Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Grusom B
    Står på mitt. Så kampen med TIL-supporter og han var veldig enig i at ledelsen var ekstremt urettferdig. Kanskje var til best første ti, men etter det skapte vi mest og hadde god kustus defensivt. Kan ikke gå utifra vgs skuddtellere, de inkluderer alt og finnes ille
    VG gjør mye rart til tider, enig der. Men Iversen f.eks. var ganske klar på at TIL var best i 1. Omgang og ledet fortjent, han mente LSK var klart best i 2. Omgang og vant fortjent.. Virkeligheten er langt unna dine overkjøring og 8-1 i målsjanser, mulig det var jevnere enn jeg vil innrømme. Men lagene hadde 1 omgang hver og frem til 75 min så TIL ut som det beste laget.

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      Tid for å se fremover nå. Trenerspørsmålet avklart og 2014 sikret. Mange mener en spiss kan gjøre underverker, og jeg er nok enig. Om investorer ønsker et godt tips, så vil jeg si Børufsen. Start har også elendig økonomi så kanskje...

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1082

        Opprinnelig skrevet av Ola
        Tid for å se fremover nå. Trenerspørsmålet avklart og 2014 sikret. Mange mener en spiss kan gjøre underverker, og jeg er nok enig. Om investorer ønsker et godt tips, så vil jeg si Børufsen. Start har også elendig økonomi så kanskje...
        Børufsen er venstrekant..

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          OK, overkjøring var å ta i. Men fortjent seier og overlegne i sjanser står jeg på. Iversen kan si hva han vil, er som noen nevnte blitt en god ekspert, men der tar han feil. TIL var simpelthen ikke bedre i første omgang, det var jevnt med et sjansemessig overtak til oss. Synes heller ikke TIL på noe tidspunkt så ut som et vesentlig bedre lag enn oss.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9463

            Opprinnelig skrevet av Ola
            Tid for å se fremover nå. Trenerspørsmålet avklart og 2014 sikret. Mange mener en spiss kan gjøre underverker, og jeg er nok enig. Om investorer ønsker et godt tips, så vil jeg si Børufsen. Start har også elendig økonomi så kanskje...
            Vi har en dödlig spissduo i Fofana og Friday. Håper Haggis ser det og bruker midler på en brutal midtbanespiller eller en venstrebeint venstrekant eller en høyrebeint høyrekant

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2558

              Haglund var helt psyko når Riise putta sitt andre mål i dag. Langt ute på banen. Tydlig at seieren i dag var viktig!
              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Evt. bruker den venstresida vi hadde på slutten og kjører Friday som ensom spiss.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2151

                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Tid for å se fremover nå. Trenerspørsmålet avklart og 2014 sikret. Mange mener en spiss kan gjøre underverker, og jeg er nok enig. Om investorer ønsker et godt tips, så vil jeg si Børufsen. Start har også elendig økonomi så kanskje...
                  Heller Riski i Hønefoss,som kan spille på alle plasser fremme.Samt at han bør vel ikke være umulig å få tak i vel,selv med økonomien til LSK ?
                  Men enig med de fleste at først og fremst bør det satses på Friday,men alikevel trenger vi en angriper til.
                  Skulle det ikke komme noen ny angriper inn?Ja så må Fofana flyttes frem !

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    Opprinnelig skrevet av Ola
                    Tid for å se fremover nå. Trenerspørsmålet avklart og 2014 sikret.
                    Enig. Kampen i dag synes jeg viser noe av det vi har sett hele sesongen: Når vi er offensive, og ønsker (får lov til?) å spille ballen fremover - raskt - er vi gode. Men i alt for mange kamper og perioder av kamper i år, ser det ut som om spillerne nesten har fått forbud mot dette, og vi ender opp med at veldig gode kontringsmuligheter blir ørkesløs balltrilling i backfireren.

                    Jeg håper Haglund nå som neste år er avklart, viser mer mot og litt mer offensiv tankegang når han legger opp spillet og instruerer laget. Det blir hevdet at han gir mer av seg selv bak lukkede dører, og vi så i dag en "ny" Haglund som viste mye følelser når Riise scoret seiersmålet. Mer av det, Haglund!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Bli kvitt PVM, så åpnes det for Riski. Men han går nok til bedre klubber.

                      Kommentar

                      • mats
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 621

                        Håper Torstein og Magnar blir også. Ny h.b, samt en spiss til sammen.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7092

                          Ja ja, Haglund blir, slik klubben har sagt at de ønsker i lang tid. Det er fair nok. Kanskje det blir bedre etter det neste overgangsvinduet. Vi får bare håpe det beste.

