Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Det gjøres endeløst mange antagelser på Haglunds vegne...gjerne i laaange foruminnlegg.... mye 'jeg regner med at han ser ditt', 'jeg antar at han gjør datt' hvor Haglund gis veldig mye kreditt på krita. Fakta er at fyren kom hit uten å ha satt seg inn i norsk fotball, hans personlige valg fra moderlandet falt igjennom som en søplesekk på backplass og laguttak, bytter og ikke minst intervjuer i etterkant av kampene viser en trener hvis analyser i beste fall er i utakt med forumet, i verste fall gjør han seg til latter for fotballnorge. Etterpåklokskapen på gårsdagens møte er betryggende, men er uansett lettkjøpt etterpåklokskap.

En trener som gjør så mange taktiske blundere fortjener ingen kreditt i mine øyne. Han dømmes etter hva han har på bok, og der er kontoen tom for øyeblikket.

Kommentar

• Xavi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2008
      • 1275

Håper han blir. Jeg velger å være en forkjemper for kontinuitet. Spillergruppa står bak han, klubben står bak han. Det er 2 veldig viktige ingridienser for å lykkes. Haglund har vunnet seriegull før, så tviler ikke at han skal klare det her også. Han trenger bare tid, noe jeg synes vi skal gi han masse av.

Hvis han begynner å vinne flere kamper vil etterhvert resten av supporterne stå bak han også.
      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
      Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Roll75
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 834

Opprinnelig skrevet av Xavi
        Håper han blir. Jeg velger å være en forkjemper for kontinuitet. Spillergruppa står bak han, klubben står bak han. Det er 2 veldig viktige ingridienser for å lykkes. Haglund har vunnet seriegull før, så tviler ikke at han skal klare det her også. Han trenger bare tid, noe jeg synes vi skal gi han masse av.

Hvis han begynner å vinne flere kamper vil etterhvert resten av supporterne stå bak han også.
        Hvis ja... Vil du gi han så mye tid at han sender oss ut av hele seriesystemet?

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Opprinnelig skrevet av Xavi

Selvfølgelig. Men ordet "hvis" henger som den store rosa elefanten i taklampa her.

Kommentar

• 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Selvfølgelig. Men ordet "hvis" henger som den store rosa elefanten i taklampa her.
            Hvis, har det vært mye av her. Antagelser og påstander som folk ikke har grovbunn for å vite noe om. Jeg velger å tro på spillere og ledere som jobber med Haglund hver dag enn suportere som leser og analyserer på sin måte. Mulig de har et bein innafor klubben, ikke vet jeg. Feks sitatet fra Roll77 (Hvis ja... Vil du gi han så mye tid at han sender oss ut av hele seriesystemet?) Dette er noe vi ikke vet. Dette er bare antagelser.

Kommentar

• Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

Svar da.. Haglund, gi klubben ett svar NÅ! Tipper vel svaret kom for lenge siden, men lat som du ikke har svart og fortell verden nyheten i dag!

Kommentar

• superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

Opprinnelig skrevet av 307
                Hvis, har det vært mye av her. Antagelser og påstander som folk ikke har grovbunn for å vite noe om. Jeg velger å tro på spillere og ledere som jobber med Haglund hver dag enn suportere som leser og analyserer på sin måte. Mulig de har et bein innafor klubben, ikke vet jeg. Feks sitatet fra Roll77 (Hvis ja... Vil du gi han så mye tid at han sender oss ut av hele seriesystemet?) Dette er noe vi ikke vet. Dette er bare antagelser.
                Dere som vil beholde Haglund antar at alt blir så mye bedre neste år, bare vi gir Haglund tid. Det er en antagelse av dimensjoner all den tid fakta (tabellen) viser at han ikke har levert. Jada, prat så mye dere vil om skadeperioder og manglende spillerinnkjøp (sic!), men dette er noe alle klubber opplever. Antagelsen av at kontinuitet gir resultater er også en gigantisk feil: de klubbene som har kontinuitet på trenersiden har det nettopp fordi treneren har levert resultater. Kontinuitet følger resultatene, ikke omvendt.

Det er ingenting som er mer ærlig enn tabellen, og den viser Haglunds karakter: stryk.
                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• athomash
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Oct 2007
                  • 118

Drømte at Haglund pissa på fingra sine, hmm lurer på hva det betyr...

