Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av Børge
    Spørsmålet er om han gidder dette noe særlig lenger?
    Tipper vi finner både bedre og billigere om man leter ett kvarters tid. Er ikke så bekymret for det.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Oldtimer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2011
      • 316

      Intervjuet på NRK i Kveldsnytt
      Rolig og fin fremtreden iallfall, men bekymret

      Kommentar

      • Patriot
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2010
        • 437

        Opprinnelig skrevet av Oldtimer
        Intervjuet på NRK i Kveldsnytt
        Rolig og fin fremtreden iallfall, men bekymret
        Hva ble sagt?

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794


          Reportasje starter på 09.53
          Last edited by skotten; 18.07.2014, 23:18.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Har så ræva nett her jeg er. Kan en eller annen gladlaks skrive et kort sammendrag?

            Kommentar

            • Patriot
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2010
              • 437

              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Har så ræva nett her jeg er. Kan en eller annen gladlaks skrive et kort sammendrag?
              Tidenes kjedeligste reportasje der Kippe/Haglund tror det blir vanskeligere med en tynnere stall. Breaking news der altså.

              Kommentar

              • nebbjævel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2009
                • 511

                Det burde vært stilt spørsmål om hvilken strategi som skal legges til grunn for etterfylling av spillere nå som laget tappes.

                Kommentar

                • xeR
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 11206

                  Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                  Det burde vært stilt spørsmål om hvilken strategi som skal legges til grunn for etterfylling av spillere nå som laget tappes.
                  Mange har stilt spørsmåler, og svaret vil jeg tippe er at man fyller opp med egne spillere, billige lokale spillere og er vi heldig så får vi krydret det hele med onen investorfinansierte afrikanere..
                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                  Kommentar

                  • Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

                    Ref dagens rb. Da har vi mista 3 benkeslitere og 1 førstelag spiller også er han i avisen og snakker om nedrykk. Mannen er en levende unskyldning og bortforklaring om hvorfor han ikke lykkes. Alt han har jobbet for i 2.5 år ble vist rasert de siste ukene.

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      Opprinnelig skrevet av Kay
                      Ref dagens rb. Da har vi mista 3 benkeslitere og 1 førstelag spiller også er han i avisen og snakker om nedrykk. Mannen er en levende unskyldning og bortforklaring om hvorfor han ikke lykkes. Alt han har jobbet for i 2.5 år ble vist rasert de siste ukene.
                      Rull inn du da. Haglund har rett, jeg vil være møkk redd om Magnar og Kippe skulle få skader eller karantener. Null backup. Erling samme skjebne, nå er stallen så tynn at det skal ingenting til før vi raser på tabellen.
                      Ikke lykkes, denne sesongen har han lykkes Max. Tippet på nedrykk, LSK fått massiv omtale i media for finspill og mye mål. Glem historien i et lite øyeblikk er du grei!!

                      Kommentar

                      • Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

                        Hva ønsker han å oppnå med å gå til media med noe slikt? Det er like genialt som å gå ut å si at Fofana er så god at han går garantert til Europa om ikke vi signerer han. Hvis han ikke kan levere TL plass neste år med det utgangs punktet og de spillerne vi har kan han pakke sammen med en gang.

                        Massiv omtale om finspill har jeg sett fint lite til i media. Kanskje i rb. Og dessuten handler det bare om å vinne så tror alle at du spiller fantastisk.

                        Kommentar

                        • Rune
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2008
                          • 1229

                          Det må hentes inn erstattere for Anders Østli og Ruben Gabrielsen. Tipper en spiller inn på lån og en spiller inn permanent. Høyre back er mest kritisk akkurat nå. Her bør det komme en spiller på samme nivå som Ruben og Østli (helst bedre). Dette tipper jeg løser seg med et lån nå, og at vi ser an utviklingen til Nordmoen frem mot neste sesong. Midtstopper er backup for Magnar og Frode. Her signeres det sikkert en ung, mer eller mindre lovende, spiller.

                          Dersom det ikke kommer inn spillere vil det være like uansvarlig som å ikke selge Ruben til Molde, men det vil overraske meg veldig om det ikke skjer noe i løpet av kort tid. Magnar Ødegaard må også bli permanent før neste sesong.
                          Last edited by Rune; 18.07.2014, 10:18.
                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                          Kommentar

                          • kunden
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 2371

                            Scheie sier også at det kan komme flere salg i løpet av sommeren. Hvis Ringen selges nå flykter rottene fra det synkende skipet.
                            Da vil en jo rykke ned. Men regner med det er Fofana som skal ut.
                            Fy faen så patetiske vi er blitt. Tidligere solgte vi til utlandet, nå styrker vi konkurrentene.

                            Positivt for de som er con-Haglund. Han fornyer neppe når det signaliseres at det sportslige nedprioriteres. Hvis mottsatt ble sagt for ikke
                            lenge siden. Må være ganske fortvilende å forholde seg til slik dobbeltkommunikasjon.

                            Kommentar

                            • Rune
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2008
                              • 1229

                              Opprinnelig skrevet av Kay
                              Hva ønsker han å oppnå med å gå til media med noe slikt? Det er like genialt som å gå ut å si at Fofana er så god at han går garantert til Europa om ikke vi signerer han. Hvis han ikke kan levere TL plass neste år med det utgangs punktet og de spillerne vi har kan han pakke sammen med en gang.

