Magnus Haglund
Collapse
X
-
Kommentar
-
De som har ansvaret for klubbens meget dystre fremtidsutsikter, sitter på styrerommet på Åråsen, intet annet sted!Elska þetta félagKommentar
-
Dagens nyhet var dråpen for meg, jeg gidder ikke mer.
Klubbens sportslige modell fungerer ikke, det har vi sett de siden 2008. Vi har vært 100% ræva siden da.
Bjarmann tok over i 2009, etter det har vi vært på nedre del av tabellen hvert år, har brukt masse penger men ikke fått en drit igjen sportslig.
I stedet for å sparke både Bjarmann og Haglund etter å ha underprestert nok en gang med relativt gode spillere, så signerer de treneren for enda ett år. Ikke en 3 års kontrakt, men en 1 års kontrakt!! Dvs "kontinuitetsprosjektet" som mange her inne elsker får fortsette for enda en korttidskontrakt.. Mao det er heller ingen god plan nå heller..
Det er så trist/pinlig/flaut/frustrerende å være Lillestrøm-supporter. Skulle ønske jeg bare kunne glemme, ta den maskinen fra "eternal sunshine of the spotless mind" å bare glemme hele driten.Kommentar
-
Å ikke bruke Friday og Fofana 24/7 er grunn nok alene til å kvitte seg med Haglund!
Guttene representerer samba på glatt gress! Men hva gjør vel det når Haggis skal ha booring same old zzz.... orker ikke fortsette argumenteringaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skjerp deg! Klubben pisser på fansen år etter år med elendige valg og amatørmessige beslutninger.
Dagens nyhet var dråpen for meg, jeg gidder ikke mer.
Klubbens sportslige modell fungerer ikke, det har vi sett de siden 2008. Vi har vært 100% ræva siden da.
Bjarmann tok over i 2009, etter det har vi vært på nedre del av tabellen hvert år, har brukt masse penger men ikke fått en drit igjen sportslig.
I stedet for å sparke både Bjarmann og Haglund etter å ha underprestert nok en gang med relativt gode spillere, så signerer de treneren for enda ett år. Ikke en 3 års kontrakt, men en 1 års kontrakt!! Dvs "kontinuitetsprosjektet" som mange her inne elsker får fortsette for enda en korttidskontrakt.. Mao det er heller ingen god plan nå heller..
Det er så trist/pinlig/flaut/frustrerende å være Lillestrøm-supporter. Skulle ønske jeg bare kunne glemme, ta den maskinen fra "eternal sunshine of the spotless mind" å bare glemme hele driten.Kommentar
-
Kommentar
-
NB! Fofana, Friday og BHR satte fart på ballen.. Det funka, ikke overraskende!Kommentar
-
Hva har du røyka i dag? Siste 15 var fantastiske minutter. Resten var TIL best.. Spesielt deler av 1. omgang, med bl.a. 75% ballbesittelse første 10 min, det var faktisk mer enn LSK hadde ballen på slutten der.
NB! Fofana, Friday og BHR satte fart på ballen.. Det funka, ikke overraskende!
Snur på flisa og sier som kritikerne her inne: Det er antall mål som teller!Kommentar
-
Så NÅ teller ballbesittelsen altså? I tidligere kamper har vi dominert ballbesittelsen, men da har det bare vært negativt siden vi "ikke skaper en dritt". Vel, i dag skapte ikke Tromsø en skit bortsett fra en corner og en fantastisk enkeltmannsprestasjon.
Snur på flisa og sier som kritikerne her inne: Det er antall mål som teller!Kommentar
-
Balltap, mer eller mindre upressa, er LSKs største svakhet. Det må virkelig jobbes med mottak og pasningsvalg, spesielt når det kommer til de små trekantene og veggspill. Altfor mange initiativ ender med en ball ut i intet og en stygg overgangsmulighet for motstander. Kanskje Ringstad spesielt har nå i to kamper på rad hatt skikkelige variable prestasjoner offensivt akkurat i disse momentene, og i så måte et godt eksempel på det som bare må bli mye bedre for at vi skal ha noe å håpe på. Mye kan faktisk hentes på mental trening, slik man også ser når våre backer slår upressa innlegg pokkerivold. Og ja, vi kan forvente mer i Tippeligaen.
Årst var faktisk inne på det i studio nå nettopp, norske lag generelt er for skrøpelige, man faller sammen så fort man er utenfor de trygge rammene. Det tas rett og slett for lett på ting, man mangler kynisme og evnen til å lære av feil, og det tror jeg faktisk er en noe av spot on. Det mangler en gjennomført linje, en kultur, fra bunn til topp. Det er masse å gå på i den mentale biten av fotballen i Norge, og jeg håper pedagogen Haglund tar skikkelige tak nå, så LSK kan komme seg frempå igjen.
For her er det faktisk ting å hente fra svensk fotballkultur.Kommentar
-
Så NÅ teller ballbesittelsen altså? I tidligere kamper har vi dominert ballbesittelsen, men da har det bare vært negativt siden vi "ikke skaper en dritt". Vel, i dag skapte ikke Tromsø en skit bortsett fra en corner og en fantastisk enkeltmannsprestasjon.
-
Kommentar
-
Står på mitt. Så kampen med TIL-supporter og han var veldig enig i at ledelsen var ekstremt urettferdig. Kanskje var til best første ti, men etter det skapte vi mest og hadde god kustus defensivt. Kan ikke gå utifra vgs skuddtellere, de inkluderer alt og finnes ikke relevant.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Skapte ikke en dritt? Hva faen er det folk får i seg før kamp... VG teller 14-9 til bortelaget i avslutninger, 2-2 i avslutninger på mål (selvmålet teller såklart ikke). Hvordan kan man da telle seg til 8-1 i sjanser? Det er vesentlig forskjell på TIL sin ballbesittelse inne på motstander sin halvdel og LSK sin ballbesittelse inne på egen halvdel. Laget avslutter kampen fantastisk, har ballen på motstanders halvdel, presser på og gjør to fantastiske mål. Solid, noe av det beste jeg har sett av LSK. MEN KUN SISTE 15-20 min.. Maks!
At Helstad og PVM brenner de gigantiske sjansene sine beviser bare hvor skoen trykker. Vi trenger en spiss som vet hvor målet står! Denne gangen er det midtbaneterrieren som redder oss, ikke spissene. Som det har blitt nevnt til det kjedsommelig tidligere er denne spissen fort forskjellen på middelhavsfarer og topplag. Aalesund er det perfekte eksempelet på dette. Friday har et vanvittig potensiale, men er bare 18. Vi kan ikke forvente underverker fra ham med det første selv om han virker lovende.Kommentar
Kommentar