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2004
                    • 1470

Torgeir Bjarmann og Frode Kippe sa tydelig på sesongkortholdermøtet at de ville ha med Haglund videre, det holder for meg.
                    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• antikris
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 520

På et rent empirisk grunnlag, håper jeg at han blir. Han har klare mangler, men ser også små hint av noe som kan bli bra. Trenerbytte har gitt oss INGENTING siden Der Uwe ikke fikk fortsette. Nå må vi ikke bare prate om kontinuitet og tid, nå må vi følge opp med handling også.

Kommentar

• Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                        Torgeir Bjarmann og Frode Kippe sa tydelig på sesongkortholdermøtet at de ville ha med Haglund videre, det holder for meg.
                        Det hadde vel funka dårlig å si noe annet. Flere trenere har også full tillit, inntil de får sparken kort tid etter...

Kommentar

• Kay
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 763

Opprinnelig skrevet av antikris
                          På et rent empirisk grunnlag, håper jeg at han blir. Han har klare mangler, men ser også små hint av noe som kan bli bra. Trenerbytte har gitt oss INGENTING siden Der Uwe ikke fikk fortsette. Nå må vi ikke bare prate om kontinuitet og tid, nå må vi følge opp med handling også.
                          Fikk ett Cup gull i 07, umulig å vite om Uwe hadde gitt oss det.

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2004
                            • 1470

Opprinnelig skrevet av Kay
                            Det hadde vel funka dårlig å si noe annet. Flere trenere har også full tillit, inntil de får sparken kort tid etter...
                            Kippe ble ikke spurt direkte, så han trengte ikke si det, og Bjarmannn hadde ikke trengt å tilby ny kontrakt. Ergo vil klubben ha med Haglund videre og det holder for meg.
                            "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7135

Ser for meg at Ohi og Osvold fort kan bli de neste som får nok hvis Haglund fortsetter i jobben. Kommer vel til å signere to-tre 28-29-åringer i vinter.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

Godt å se at Haggis er ønsket flere steder.

Twitter søk på Magnus Haglund

Rikard Norling fører Malmö FF til seriegull i år. Styret svarer med å bytte trener, inn skal de ha LSK-floppen Magnus Haglund.

Magnus Haglund ska fan inte komma i närheten av Malmö FF.

Om ryktena om
                                Magnus Haglund stämmer så kunde vi lika gärna ha anställt min farsa. Ungefär så.

Tror inte jag vill betala för att se ett lag lett av
                                Magnus Haglund, hur himmelsblå de än är

Utgår från att MFF-ledningen scannat av forum, Twitter, Facebook å dylikt innan de anställer
                                Magnus Haglund. Kan nog blåsa litta i början...

Han pekas ut som MFF:s nye tränare
                                http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/malmoff/article17713577.ab … Aldrig, aldrig, aldrig. Snälla, snälla, snälla ta inte in Magnus Haglund!

Jörgen Lennartsson var "fel" för Elfsborg. Att då
                                Magnus Haglund nämns som efterträdare känns ganska fel.

NEJ till
                                Magnus Haglund! Blir faan orolig när han återigen ryktas vara klar för MFF. Vill ha Rikard Norling kvar!

Magnus Haglund du är inte välkommen Håll dig väck #tränargate

Kommentar

• Kay
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 763

@MagasinOffsideMagnus Haglund kommer ta över Elfsborg och Norling blir kvar i MFF. Kom ihåg vart du läste det.

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Opprinnelig skrevet av 307
                                    Ja, akkurat det jeg mener. Ingen grobunn. Jeg forholder meg til fakta, som Superbøffel skriver, tabellen juger ikke. I mine øyne er det synsing fra dere som ønsker Haglund videre om det vil bli bedre. Ja vi har blitt bedre i enkeltkamper, men vi har også blitt verre i enkeltkamper med Haglund ved roret.
                                    Jeg aner ikke hvorfor styret og spillerene ønsker han videre, like lite som deg (regner jeg iallefall med). Men jeg klarer virkelig ikke å se en total fremgang på to år. Hvorfor skal vi da ha han videre?

Min mening er altså. Vi som ikke ønsker han videre forholder oss til realiteten, dere andre forholder dere til "ordene" hvis og "om".

