Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Istedenfor flere godt avdanka spillere kunne vi jo investert i Fotballnaut, som det vel er henvist til tidligere i tråden, treningsmaskinen de beste akkurat nå bruker for å bli enda bedre. Noen millioner velinvesterte kroner. Så kan man låse inn de unge, lovende som Holmedal, Furseth, Ofkir og Nordermoen etc. med maskinen, som uansett ikke bør ha noe bedre å drive med. Mellom slagene kan de fores med mat og nye "Donald"-blader.

Etablerte spillere kan gjerne hives inn de også, ihvertfall såpass lenge at konene blir gretne for ikke å få se dem.

Kommentar

• fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1509

Ja ja, da er valget tatt og Haglund fortsetter og får ett år til.
      kontrakten sikra og vi får se frem til 2014.

Personlig er jeg ikke kjempefan av Haglund, men får se hva som kommer av forsterkninger neste år, og gi han en sjangse.
      tror det er viktig at vi alle stiller oss bak klubben nå og gi dem en sjangs, for samme hvor uenig man er så er nå valget tatt.

kommer sikkert noen meldinger på forumet når jeg misfornøyd med noe, men skal støtte fullt på stadion.

kan vi håpe om medaljekamp i 2014?
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

Kommentar

• HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

Opprinnelig skrevet av trigz
        Ja ja, Haglund blir, slik klubben har sagt at de ønsker i lang tid. Det er fair nok. Kanskje det blir bedre etter det neste overgangsvinduet. Vi får bare håpe det beste.

Men ettårskontrakt er vel knappest noen tillitserklæring. Skjønner ikke at man er så klar på at man vil ha med Haglund videre, og så ender det med å gi ham ett år til.
        Er vel Haglund som har foreslått ett år. Dette er gjort på bakgrunn av at flere av spillerne er på utgående kontrakter og en forlengelse med disse vil være en forutsetning for om han benytter seg av opsjonen på det ekstra året
        ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

Jaja, da må vi bare håpe på et magisk gjennombrudd for Hæggisfotball til neste år.

Sesongkortet fornyes og regner med jeg på merkelig vis er naiv optimist igjen til våren.
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• jeykey
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2012
            • 452

Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            Jaja, da må vi bare håpe på et magisk gjennombrudd for Hæggisfotball til neste år.

Sesongkortet fornyes og regner med jeg på merkelig vis er naiv optimist igjen til våren.
            Når kan jeg fornye sesongkortet mitt? Optimist er jeg hvert år. Og jaggu har det ikke gått litt bedre hvert år de siste 5-6 åra....

Anyhow, med nye midler bør det være liv laga for å forbedre denne sesongens plassering.
            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
            - Sitat Grusom B

Kommentar

• Percy Nilegård
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 5146

Opprinnelig skrevet av tullebukk
              Han er lovet midler til nye spillere neste år..
              Ikke ifølge Torgeir B.
              "Alltid blodsprengt"!
              Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

De siste ukene har også jeg blitt litt usikker på om en Haglund-exit egentlig ville vært så ille, forutsatt at vi fikk inn en type som sto for mye av det samme og kunne videreføre arbeidet hans. Men nå som ny kontrakt er i boks så kjenner jeg meg fornøyd med det, av følgende årsaker:

1) Det er uenighet her inne om det, men for min del har 2013 utvilsomt vært et spillemessig bedre år enn 2012, og jeg føler laget har tatt flere steg i positiv retning. Både i etablert angrep og forsvar ser vi bedre ut, men vi mangler fortsatt en del faser i spillet for å bli et mer "komplett" lag som kan hevde seg i toppen. Blir vi bedre til å sette tempo i de mer låste kampene, samt at vi klarer å utvikle et godt kontringsspill, så har jeg tro på topplassering neste år.
                2) Utviklingen i LSK minner fortsatt en del om den Haglund hadde i Elfsborg. To sesonger midt på tabellen før det ble gull i sesong 3. Nå får han muligheten i én sesong til for å vise om "Elfsborg-formelen" også fungerer i LSK, og hvis ikke, så blir det ingen ny kontrakt.
                3) Haglund hadde neppet vraket storklubber i Sverige for LSK dersom han ikke hadde fått innvilget noen viktige krav. Det bør bety mer kvalitet inn i støtteapparatet rundt ham, og også noen spillere som kan løfte laget i posisjoner vi trenger.
                Twitter

Kommentar

• jeykey
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2012
                  • 452

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                  Ikke ifølge Torgeir B.
                  Hey! Tullebukk veit mer enn Torgeir B.!!!!!

