Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 807

    Selvfølgelig en overreaksjon, men dette får meg virkelig til å lure på intelligensen til Haglund. Alle som har tatt fly de etter 11.9 vet at det er visse ord man ikke sier på en flyplass, akkurat som man ikke løper inn i en bank og hyler "dette er et ran", uansett hvor spøkefult det måtte låte inne i sitt eget hode. Og faen heller, timingen i spøken til Haglund kunne knapt hvert dårligere. Leser han ikke nyheter?

    Samtidig kan man jo lure litt på reaksjonen. Dersom mannen ble vurdert som for farlig å ha ombord i et fly i dag, hva er det som gjør at han egnet til å sitte i et fly i morgen? Enten burde han vært nektet å fly permanent inntil en full psykologisk undersøkelse finner sted (noe som ville vært fullstending tullete), eller så burde han fått gått lov å gå ombord i flyet med beskjed om å lese en avis.

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      Sett han på bussen til KFL som går om drøye 4 timer, så gjør han aldri noe sånt igjen!
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Frode D. Homb
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 982

        Opprinnelig skrevet av plantemiddel
        Selvfølgelig en overreaksjon, men dette får meg virkelig til å lure på intelligensen til Haglund. Alle som har tatt fly de etter 11.9 vet at det er visse ord man ikke sier på en flyplass, akkurat som man ikke løper inn i en bank og hyler "dette er et ran", uansett hvor spøkefult det måtte låte inne i sitt eget hode. Og faen heller, timingen i spøken til Haglund kunne knapt hvert dårligere. Leser han ikke nyheter?

        Samtidig kan man jo lure litt på reaksjonen. Dersom mannen ble vurdert som for farlig å ha ombord i et fly i dag, hva er det som gjør at han egnet til å sitte i et fly i morgen? Enten burde han vært nektet å fly permanent inntil en full psykologisk undersøkelse finner sted (noe som ville vært fullstending tullete), eller så burde han fått gått lov å gå ombord i flyet med beskjed om å lese en avis.
        Impulsivitet behøver ikke å ha noe med intelligens å gjøre. Jeg husker Eggen på treningsfeltet, lektor Eggen som sa til en spiller: "Æ ska dræp dæ!" Eggen var impulsiv, men erkjente at han var for krass. Haglund har utdanning og har fremstått rasjonalt så langt. Alle feiler, og han har erkjent at spøken var upassende.
        Sanksjonen har ingen ting med at han er farlig eller psykisk ustabil, men er ment forebyggende for andre som vil spøke om alvorlige ting på en flyplass.
        Last edited by Frode D. Homb; 26.07.2014, 00:34.

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 807

          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
          Impulsivitet behøver ikke å ha noe med intelligens å gjøre. Jeg husker Eggen på treningsfeltet, lektor Eggen som sa til en spiller: "Æ ska dræp dæ!" Eggen var impulsiv, men erkjente at han var for krass. Haglund har utdanning og har fremstått rasjonalt så langt. Alle feiler, og han har erkjent at spøken var upassende.
          Neida, Haglund har alltid i mine øyne fremstått som en intelligent, utdannet person som, i alle fall når han snakker på TV, bruker tid og tenker nøye gjennom alle svar han gir. Derfor var det desto mer overraskende å lese VG i dag.

          Sanksjonen har ingen ting med at han er farlig eller psykisk ustabil, men er ment forebyggende for andre som vil spøke om alvorlig ting på en flyplass.
          Godt mulig, men med mindre han ropte "dette er en bombe" eller noe, har det neppe vært flere øyenvitner til denne spøken enn vekteren på Gardermoen og Haglund selv.

          Kommentar

          • vermu
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2008
            • 1729

            Haglund har i hvert fall kommet i nesten alle landets medier. Og folk flest skjønner at selv om det ikke var noe sjakktrekk, så er reaksjonen dette fikk nærmest komisk.

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4114

              Vi forstår at det ikke alltid er like enkelt å forklare frun at du må være så mye hjemmefra, Magnus. Men når Anita og Torgeir nektet deg å vente med å reise oppover til lørdag morgen, burde du ha respektert det. Dette var å gå vel langt!
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Opprinnelig skrevet av norveggio
                At vekterne i sikkerhetskontrollen har begrenset intellektuell kapasitet er velkjent, ...
                Og når man tenker på hvor mye viktig sikkerhetsarbeid som overlates til vekterselskaper er det etter min mening mer skremmende enn en (tross alt) uspesifisert trussel.
                Knurr...