Ja, kanskje det vil snu neste år og vi vil bli et fantastisk lag. Men historien tilsier noe annet.

Kommentar

• HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6104

Opprinnelig skrevet av trigz
                                      Ser for meg at Ohi og Osvold fort kan bli de neste som får nok hvis Haglund fortsetter i jobben. Kommer vel til å signere to-tre 28-29-åringer i vinter.
                                      Det blir nok langt vanskeligere for disse å finne andre klubber som vil satse på dem enn det var for de to andre. Ser ikke for meg at Ohi og Osvold er fremtidige landslagsspillere, selv om Osvold sin målstatistikk i 3. div er rimelig imponerende. Han burde kanskje lånes ut til strømmen eller Kisa neste sesong?

Ser forresten at Bjerkenes som er på utlån til strømmen er strømmen 2 sin toppscorer med 15 mål. Det er ganske imponerende selv om det ikke kommer opp mot Osvold sine latterlige 36mål!

Våre:
                                      36 mål:
                                      Joachim Osvold - Lillestrøm 2
                                      15 mål:
                                      Christian Bjerkenes - Strømmen 2
                                      13 mål:
                                      Erik Mjelde - Lillestrøm 2
                                      11 mål:
                                      Fred Friday - Lillestrøm 2
                                      8 mål:
                                      Markus Furseth - Lillestrøm 2
                                      4 mål:
                                      Moryk Fofana - Lillestrøm 2
                                      Mohamed Ofkir - Lillestrøm 2
                                      Ohi Omoijuanfo - Lillestrøm 2
                                      3 mål
                                      Thomas Piermayr - Lillestrøm 2
                                      2 mål
                                      Kristoffer Ajer - Lillestrøm 2
                                      Marius Høibråten - Lillestrøm 2
                                      Danish Khan - Lillestrøm 2
                                      Simen Nordermoen - Lillestrøm 2
                                      1 mål
                                      Lunan Ruben Gabrielsen - Lillestrøm 2
                                      Belmin Keranovic - Lillestrøm 2
                                      Erling Knudzon - Lillestrøm 2
                                      Jørgen Kolstad - Lillestrøm 2
                                      Robin Lindahl - Lillestrøm 2
                                      Isak Scheel - Lillestrøm 2

Kommentar

• Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3501

Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Dette kan i alle fall kalles antagelser. Det er ingenting som tyder på at Magnus Haglund har hatt noen negativ innvirkning på disse spillerne sine valg. Snarere tvert i mot når det kommer til Marius Høibråten, mens Fredrik G nok hadde vært tapt uansett om Pep Guardiola hadde forført han med tiki-taka så lenge pengene fantes ett annet sted.

Kommentar

• Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Dere som vil beholde Haglund antar at alt blir så mye bedre neste år, bare vi gir Haglund tid. Det er en antagelse av dimensjoner all den tid fakta (tabellen) viser at han ikke har levert. Jada, prat så mye dere vil om skadeperioder og manglende spillerinnkjøp (sic!), men dette er noe alle klubber opplever. Antagelsen av at kontinuitet gir resultater er også en gigantisk feil: de klubbene som har kontinuitet på trenersiden har det nettopp fordi treneren har levert resultater. Kontinuitet følger resultatene, ikke omvendt.

Det er ingenting som er mer ærlig enn tabellen, og den viser Haglunds karakter: stryk.
                                          Jeg mener at Haglund bør få en sesong til på seg. Det er ikke bare LSK som sliter i denne ligaen(ikke et argument), i tillegg må man(uansett hvor mye du ønsker å glemme) så har vi hatt mye problemer i år. Ustabile keepere, skader og husk at vi ikke har en spiss med fiber for mål. Mitt problem oppi denne suppen er at ingen trener vil få skikk på dette laget slik situasjonen er pr d.d. Nordli, Berg, Haglund sliter alle av et gjengrodd styre i klubben som ikke evner å se flere år frem i tid. Det er mange punkter jeg kunne sparket under ifra mot styre og stell. Hadde vi bare hatt mulighet til å hente sultne kvalitetsspillere(i klassen Koren, Nosa osv). Dagens stall er ikke godt nok for topp 6 engang. Men for all del, morro tanke med vår gamle nr 10 inn porten.

Kommentar

Working...