                          Men ettårskontrakt er vel knappest noen tillitserklæring. Skjønner ikke at man er så klar på at man vil ha med Haglund videre, og så ender det med å gi ham ett år til.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

                            Ja, i Start nå, så er han det. Men han har spilt spiss i 4-4-2 og kunne vært bra på venstre i 4-2-3-1. Eller som hengende i 4-4-1-1. Tror han hadde passet perfekt.

                            Kommentar

                            • Øystein
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Feb 2006
                              • 79

                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Står på mitt. Så kampen med TIL-supporter og han var veldig enig i at ledelsen var ekstremt urettferdig. Kanskje var til best første ti, men etter det skapte vi mest og hadde god kustus defensivt. Kan ikke gå utifra vgs skuddtellere, de inkluderer alt og finnes ikke relevant.
                              Helt enig, dette fortjent hele LSK. Folk er så vanvittig negativt innstilte til alt som er, fatter ikke at de gidder å gå på kamp i hele tatt, men det er kanskje tastaturheltene som er mest kritiske.

                              Sitter selv på felt D på åråsen, og maken til eksperter som sitter der altså, at de i hele tatt kommer dit uke etter uke skjønner jeg ikke. Alt er feil, alle er ræva, det er buing og roping til enkeltspillere til enhver tid.

                              Haglund skal ha ros for noe, men også kritikk for en del denne sesongen. Vi har underprestert, selv om jeg mener vi har fremgang fra i fjor spillemessig. Synes det er riktig med ny kontrakt. Nå er vi sikret TL spill neste år også, og da blir vi leie... :-)

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813



                                Riise forteller om Haglund - jeg støtter han 100%:

                                – Det var det jeg og hele spillergruppen ønsket.
                                – Hvofor er Haglund så godt likt blant spillerne?
                                – Han er en rolig, sympatisk og fin trener. Da vi hadde mye skader i sommer og tapte kamp etter kamp var han flink til å bygge opp guttene. Han er ikke mannen som "halshogger" folk da.
                                Riise tror på det prosjektet Haglund er godt igang med, selv om årets tabellplassering ikke ser ut til å bli stort bedre enn 9. plassen fra fjoråret.
                                – Jeg tror på at det vi holder på med er riktig. Vi har hatt en vanvittig stor utvikling denne sesongen. Jeg liker utviklingen i spillestilen og tror vi blir vanskelig å slå neste år. Får vi litt mer tempo i spillet vårt og blir mer effektive, samtidig som som vi blir litt mer kyniske bakover blir dette veldig bra, spår 30-åringen.

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4112

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Men ettårskontrakt er vel knappest noen tillitserklæring. For meg fremstår det som dobbeltkommunikasjon å være så klare på at man vil ha med Haglund videre, og så følge det opp med å gi ham ett år til.
                                  Jeg synes det virker som at de lenge satt på gjerdet og når de til slutt tvilte seg frem til at de ville gi Haglund tilbud om ny kontrakt, hadde Haglund fått andre henvendelser. Da var heller ikke han like sikker på at han ville fortsette i LSK, som han var tidligere i sesongen. At de gikk 100% for Haglund-løsningen utad når de først hadde bestemt seg for det, synes jeg faktisk er ryddig. Såvidt jeg forstår, har jo Bjarmann vist større engasjement og mer følelser i denne saken de aller siste dagene, enn han har gjort i hele perioden siden han kom tilbake til klubben som sportsdirektør.

                                  Hva som stemmer rundt ryktene om MFF og Elfsborg, og hvorvidt LSK var Haglunds første-, andre- eller tredjevalg, blir nå bare av akademisk interesse. Det vi må forutsette, og som jeg føler meg helt sikker på, er at Magnus Haglund virkelig ønsker og vil prøve å gjøre det så godt som mulig med Lillestrøm.

                                  Når det gjelder ettårskontrakten, vil jeg kalle det en betinget tillitserklæring. Når Bjarmann sier at de håper på bedre resultater neste år og begrunner det med kontinuitet på trenersiden, må det ligge klare resultatmål som en forutsetning for et eventuelt andre (fjerde) år med Haglund.
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Han er lovet midler til nye spillere neste år..

                                    Kommentar

                                    • Kay
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 763

                                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      Han er lovet midler til nye spillere neste år..
                                      Gode nyheter, hvilke 30 åringer er bossmenn/tilgjengelig nå ?

                                      Håper midlene brukes fornuftig...

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Han er lovet midler til nye spillere neste år..
                                        Av Per Berg da? Investor Mageplask 3.0?

                                        Kommentar

                                        • Gjest

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Han er lovet midler til nye spillere neste år..
                                          Det er snart flere spillere enn tilskuere, hvordan skal det løses?

                                          Kommentar

                                          Working...