønsker deg lykke til videre, Magnus!
          [ironi]Jobben er gjort![/ironi]

          Kommentar

          • Stray Cat
            Moderator
            • Aug 2008
            • 5916

            Han slipper ikke nyheten på medlemsmøtet, i følge referentene derfra.
            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
              Han slipper ikke nyheten på medlemsmøtet, i følge referentene derfra.
              Har du noe mer, hva snakkes det om fra haglunds side?

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                Stemmer dette og Runar kommer inn så blir det kort neste år også!
                (blir vel det med Haglund også, men mer lyst til å se Runar styre skuta enn Haglund)
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • ynnor
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2008
                  • 857

                  Han sa i kveld at han skulle bestemme seg i løpet av et par dager. Bjarmann og Per M sikker på at han skal fortsette. Men masse svadaprat.

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    Opprinnelig skrevet av ynnor
                    Bjarmann og Per M sikker på at han skal fortsette. Men masse svadaprat.
                    What??? Hva skjer med denne klubben? Styre og stell eier faen meg ikke baller og har heller ikke visjoner. Hva i all verden har Haglund bevist?
                    Hva er poenget med å ha et møte, der agendaen er svada? Tror disse gutta at vi kan la oss lure til at ting går på skinner i denne en gang så stolte klubben?

                    Kommentar

                    • ynnor
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 857

                      Avslutta spørrsekvensen men en kar fra Lfeltet som sa han var svært fornøyd med innsats og spill i år. Blir litt matt. Flesteparten av de 110 fremmøtte klappet voldsomt hver gang de snakket om at Haglund skulle fortsette.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av ynnor
                        Avslutta spørrsekvensen men en kar fra Lfeltet som sa han var svært fornøyd med innsats og spill i år. Blir litt matt. Flesteparten av de 110 fremmøtte klappet voldsomt hver gang de snakket om at Haglund skulle fortsette.
                        Ord blir fattige.

                        Kommentar

                        • hthaug
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2004
                          • 433

                          Opprinnelig skrevet av ynnor
                          Avslutta spørrsekvensen men en kar fra Lfeltet som sa han var svært fornøyd med innsats og spill i år. Blir litt matt. Flesteparten av de 110 fremmøtte klappet voldsomt hver gang de snakket om at Haglund skulle fortsette.
                          Har ikke ord. Vel, blir fint å møte Hødd og Kongsvinger.

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2558

                            Haglund er visstnok i gang med å booke treningskamper for 2014, så han regnet med at han fortsetter. Haglund virket ikke like overbevisende - mer enn ett konkret tilbud hjemme i Sverige og bestemmer seg om et par dager i følge hva han sa i kveld.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Haglund er visstnok i gang med å booke treningskamper for 2014, så han regnet med at han fortsetter. Haglund virket ikke like overbevisende - mer enn ett konkret tilbud hjemme i Sverige og bestemmer seg om et par dager i følge hva han sa i kveld.
                              Hvorfor booke kamper i 2014 om han ikke har bestemt seg? Han burde ikke får gjøre noe ang 2014 før han har gitt klubb sitt ja. Gud forby.

                              Kommentar

                              • ynnor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 857

                                Sur på meg selv fordi jeg ikke tok ordet .Har 100 saker jeg ville lufta men vanskelig når det var så mange som var i et annet modus.

                                Kommentar

                                • fjacob82
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2005
                                  • 1507

                                  Opprinnelig skrevet av Børge
                                  Haglund er visstnok i gang med å booke treningskamper for 2014, så han regnet med at han fortsetter. Haglund virket ikke like overbevisende - mer enn ett konkret tilbud hjemme i Sverige og bestemmer seg om et par dager i følge hva han sa i kveld.
                                  Bør ikke fokus være å sikre plassen før vi booker motstander i 2014?
                                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                  *Brasseberget*

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Opprinnelig skrevet av ynnor
                                    Avslutta spørrsekvensen men en kar fra Lfeltet som sa han var svært fornøyd med innsats og spill i år. Blir litt matt. Flesteparten av de 110 fremmøtte klappet voldsomt hver gang de snakket om at Haglund skulle fortsette.
                                    Ingen kritiske stemmer eller spørsmål?
                                    Isåfall synd, da blir det vel bare til at styret og stell fortsetter å leve i bobla om at alt er tipp topp tommel opp. Bevares, mye bra som gjøres, men viktig at man stiller spørsmål ved manglende innsats i kamper (kun 1.omgang hvor spillerne er "på"), talenter som går til konkurrenter, trenerspørsmålet, keepersituasjonen o.l..
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      Her viser styre og stell at de kan hvis de vil. Problemet er at slike geniale streker bare kommer når egne posisjoner er truet. Her skulle man utsette hele trenerspørsmålet til etter møtet med supporterne, slik at man nettopp her kunne bygge på en bølge av entusiasme rundt noe helt nytt i LSK-kretser kalt kontinuitet, og dermed effektivt skylle bort det som måtte være av kritiske innvendinger og tanker i følelsen av en ren hallelujastemning. Som ynnor selv er inne på.

                                      Nesten litt imponert, well plaid! AP-staten har noe å lære, eller var det Orlund som hadde ideen?

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                        Ingen kritiske stemmer eller spørsmål?
                                        Isåfall synd, da blir det vel bare til at styret og stell fortsetter å leve i bobla om at alt er tipp topp tommel opp. Bevares, mye bra som gjøres, men viktig at man stiller spørsmål ved manglende innsats i kamper (kun 1.omgang hvor spillerne er "på"), talenter som går til konkurrenter, trenerspørsmålet, keepersituasjonen o.l..
                                        Er du overrasket? Sålenge jeg har fulgt klubben kan jeg nesten aldri huske en eneste supporter som har stilt kritiske spørsmål mot klubbens ledere under sånne møter. Med unntak av dersom enkelte ordstyrere stiller spørsmål de har mottatt anonymt via nett. Skal man kritisere mangel på kritiske spørsmål får man kritisere seg selv for å ikke møte opp eller forhøre seg om noen på møtet kan stille dine kritiske spørsmål. Det er stort sett hallelujah-stemning hver gang disse møtene arrangeres, det er LSK flinke på, dessuten er fansen langt fra like tøffe når de må stille med eget ansikt, framfor et anonymt nick på et diskusjonsforum.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • Marit
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2010
                                          • 885

                                          Sukk. Jeg ser mer positivt på et 2014 med Runar enn med Haglund akkurat nå, så dette var ikke de beste nyhetene. Vi får se hva som skjer.
                                          Andas in och andas ut
                                          Orkar jag så orkar du

                                          Kommentar

                                          Working...