                Kommentar

                • Pingla
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 376

                  Jeg har tviholdt på min tro om at Haglund er riktig førerhund i det lengste.
                  Dagens fullstendig manglende (og/eller feilslåtte) matchcoaching gjør derimot at jeg ikke lengre klarer å inbille meg sjøl at dette er en mann som bør sette kursen.
                  Laget har jeg fortsatt troa på at har potensialet som skal til, men nå virker det definitivt som om vi kjører etter en gps som sist ble oppdatert i 1978 - og havner oftere på postnr 2010 enn dit vi skal (ingen kjører tross alt med vilje til 2010).

                  Å nok en gang spille med en bakromsspiss i mesteparten av kampen, når vi EIER kula og det ikke finnes bakrom, det er aleine grunn nok til å parkere alle samtaler om forlengelse (ikke at jeg tror det er veldig aktuelt...)

                  Jeg vet at å skrive sånt noe rett etter kamp gjør at det har lett for å ikke bli tatt seriøs, men sånn er det nå ihverfall.
                  Last edited by Pingla; 26.07.2014, 16:28. Begrunnelse: trykkleif
                  ¯\_(ツ)_/¯

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4114

                    Opprinnelig skrevet av Pingla
                    Laget har jeg fortsatt troa på at har potensialet som skal til,
                    Jeg skrev dette i kamptråden: Overforsiktighetslinja til Haglund gjør meg frustrert!! Laget er godt nok for mer!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                      Neida, Haglund har alltid i mine øyne fremstått som en intelligent, utdannet person
                      Jaja, bombespøker i sikkerhetskontrollen og utsagn som ""Skal for å beholde plassen i tippeligaen" får ham i mine øyne til å fremstå som en uutdannet tufs som virkelig er i behov av lang betenkningstid før han svarer.

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        At det kan bli bunnkamp er godt mulig. Stikker Vaagan og eller Riise er vi fucked!
                        Rull inn geipen om denne spøkern. 1sekund uten å tenke, hele flyturen ble en latterkule i følge Powell...

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Jaja, bombespøker i sikkerhetskontrollen og utsagn som ""Skal for å beholde plassen i tippeligaen" får ham i mine øyne til å fremstå som en uutdannet tufs som virkelig er i behov av lang betenkningstid før han svarer.
                          Akkurat slik jeg ser på deg

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1476

                            Bra bytter! Jeg husker all frustrasjon over at Berg "aldri gjorde noe underveis".. Synes Haglund er mye bedre enn flere forgjengere til å lykkes med grep under kampen.

                            Kommentar

                            • stovnerfugl
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2013
                              • 163

                              Regner med haglund skal botelegges?

                              Skråsikkert en spiller hadde blitt det

                              Kommentar

                              • woody
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 374

                                Hva med en halv million eller en million i bot - så redder vi klubbkassa i tillegg . .
                                woody

                                Kommentar

                                • stovnerfugl
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2013
                                  • 163

                                  Opprinnelig skrevet av woody
                                  Hva med en halv million eller en million i bot - så redder vi klubbkassa i tillegg . .
                                  Sitter med en magefølelse at han forsvinner til IFK etter endt sesong uansett

                                  Kommentar

                                  • Ginola
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2010
                                    • 549

                                    Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
                                    Sitter med en magefølelse at han forsvinner til IFK etter endt sesong uansett
                                    vet ikke om det stemmer, men noen fortalte meg at han har barn som nærmer seg skolealder. Ligger vel i kortene at han da reiser hjem til Sverige i forbindelse med barnas skolegang.

                                    Kommentar

                                    • stovnerfugl
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Nov 2013
                                      • 163

                                      Opprinnelig skrevet av Ginola
                                      vet ikke om det stemmer, men noen fortalte meg at han har barn som nærmer seg skolealder. Ligger vel i kortene at han da reiser hjem til Sverige i forbindelse med barnas skolegang.
                                      Det stemmer nok men tviler om det er så store forskjell mellom norsk, svensk og dansk grunnskole

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Magnus "rett så pinligt faktisk" Haglund. Nå får du prøve å vinne en kamp da, din vrangpeis.

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
                                          Det stemmer nok men tviler om det er så store forskjell mellom norsk, svensk og dansk grunnskole
                                          Bortsett fra enkelte forskjeller i vektleggingen av nettopp norsk, svensk og dansk, da.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...