Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Xavi
    Folk som velger å bli hjemme ikke støtte klubben fordi de ikke liker treneren ødelegger. Våkn opp.
    Ja våkn opp selv du.. Nyter du bunnstriden? Gleder du deg over likegyldigheten som resten av landet har fått til klubben? Liker du at unge spillere ikke lenger vil spille for klubben?

    Kommentar

    • knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9463

      Opprinnelig skrevet av Xavi
      Herlig at Haglund forlenger! Lenge leve kontinuitet!
      Det spørs jo helt hva kontinuiteten baseres på!

      Hvis du mener Haglund presterer til godkjent og dermed er noe vi trenger å bygge videre på, er du pdd i mindretall.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4112

        Opprinnelig skrevet av Xavi
        Folk som velger å bli hjemme ikke støtte klubben fordi de ikke liker treneren ødelegger. Våkn opp.
        Du er en av en stadig snevrere krets som fortsatt ukritisk forsvarer inkompetansen som hersker på Åråsen. Når dere hever deres moralske røst og gir tilskuerne som ikke lenger orker å se på tristessen, skylda, er det i beste fall manglende virkelighetsoppfatning. Tallenes tale er klar, både på tabellen, i regnskapene og når det gjelder publikumsfremmøtet på Åråsen.

        De som har ansvaret for klubbens meget dystre fremtidsutsikter, sitter på styrerommet på Åråsen, intet annet sted!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Errevs
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jun 2005
          • 200

          Opprinnelig skrevet av Xavi
          Folk som velger å bli hjemme ikke støtte klubben fordi de ikke liker treneren ødelegger. Våkn opp.
          Skjerp deg! Klubben pisser på fansen år etter år med elendige valg og amatørmessige beslutninger.

          Dagens nyhet var dråpen for meg, jeg gidder ikke mer.

          Klubbens sportslige modell fungerer ikke, det har vi sett de siden 2008. Vi har vært 100% ræva siden da.
          Bjarmann tok over i 2009, etter det har vi vært på nedre del av tabellen hvert år, har brukt masse penger men ikke fått en drit igjen sportslig.

          I stedet for å sparke både Bjarmann og Haglund etter å ha underprestert nok en gang med relativt gode spillere, så signerer de treneren for enda ett år. Ikke en 3 års kontrakt, men en 1 års kontrakt!! Dvs "kontinuitetsprosjektet" som mange her inne elsker får fortsette for enda en korttidskontrakt.. Mao det er heller ingen god plan nå heller..

          Det er så trist/pinlig/flaut/frustrerende å være Lillestrøm-supporter. Skulle ønske jeg bare kunne glemme, ta den maskinen fra "eternal sunshine of the spotless mind" å bare glemme hele driten.

          Kommentar

          • bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2936

            Forferdelige nyheter at Haglund fortsetter. Det værste som noensinne har skjedd i klubben. Faen!!!!
            I år så tar vi alt

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9463

              Å ikke bruke Friday og Fofana 24/7 er grunn nok alene til å kvitte seg med Haglund!

              Guttene representerer samba på glatt gress! Men hva gjør vel det når Haggis skal ha booring same old zzz.... orker ikke fortsette argumenteringa

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Om Fofana er frisk nok, så forventer jeg han og friday fra start i de to neste kampene.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Hvem ødelegger for klubben, sa du? Er det oss? Så det er vi som har ansvaret for rævkjøringa utpå banen i dag?
                  JEg er i Spania, men slike kvelder skulle jeg mer enn gjerne stilt opp på. Hyll Hyll

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Opprinnelig skrevet av Errevs
                    Skjerp deg! Klubben pisser på fansen år etter år med elendige valg og amatørmessige beslutninger.

                    Dagens nyhet var dråpen for meg, jeg gidder ikke mer.

                    Klubbens sportslige modell fungerer ikke, det har vi sett de siden 2008. Vi har vært 100% ræva siden da.
                    Bjarmann tok over i 2009, etter det har vi vært på nedre del av tabellen hvert år, har brukt masse penger men ikke fått en drit igjen sportslig.

