Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3308

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
    Lite til ingenting som tyder på at han forsvinner. Nettsteder som Fotbollskanalen er stille, og Olof Lundh & co. har stenkoll hva som rører seg i svensk fotball. Var vel han som var den første til å plassere Haglund i LSK også.
    Der ødela du min lørdagskveld.

Kommentar

• runarM
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 566

Ingen tvil om at han blir. Fikk ikke malmö-jobben, og da var LSK reserveløsningen. Dette har vært klart lenge.
      runarM

Kommentar

• Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

Opprinnelig skrevet av runarM
        Ingen tvil om at han blir. Fikk ikke malmö-jobben, og da var LSK reserveløsningen. Dette har vært klart lenge.
        Og vi legger oss med ræva opp og tillater dette. Dette burde vært avklart i sommer, så hadde man sluppet dette.

Kommentar

• fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1509

Digg å være en treners nødplan...
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

Kommentar

• Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

Dette blir for dumt.. Haglund har LSK som reserveløsningen og det skal klubben finne seg i? Hvor faen har det blitt av LSK?

Kommentar

• _Jonern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 4400

Opprinnelig skrevet av Folke
              Dette blir for dumt.. Haglund har LSK som reserveløsningen og det skal klubben finne seg i? Hvor faen har det blitt av LSK?
              Tenkte på det selv. I 2006 sparka vi Uwe fordi vi ikke samla på 4.plasser. I dag tviholder vi på en svenske som har holdt på å rykke ned to år på rad, som i tillegg ser ut til å ha LSK som andrevalg. Great!
              ..................

Kommentar

• Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                Tenkte på det selv. I 2006 sparka vi Uwe fordi vi ikke samla på 4.plasser. I dag tviholder vi på en svenske som har holdt på å rykke ned to år på rad, som i tillegg ser ut til å ha LSK som andrevalg. Great!
                Nå blir det galt uansett.. Smeller han NEI i bordet rett før kamp, så er han idiot.. Sier han JA er klubben idiot!

Kommentar

• forzafugla!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 461

Blir spennende å se om det er mange fra ledelsen som er såre i ræva i morgen.

Kommentar

• Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

Skremmende at enkelte syntes det er greit at klubben lar seg rævkjøre..

Kommentar

• 007
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2013
                      • 293

Her http://www.rb.no/lsk-magasinet/article6941373.ece står det at det etter hva RB erfarer står mellom Elfsborg og LSK, og at han ikke kommer/kom til å bli trener i Malmö.

Saken har ligget ute på rb.no og i Nyhetstråden siden 24/10-13.

Så hvis RB har rett kan det fortsatt være veldig usikkert om det blir ja eller nei til LSK.

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4359

Han fikk ikke tilbudet han trodde han skulle få i MFF, og nå er han kanskje ikke Elfsborgs førstevalg heller. Da er det jo greit å ha tredjevalget LSK i bakhånd.
                        Elska þetta félag

Kommentar

• Fugl1970
                          Medlem
                          Møteplager
                          • May 2008
                          • 99

Kjære Sportsklubben: Send svensken hjem ASAP

Kommentar

• Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

Det blir for dumt hvis han blir nå!

Kommentar

• Jannis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2005
                              • 266

Mitt tips, er at han sier før kampen eller i pausen i morgen at han blir i LSK.

Kan ikke tenke meg at han sier fra før kampen at han stikker, det var den oppladningen før kampen.

Nei, tror nok Haggis blir jeg......

Kommentar

• dennis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 872

Opprinnelig skrevet av Jannis
                                Mitt tips, er at han sier før kampen eller i pausen i morgen at han blir i LSK.

Kan ikke tenke meg at han sier fra før kampen at han stikker, det var den oppladningen før kampen.

Nei, tror nok Haggis blir jeg......
                                uten at vi utenfor "kjernen" av klubben vet noe så kan jo klubben ha fått beskjed for lengst at han drar, så noe bombe på spillerne trenger ikke dette å være.... Om han drar eller blir!!

Kommentar

• Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3501

Nå må folk her inne roe ned litt i å forhåndsdømme styret og Haglund ift hvorfor det har drøyd sånn. Er det noen her inne som vet noe om dette, eller er det bare det at man tror at Haglund venter på andre tilbud? Skal man tro mediene har han allerede fått tre tilbud (to Svenske klubber + LSK) og har ikke tatt en avgjørelse på hvilke av disse han skal akseptere. Betyr dette at han har LSK som reserveløsning eller at han skal vurdere tilbudene ordentlig opp mot hverandre?

Hva vet vi også om det som skjer i kulissene? Hvorfor drøyde LSK sitt tilbud til Magnus Haglund helt til i august? Flere her inne skrev jo at man sjekket ut situasjonen til Ståle Solbakken før han fikk tilbudet fra FCK. I så fall betyr jo det også at Magnus Haglund var andrevalget til LSK i 2014. Er det da helt på jordet hvis han også er litt avventende til det tilbudet?
                                  Ståle Solbakken sies jo også å ha vært en reell kandidat til jobben i LSK fra 2014, men når FCK kom på banen ble jo naturligvis ikke det noe av, så det betyr vel at vi i beste fall var hans andrevalg også, selv om sannsynligheten for at vi var endre lengre ned på lista hans er større. Hadde folk her inne blitt skuffa om han hadde signert for oss etter en frierirunde rundt omkring i hele Europa før han til slutt hadde tatt til takke med oss fordi ingen andre klubber ville ha han? Vi vil jo bare ha trenere som har LSK som førstevalg, vil vi ikke?

At Magnus Haglund er en ettertraktet mann er jo positivt, og om LSK vinner kampen om han har vi jo i alle fall fått til noe som flere er inne har kritisert styret for det siste. Nemlig å vinne kampen om en person som er ønsket av større klubber enn oss.

Kommentar

• Funchaloe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Oct 2011
                                    • 511

Er ikke no særlig fan av Haglund lenger jeg heller, men Totti har et poeng..
                                    Custodes
                                    Contra o futebol moderno!

Kommentar

• Børge
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2013
                                      • 2565

Opprinnelig skrevet av dennis
                                      uten at vi utenfor "kjernen" av klubben vet noe så kan jo klubben ha fått beskjed for lengst at han drar, så noe bombe på spillerne trenger ikke dette å være.... Om han drar eller blir!!
                                      Så gira som Bjarmann var på at Haglund skal ta to nye år i LSK på onsdagens møte for sesongkortinnehaverene, så tviler jeg på at han har fått noe svar enda. Virket som om kona er en liten brems og ønsker seg hjem til Sverige. Bjarmann foreslo at Haglund skulle kjøpe en hest eller to til henne, slik at hun har noe å finne på - sagt i en fleipete tone.

Det er ikke slik at slike avgjørelser, kun står på treneren selv. Man har som oftest familie som skal tas med vurderingene - gjerne både kone og barn. Janne Jönsson har vel gått noen runder med sin familie om en eventuell forlengelse i Aafk, hvor han endte opp med å signere for to nye år.

Skulle jeg ha flytta på meg for å jobbe to år i Sverige, ville det blitt gode diskusjoner ut av det. Kona skal også ha en jobb - aldri i verden om hun hadde akseptert en hverdag med å koke grøt til meg og barna + stelle hus.

Mange faktorer spiller inn.
                                      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

Ta nu för fan å vinna kampen først da, så kan avklaringa komme etterpå, evt på manda'n.

Kommentar

• ynnor
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2008
                                          • 857

Hvis de på 0-2 i pausen i dag klarer å fortelle oss at han har signa videre blir dett stemning ja

Kommentar

Working...