Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Ohi spiller ikke av en meget god grunn, gutten gjør seg knapt merkbar i tredjedivisjon. Det morsomme er at Erling er en helt dominant figur på farta si, men han spilte knapt på nivået han er konge og istedenfor mest i en liga der hans mangler blir pinlig åpenbare. Osvold har scoret over 30 mål, men en målkavalkade ville avslørt hvilken type mål det er snakk om, med utallige aleine med keeper-situasjoner, her er både fart og teknikk mer enn duganes. Tre nivåer over kommer han ikke til disse mulighetene. Han har en lang vei å gå med å utvide registeret.

En klubb med en plan og midlene til å få de igjennom hadde signert Haglund for lenge siden. Svensken trenger lang tid fordi han veit hele hans karriere kan henge på dette valget, og at LSK i situasjonen klubben er i, er et ytterst risikabelt valg. Han har i praksis ræva kår for suksess og nå sitter vi nok en gang på en drøss av godt gasjerte spillere som ikke presterer. Mathisens fantastiske kontring på dette deja vu'et, at man heldigvis har de fleste med videre, sier alt om hvorfor ting er som de er.

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av HSft
      Han skal gi svar før kampen mot Tromsø. Ingen grunn til å gi han noen ny frist på mandag.
      Det virker som før kampen, er Haglund sin frist til seg selv. Om det ikke kommer til da, så sett mandag kl 12.

Kommentar

• fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1509

Pauseunderholdning på søndag. Annonsering av at Haglund tar 2 nye år....
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

Kommentar

• Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3501

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Ohi spiller ikke av en meget god grunn, gutten gjør seg knapt merkbar i tredjedivisjon.
          Har flere venner som har spilt mot LSK i 3.divisjon i år, og de kan ikke fatte hvordan Ohi kan ha spilt så mange kamper i Tippeligaen, da han langt i fra er noen dominerende spiller der. Jeg føler faktisk dette er en spiller som har fått i overkant mye tillit ift hva han har prestert den siste tiden, og lever litt på at han slo igjennom tidlig. Så hvis man skal kritisere Magnus Haglund for noe her, så må det være at han fremdeles gir han så mye tillit som han gjør.
          Han glimter til i enkelte perioder og har en brukbar evne til å være på rett plass til å score noen mål, men totalt sett har han ikke prestert bra i år.
          Han holder jo fremdeles junioralder, så det er ikke for sent for han enda. Er jo mange som sliter med kroppen i den alderen, og vi kan jo håpe at han kan blomstre for fullt snart.

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Ifølge fuglinho på Facebook. Haglund er tilbudt et år, men ønsker to.
            om det er tilfelle, så skjønner jeg ingenting. Har man trua eller har man ikke trua på mannen?

Kommentar

• Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2564

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Ifølge fuglinho på Facebook. Haglund er tilbudt et år, men ønsker to.
              om det er tilfelle, så skjønner jeg ingenting. Har man trua eller har man ikke trua på mannen?
              Det strider mot det Bjarmann sa på onsdag - da var det snakk om to år.
              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3263

Hva tenker Haglunds fans her inne om denne vinglingen? har dere tillit til en mann som ikke engang klarer å fortelle hvilken dag han skal fortelle hva han skal gjøre videre? Er dere komfortable med en mann som åpenbart er særdeles usikker på om han en gang har lyst til å være her? Useriøs er bare fornavnet, spør du meg.

Kommentar

• xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

Opprinnelig skrevet av G-Man
                  Hva tenker Haglunds fans her inne om denne vinglingen? har dere tillit til en mann som ikke engang klarer å fortelle hvilken dag han skal fortelle hva han skal gjøre videre? Er dere komfortable med en mann som åpenbart er særdeles usikker på om han en gang har lyst til å være her? Useriøs er bare fornavnet, spør du meg.
                  Det er vel slettes ikke sikkert at LSK går offentlig med det i det øyeblikket de får svar. Kan jo hende at man ønsker ro og fokus inn mot kampen mot tromsø..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4263

Som mange her vet, er jeg en av Haglund-skeptikerne. Men rett skal være rett, og mannen kan ikke lastes for at Romerikes Blad bedriver det jeg kaller overskriftsjournalistikk! For de som leste intervjuet, sier Haglund at han skal svare klubben før Tromsø-kampen. Rb lager en overskrift om at han svarer fredag, men i teksten står det at han kan svare klubben i dag. Men selv sier han altså før TIL-kampen.

Vi vet jo heller ikke når klubben går ut med dette, men det blir jo vanskelig for dem å sitte på et eventuelt nei særlig lenge, så mye fokus som det har blitt på denne avgjørelsen. En forlengelse vil eventuelt sikkert bli annonsert under kampen på søndag.
                    Elska þetta félag

Kommentar

• G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3263

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                      Som mange her vet, er jeg en av Haglund-skeptikerne. Men rett skal være rett, og mannen kan ikke lastes for at Romerikes Blad bedriver det jeg kaller overskriftsjournalistikk! For de som leste intervjuet, sier Haglund at han skal svare klubben før Tromsø-kampen. Rb lager en overskrift om at han svarer fredag, men i teksten står det at han kan svare klubben i dag. Men selv sier han altså før TIL-kampen.

Vi vet jo heller ikke når klubben går ut med dette, men det blir jo vanskelig for dem å sitte på et eventuelt nei særlig lenge, så mye fokus som det har blitt på denne avgjørelsen. En forlengelse vil eventuelt sikkert bli annonsert under kampen på søndag.
                      Ser poenget ditt, og enig i at Haggis ikke selv ga fredag som frist. Det endrer imidlertid ikke inntrykket av at vi er plan B og at han egentlig ikke vil være her.