                              Massiv omtale om finspill har jeg sett fint lite til i media. Kanskje i rb. Og dessuten handler det bare om å vinne så tror alle at du spiller fantastisk.
                              Selvfølgelig er vi i en vanskelig sportslig situasjon, og hvis vi ikke får inn forsterkninger er faren for nedrykk reell. Vi har tre, TRE!!!, TRE!!!!, forsvarspillere i stallen per tiden. Det totale antallet spillere i stallen er 18!

                              Det skulle bare mangle at Haglund ikke kommenterer det som er åpenbart, når han blir spurt om det. Noe annet ville være like komisk som en tidligere minister fra Irak.

                              Nevnte jeg at tre av 18 spillere i dagens stall er forsvarspillere.
                              "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                              Kommentar

                              • Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

                                Haglund har ikke fått de arbeidsforhold han ble forespeilet. Og har heller ikke levert som han forespeilet. Det er helt sikkert en sammenheng der. Men det underbygger jo bare at han nå ikke er rett mann for jobben.

                                Haglund trenger etablerte spillere som har spilt sammen i flere år for å til noe. Slik blir det ikke neste sesong.

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  Synes Haglund har fått bra skikk på det sportslige sjøl om de to siste kampene var ufattelig blodfattige.

                                  Jeg er imidlertid veldig kritisk til dagens uttalelse til RB. I en situasjon hvor vi trenger hver ekstra krone i kassa kan jeg ikke se en god grunn til å nevne nedrykksfare. Direkte ødeleggende overfor engasjement, og jeg er redd det gjør det ennå vanskeligere å få noe annet enn de mest ihuga til å møte på kamp.

                                  Sjøl om det er OT i denne tråden: Vi spiller bortekamp mot Viking i Stavanger søndag. Da har vi ikke supporterengasjement til å fylle mer enn en minibuss (sjøl om flere selvsagt reiser på egenhånd). Apatien råder. Dette var situasjonen FØR Haglund følte han måtte gi RB en kommentar.
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3500

                                    Opprinnelig skrevet av KFL109
                                    Jeg er imidlertid veldig kritisk til dagens uttalelse til RB. I en situasjon hvor vi trenger hver ekstra krone i kassa kan jeg ikke se en god grunn til å nevne nedrykksfare. Direkte ødeleggende overfor engasjement, og jeg er redd det gjør det ennå vanskeligere å få noe annet enn de mest ihuga til å møte på kamp.
                                    Han har vel fått kritikk her inne tidligere for å ikke si det som det er, så denne synes jeg er på sin plass.
                                    Jeg tipper klubben akkurat nå er lei seg for at de slapp Anders Østli, da vi har ett enormt forsvarsproblem som sikkert må løses med en BHR, Johan Andersson eller EK på backen. Hvis vi får en skade til bak der nå, så har vi store problemer, og alt annet enn å innse at målsettingen for sesongen må justeres kraftig ned vil jo bare kunne slå tilbake på han senere.
                                    Det er i det minste betryggende at Heidi Scheie tydeligvis har mål sportslig suksess opp mot umiddelbare penger inn, og at ting kan tyde på at verdien av salget er større enn en cupfinale og en mulig medaljekamp ville vært.
                                    Det er naturligvis ikke sånn at verken Magnus Haglund eller vi skal gi opp troen på sportslige resultater fremover, men da er vi avhengig av en skadefri tropp og helst ikke så mange gule kort fremover. Første 11'eren er fremdeles konkurransedyktig på tross av de som har forsvunnet, selv om Ruben selvfølgelig skal ha en stor del av æren for at forsvarsspillet har vært bedre enn på mange år. Med litt flaks, innsats fra spillere og supportere, så kan klubben ende opp med både gode penger fra salget i tillegg til en cupfinale og en plassering på øvre halvdel. For at det skal skje, så tror jeg uansett det er viktig at alle spillere og de rundt klubben skjønner at dette kan gå alle veier.

                                    Dessverre tror jeg Magnus Haglud er tapt for oss nå og det kan jeg naturligvis også forstå mtp situasjonen i klubben. Heldigvis viser historien at kaos og dårlig økonomi ikke skremmer andre trenere for å prøve seg, så vi vil sikkert kunne tiltrekke oss noen brukbare trenere neste sesong også.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Opprinnelig skrevet av Kay
                                      Ref dagens rb. Da har vi mista 3 benkeslitere og 1 førstelag spiller også er han i avisen og snakker om nedrykk. Mannen er en levende unskyldning og bortforklaring om hvorfor han ikke lykkes. Alt han har jobbet for i 2.5 år ble vist rasert de siste ukene.
                                      Velkommen etter Haglund. Det er etterhvert mange som frykter nedrykk, men det har lite med spillerstallen å gjøre.
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        PVM har tro på en stor fremtid, trener'n har tro på nedrykk. Litt satt på spissen selvfølgelig, men illustrerer vel temmelig godt den evige deilige selvpininga det er å følge LSK.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6082

                                          Er vel så enkelt som at PVM ikke vil flytte fra østlandet mens Haglund gjerne vil flytte fra østlandet.

                                          Kommentar

                                          Working...