                    I stedet for å sparke både Bjarmann og Haglund etter å ha underprestert nok en gang med relativt gode spillere, så signerer de treneren for enda ett år. Ikke en 3 års kontrakt, men en 1 års kontrakt!! Dvs "kontinuitetsprosjektet" som mange her inne elsker får fortsette for enda en korttidskontrakt.. Mao det er heller ingen god plan nå heller..

                    Det er så trist/pinlig/flaut/frustrerende å være Lillestrøm-supporter. Skulle ønske jeg bare kunne glemme, ta den maskinen fra "eternal sunshine of the spotless mind" å bare glemme hele driten.
                    Godt du gir opp da, viser hvor langt inn i hjertet ditt forhold til LSK stikker. Jeg er United mann av hele mitt hjerte, men jeg innrømmer at Liverpool har hatt fantastiske tilhengere som har støttet klubben i en dyster periode... Vi har noe å lære faktisk!!

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Hvem ødelegger for klubben, sa du? Er det oss? Så det er vi som har ansvaret for rævkjøringa utpå banen i dag?
                      Rævkjøring??? Beste kampen på lang tid. 8-1 i sjanser og spilletid for Friday, Riise i storform. Kan ikke klage på spillet i dag.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                        Rævkjøring??? Beste kampen på lang tid. 8-1 i sjanser og spilletid for Friday, Riise i storform. Kan ikke klage på spillet i dag.
                        Hva har du røyka i dag? Siste 15 var fantastiske minutter. Resten var TIL best.. Spesielt deler av 1. omgang, med bl.a. 75% ballbesittelse første 10 min, det var faktisk mer enn LSK hadde ballen på slutten der.

                        NB! Fofana, Friday og BHR satte fart på ballen.. Det funka, ikke overraskende!

                        Kommentar

                        • Kanarivogel89
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 4563

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Hva har du røyka i dag? Siste 15 var fantastiske minutter. Resten var TIL best.. Spesielt deler av 1. omgang, med bl.a. 75% ballbesittelse første 10 min, det var faktisk mer enn LSK hadde ballen på slutten der.

                          NB! Fofana, Friday og BHR satte fart på ballen.. Det funka, ikke overraskende!
                          Så NÅ teller ballbesittelsen altså? I tidligere kamper har vi dominert ballbesittelsen, men da har det bare vært negativt siden vi "ikke skaper en dritt". Vel, i dag skapte ikke Tromsø en skit bortsett fra en corner og en fantastisk enkeltmannsprestasjon.

                          Snur på flisa og sier som kritikerne her inne: Det er antall mål som teller!

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9463

                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Så NÅ teller ballbesittelsen altså? I tidligere kamper har vi dominert ballbesittelsen, men da har det bare vært negativt siden vi "ikke skaper en dritt". Vel, i dag skapte ikke Tromsø en skit bortsett fra en corner og en fantastisk enkeltmannsprestasjon.

                            Snur på flisa og sier som kritikerne her inne: Det er antall mål som teller!
                            Konklusjonen din er perfekt!

                            Kommentar

                            • jeykey
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2012
                              • 452

                              Vil gi Haglund berømmelse for byttene. Alle 3 hevet laget.
                              "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                              - Sitat Grusom B

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Balltap, mer eller mindre upressa, er LSKs største svakhet. Det må virkelig jobbes med mottak og pasningsvalg, spesielt når det kommer til de små trekantene og veggspill. Altfor mange initiativ ender med en ball ut i intet og en stygg overgangsmulighet for motstander. Kanskje Ringstad spesielt har nå i to kamper på rad hatt skikkelige variable prestasjoner offensivt akkurat i disse momentene, og i så måte et godt eksempel på det som bare må bli mye bedre for at vi skal ha noe å håpe på. Mye kan faktisk hentes på mental trening, slik man også ser når våre backer slår upressa innlegg pokkerivold. Og ja, vi kan forvente mer i Tippeligaen.

                                Årst var faktisk inne på det i studio nå nettopp, norske lag generelt er for skrøpelige, man faller sammen så fort man er utenfor de trygge rammene. Det tas rett og slett for lett på ting, man mangler kynisme og evnen til å lære av feil, og det tror jeg faktisk er en noe av spot on. Det mangler en gjennomført linje, en kultur, fra bunn til topp. Det er masse å gå på i den mentale biten av fotballen i Norge, og jeg håper pedagogen Haglund tar skikkelige tak nå, så LSK kan komme seg frempå igjen.