Fra spøk til revolver så kan det være strategisk utspill om du leste det i media. LSK er jo avhengig av å levere prestasjoner nå, og ikke levere mer forventninger.
                  "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                  - Sitat Grusom B

Kommentar

• Percy Nilegård
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 5146

God mulig. Han kommenterte en status på facebook angående temaet.
                    "Alltid blodsprengt"!
                    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3263

Opprinnelig skrevet av Stan
                      Børufsen er venstrekant..
                      Han er også elendig.

Kommentar

• andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                        God mulig. Han kommenterte en status på facebook angående temaet.
                        Regner med at Torgeir ikke er interessert i å flagge for omverdenen, om vi har midler å handle for.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2564

Opprinnelig skrevet av andersmm
                          Regner med at Torgeir ikke er interessert i å flagge for omverdenen, om vi har midler å handle for.
                          Har det ikke alltid vært en glitrende forhandlingstaktikk å rope ut at "vi har x antall mill til disposisjon"?
                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Skriver under "live" kl.14.00 på RB.

Blir det mer om hva man vil med lag og klubb også? Skal vi f.eks. fortsette å spille med to midtstoppere som helt klart gjør det mye vanskeligere for oss å ta tak i kamper og å bygge opp bakfra med både tempo og de nødvendige ballferdighetene? Knapt noe enkeltmoment som er viktigere enn akkurat dette for at LSK skal ta stegene som trengs, heller ikke en ny spiss.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

Feil, ny spiss er mye viktigere. De to bak har blitt litt bedre, Andy-Andersson trekker ned oftere. Så har du dette med at hvis makkern til Kippe hadde hatt en skikkelig godfot så ville han fått alt press mot seg sånn at Kjeppe blir tvunget til å slå opp likevel. De tok ut Nordtveit.

De får bare trene, og coachen får sette inn en annen type til enkelte kamper. Sirkulere det litt. Noen kamper MÅ Kippe spille, andre trengs farta til Østen desperat. Syns de har vært gode etter hvert. En av backene må jo god-damned bække de opp på kontra imot, itillegg til en sentralt.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2009
                                • 1606

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Bli kvitt PVM, så åpnes det for Riski. Men han går nok til bedre klubber.
                                Men vi sier ja til Rikusjettski, fy fan han er bra. Kant. Spiss. For en type han hadde blitt på Åråsen!

Kommentar

• Yellow-not-jella
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2009
                                  • 1606

Jeg trur for øvrig ikke noe på at han har fått ETT ENESTE TILBUD FRA ALLSVENSKAN.

Diskuter gjerne, eller smell litt fakta i bordet rundt dette.

Kommentar

• Patriot
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2010
                                    • 437

Bare her RB-feeden ikke funker?

Kommentar

• general
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 1150

Opprinnelig skrevet av Patriot
                                      Bare her RB-feeden ikke funker?
                                      samme prob
                                      Seriegull 2016!!!

Kommentar

• andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

Finnes ingen stream. Bare et bilde av Haglund der det står "se video".
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                          Feil, ny spiss er mye viktigere. De to bak har blitt litt bedre, Andy-Andersson trekker ned oftere. Så har du dette med at hvis makkern til Kippe hadde hatt en skikkelig godfot så ville han fått alt press mot seg sånn at Kjeppe blir tvunget til å slå opp likevel. De tok ut Nordtveit.

De får bare trene, og coachen får sette inn en annen type til enkelte kamper. Sirkulere det litt. Noen kamper MÅ Kippe spille, andre trengs farta til Østen desperat. Syns de har vært gode etter hvert. En av backene må jo god-damned bække de opp på kontra imot, itillegg til en sentralt.
                                          Med Johan så dyp mister vi en målscorer. Skjønner ikke helt åssen en klubb som må vende på hver krone kan ta seg luksusen å gi slipp på de scoringene som han kan gi oss ved å operere høyere i banen, en enda mer effektiv playmaker. Uansett så mangler Haglund spillertypene til å ta dette særlig lenger, det er et gammelt lag han rår over.

Det må skje noe drastisk for at denne forlengelsen skal gi noen resultater.

Kommentar

Working...