Om man ikke ser forskjellen på at klubben sjekket ut alternativer for 2014, kontra det spillet Haglund driver med nå i nedrykksstriden... Da er det ikke håp. Klubben har en ledig stilling de må fylle og det er helt vanlig at man sjekker ut alternativene, i arbeidslivet ellers ville vi vel t.o.m. sett en stillingsutlysning på den ledige stillingen også måtte Haglund søkt på lik linje med andre kandidater. Klubben har ikke gitt noen andre tilbud om jobben, hvertfall ikke offentlig. Haglund har fått tilbud, men velger å vente av ukjent grunn før han bestemmer seg. Kan grunnen være om LSK klarer seg? Kan grunnen være hva kona hans vil? Kan grunnen være andre tilbud? Uansett må han i tenkeboksen og da syntes ikke jeg han er rett person.
Jeg tror Haglund har bestemt seg for lenge siden, men venter med å fortelle hva han har bestemt seg for av en eller annen mystisk grunn..
Jeg tror Haglund har bestemt seg for lenge siden, men venter med å fortelle hva han har bestemt seg for av en eller annen mystisk grunn..
Kommentar