                                For her er det faktisk ting å hente fra svensk fotballkultur.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Så NÅ teller ballbesittelsen altså? I tidligere kamper har vi dominert ballbesittelsen, men da har det bare vært negativt siden vi "ikke skaper en dritt". Vel, i dag skapte ikke Tromsø en skit bortsett fra en corner og en fantastisk enkeltmannsprestasjon.

                                  Snur på flisa og sier som kritikerne her inne: Det er antall mål som teller!
                                  Skapte ikke en dritt? Hva faen er det folk får i seg før kamp... VG teller 14-9 til bortelaget i avslutninger, 2-2 i avslutninger på mål (selvmålet teller såklart ikke). Hvordan kan man da telle seg til 8-1 i sjanser? Det er vesentlig forskjell på TIL sin ballbesittelse inne på motstander sin halvdel og LSK sin ballbesittelse inne på egen halvdel. Laget avslutter kampen fantastisk, har ballen på motstanders halvdel, presser på og gjør to fantastiske mål. Solid, noe av det beste jeg har sett av LSK. MEN KUN SISTE 15-20 min.. Maks!

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    Opprinnelig skrevet av jeykey
                                    Vil gi Haglund berømmelse for byttene. Alle 3 hevet laget.
                                    Eller hvis de hadde startet så hadde vi vunnet 4-0. At ikke Friday har fått flere minutter er en skandale. Men i dag var byttene riktig,enig i det.

                                    Kommentar

                                    • Stan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 1082

                                      Opprinnelig skrevet av jeykey
                                      Vil gi Haglund berømmelse for byttene. Alle 3 hevet laget.
                                      En som fortjener mer skryt er lillebror-Riise. Han er grunnen til at vi holder oss i Tippeligaen også i 2014

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Står på mitt. Så kampen med TIL-supporter og han var veldig enig i at ledelsen var ekstremt urettferdig. Kanskje var til best første ti, men etter det skapte vi mest og hadde god kustus defensivt. Kan ikke gå utifra vgs skuddtellere, de inkluderer alt og finnes ikke relevant.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4563

                                          Opprinnelig skrevet av Folke
                                          Skapte ikke en dritt? Hva faen er det folk får i seg før kamp... VG teller 14-9 til bortelaget i avslutninger, 2-2 i avslutninger på mål (selvmålet teller såklart ikke). Hvordan kan man da telle seg til 8-1 i sjanser? Det er vesentlig forskjell på TIL sin ballbesittelse inne på motstander sin halvdel og LSK sin ballbesittelse inne på egen halvdel. Laget avslutter kampen fantastisk, har ballen på motstanders halvdel, presser på og gjør to fantastiske mål. Solid, noe av det beste jeg har sett av LSK. MEN KUN SISTE 15-20 min.. Maks!
                                          Synes ikke det var noen god kamp av noen av lagene, men jeg sliter med å se hva Tromsø skapte foruten målene. Avslutning er ikke synonymt med målsjanse. Moldskred var i nærheten i 2. omgang, men det var aldri noen stor sjanse. Sjansene til Helstad i 1. omgang og PVM på blank goal i 2. er så store som du får dem. I tillegg blir Ringstad snytt for en soleklar straffe. Helt vanvittig dømming i den situasjonen. Utspill fra mål?! Hva faen?!

                                          At Helstad og PVM brenner de gigantiske sjansene sine beviser bare hvor skoen trykker. Vi trenger en spiss som vet hvor målet står! Denne gangen er det midtbaneterrieren som redder oss, ikke spissene. Som det har blitt nevnt til det kjedsommelig tidligere er denne spissen fort forskjellen på middelhavsfarer og topplag. Aalesund er det perfekte eksempelet på dette. Friday har et vanvittig potensiale, men er bare 18. Vi kan ikke forvente underverker fra ham med det første selv om han virker lovende.

                                          Kommentar

                                          Working...