Hvis vi går til pause mot Tromsø på 0-2 (som vi pleier før vi reiser oss i andre) - og pauseunderholdningen er nyheten om at Haglund har forlenget med 2 år - da vil jeg være den fyren dere kan se på vei mot utgangen med et rep i hånda...

Kommentar

• Totti21
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3501

Opprinnelig skrevet av G-Man
                        Det kommer helt an på hva som er årsaken for at han venter. Er det mangelen på forsterkninger, kontraktslengde eller familiære ting som må stemme, så synes jeg det er i orden. Venter han på ett bedre tilbud fra en annen klubb så synes jeg det er negativt. Akkurat som med spillere ønsker jeg en trener som ønsker å være her.
                        Dessverre er det lite sannsynlig at vi får vite årsaken til at han avventer, men poenget er at det er lett å sitte på utsiden å mene at han vingler uten å kjenne årsaken til det.
                        Klubben må vel også ta noe ansvar for dette, da de ikke ga han tilbud om kontrakt før i august.

Nå er jeg uansett utfall glad for at man snart kommer til en løsning, og at man kan se fremover. Er det noe klubben trenger, så er det akkurat det.

Kommentar

• Mynten
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2008
                          • 484

Synes det virker rart dersom det er famiiære ting som gjør at han tilsynelatende ikke har bestemt seg. Det er nok ikke noe man trenger to måneder på å finne ut av. Har heller ikke tro på at det er uavklarte ting rundt forsterkninger/kontraktslengde o.l. Det er ingenting som tyder på at det er forhandlinger som pågår mellom Haglund og LSK, dermed vet han hva han har å rutte med i 2014 dersom han sier ja.

Da har jeg mer tro på at han venter på et annet/bedre tilbud fra Sverige eller at han allerede har sagt nei, men at partene vil avvente med å offentliggjøre dette til plassen er sikret.

Kommentar

• bjarmann
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 2994

Utrolig at vi sitter her og venter på at denna fyren skal svare på et kontraktsforslag. Trekk hele dritten og la fyren dra hjem.
                            I år så tar vi alt

Kommentar

• HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

Jeg syns det vitner om en mann som har så sterk tro på sine egne evner at han tror han bare kan holde alle på pinebenken. Og det verste er at ledelsen i klubben lar han holde på. De ligger jo nærmest på gulvet og kysser skoene hans hele gjengen.

Hva har skjedd med Lillestrøm? Klubben er mer lukket enn regimet i Nord-Korea og later til å gi blanke f... i hva supportere tenker og føler om klubben. Det virker nesten som om de bevisst forsøker å drepe alt av positivt engasjement. Alt som er igjen er oss som ikke har ett eneste positivt ord igjen om klubben...

Kjære Haglund, jeg ber deg, vær real mot supportere, klubb og spillere og gi oss en avklaring på detta spørsmålet. Måten du behandler denne saken er respektløs ovenfor alle som betaler din lønn. Vi krever ikke mye, kun at du begynner å involvere oss i dine tanker og meninger rundt VÅR klubb. 90% av kritikken mot deg, kommer som en følge av at folk ikke vet hva de skal forholde seg til. Vi ser bare et lag som knapt tar poeng, unggutter som rømmer til andre norske klubber. En økonomi som ikke tåler en utgift på 25 000,- for en ny sokkel til statuen av klubbens største legende.

DU er vår trener, DU sitter med ansvaret. Nå er det på tide å involvere alle parter, slik at vi sammen kan skape Norges beste fotballklubb!!!
                              ***Større baller enn vett***

Kommentar

• LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3410

Når kommer svaret ditt da Magnus? Rett før spillerne løper ut på matta i morgen?

Kommentar

• Trønderkanari
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Aug 2004
                                  • 84

Vi får nok beskjed om at det tar ett par dager til... Han håper nok på et bedre tilbud fra Sverige, men fint å ha tilbudet fra Lillestrøm som en reserveløsning.

Kommentar

• Felt C
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2004
                                    • 776

Hvis han gir svaret sitt imorgen antar jeg det er et ja til LSK.Tipper han føler et nei vil gi spillerne en negativ inngang til kampen og svaret da ville ha kommet på et tidligere tidspunkt.Selv om endel LSK-fans vil mene det motsatte.
                                    Men dette er bare mine antagelser.For alt vi veit kan ha gitt spillerne svaret sitt idag.

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Lite til ingenting som tyder på at han forsvinner. Nettsteder som Fotbollskanalen er stille, og Olof Lundh & co. har stenkoll hva som rører seg i svensk fotball. Var vel han som var den første til å plassere Haglund i LSK også.

Kommentar

• Børge
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2013
                                        • 2564

Opprinnelig skrevet av Felt C
                                        Hvis han gir svaret sitt imorgen antar jeg det er et ja til LSK.Tipper han føler et nei vil gi spillerne en negativ inngang til kampen og svaret da ville ha kommet på et tidligere tidspunkt.Selv om endel LSK-fans vil mene det motsatte.
                                        Men dette er bare mine antagelser.For alt vi veit kan ha gitt spillerne svaret sitt idag.
                                        Jeg har en følelse av at Haglund selv har lyst, i hvertfall nå som Malmø er ute av bildet, men tror kona har en del å si for avgjørelsen.
                                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• forzafugla!
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 461

Selv om jeg tidligere har tvilt på Bjarmann og styret nekter jeg for å tro at de er villige til å drite ut klubben og dens supportere på en slik måte ved å la Haglund få signere. Hadde det vært Ferguson skulle han fått lov til å vimse litt, men Haglund...?

Kommentar

Working...