Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 807

    Norge er jo rett så pop i Sverige, så om barna skulle snakke norsk når de en gang kommer tilbake til Sverige burde da bare være positivt.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      Lettere for de å få seg jobb som servitører på et eller annet utested også, antagelig...
      Knurr...

      Kommentar

      • kunden
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 2371

        Den dagen han går kan mannen ta et sabbatsår på Martins eller Republic. Får sjanse til å gi tilbake tynet han har fått til tider. "Fy fan, jobba nu då. Hadde jag varit tränare så ... "

        Kommentar

        • stovnerfugl
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2013
          • 163

          Mannen var griseheldig i dag.
          Samme bytte uansett kampbildet, stilling og klokkeslett.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4384

            Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
            Mannen var griseheldig i dag.
            Samme bytte uansett kampbildet, stilling og klokkeslett.
            Og du klager på byttene faktisk? Ringstad måtte av. Kind Mikalsen inn, med assist på siste målet. Lundemo var vel også litt småskadd etter duellen med Badji. Ohi gjorde en grei jobb for han. Friday kommer inn for Knudtzon og er sterkt delaktig i seieren med blandt annet 3-3 scoringa.
            ..................

            Kommentar

            • plantemiddel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2012
              • 807

              Noen blir aldri fornøyd før dem får noe å klage over vettu

              Kommentar

              • Kay
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 763

                Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                Noen blir aldri fornøyd før dem får noe å klage over vettu
                Og folk flest er fornøyd bare vi vinner, dog finnes det noen som automatisk tar koblinga vinne = spille fantastisk. Haglund blant annet mente vi spilte fantastisk de første 40 min.

                Kommentar

                • Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

                  Opprinnelig skrevet av Kay
                  Og folk flest er fornøyd bare vi vinner, dog finnes det noen som automatisk tar koblinga vinne = spille fantastisk. Haglund blant annet mente vi spilte fantastisk de første 40 min.
                  Syntes laget spilte bra første 40 selv jeg.. Men neste 40 var KATASTROFE!

                  Kommentar

                  • stovnerfugl
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2013
                    • 163

                    Opprinnelig skrevet av _Jonern
                    Og du klager på byttene faktisk? Ringstad måtte av. Kind Mikalsen inn, med assist på siste målet. Lundemo var vel også litt småskadd etter duellen med Badji. Ohi gjorde en grei jobb for han. Friday kommer inn for Knudtzon og er sterkt delaktig i seieren med blandt annet 3-3 scoringa.
                    Vi var meget heldige at vi ikke tapte 3-2.

                    Kommer du på en kamp i det siste hvor Haglund ikke bytter en sentral midtbane spiller etter 60 min? Eller vent til 75 min for å bytte ut Knudson?

                    Kommentar

                    • Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3500

                      Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
                      Kommer du på en kamp i det siste hvor Haglund ikke bytter en sentral midtbane spiller etter 60 min? Eller vent til 75 min for å bytte ut Knudson?
                      I dag ble vel Lundemo byttet ut pga en trøkk han fikk rett før.
                      Man kan selvfølgelig kritisere han for å ikke bytte ut EK tidligere, men når han selv skaffer frisparket som gir oss 2-0 med ett dessverre alt for sjeldent bestemt rykk inn i feltet og Fred Friday kommer inn og bidrar til at vi snur kampen på slutten, så blir det vanskelig å kritisere noen for det. Kind Mikalsen får vel også en assist på den avgjørende scoringen, så i dag ble byttene perfekte. Akkurat på dette området er fotballen så svart/hvitt at man som trener er geni når det lykkes, men idiot når det ikke lykkes.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Frister å gi en: "Hva kan vi få"-vurdering nå og om det er Magnus vet ikke jeg men Simen, Marius og snart Pelle har virkelig gitt et bra inntrykk
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          Vi MÅ ha en hakkekylling i LSK!!
                          Alt Haglund gjør er jo idiotisk om dagen...

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                            Vi MÅ ha en hakkekylling i LSK!!
                            Alt Haglund gjør er jo idiotisk om dagen...
                            7 kamper på rad uten tap, greit nok at jeg gjerne skulle ha sett et par av uavgjortkampene blitt til seiere, men vi plukker poeng jevnt og trutt. Jeg synes ikke det er så ille, spesielt ikke med tanke på kaoset som råder i klubben. Men det er typisk fugl å alltid ha en hakkekylling..
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • vermu
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2008
                              • 1729

                              Opprinnelig skrevet av xeR
                              7 kamper på rad uten tap, greit nok at jeg gjerne skulle ha sett et par av uavgjortkampene blitt til seiere, men vi plukker poeng jevnt og trutt. Jeg synes ikke det er så ille, spesielt ikke med tanke på kaoset som råder i klubben. Men det er typisk fugl å alltid ha en hakkekylling..
                              Det er nok bare fire på rad. Tapte 3-1 mot Start.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av vermu
                                Det er nok bare fire på rad. Tapte 3-1 mot Start.
                                Ja visst faen, Haglund må gå!
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

                                  Husker mange innlegg før sesongen. Det var ikke måte på hvor inkompetent Haglund var. Nå er vi med i toppen for første gang på mange år. Haglund drar kanskje etter sesongen, og da får mange av dere som dere vil. Dette er prisen vi må betale for å være en engasjert supporterklubb. Folk må få mene hva de vil, selv om jeg uenig med at Haglund ikke er rett mann for LSK.

                                  Erfaring fra andre klubber viser at det krever langsiktighet og tålmodighet for å vinne noe i Norge dersom du ikke har veldig mye penger.

                                  Jeg for min del håper vi kan fortsette med Haglund. Jeg synes han har tilpasset seg og utviklet seg i norsk fotball på en imponerende måte. Like bra gikk det ikke for Norling, kan man si, selv om Brann faktisk spiller bra, men ikke får nok poeng. Det er forøvrig litt av det vi opplevde med Haglund de to første årene.

                                  Kommentar

                                  • plantemiddel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2012
                                    • 807

                                    Brann kommer garantert sterkere tilbake. Ja de vil få en tøff høst, men blir svært overrasket om de rykker ned. Når det er sagt, er ikke mange månedene siden Norling ble genierklært her inne og folk skrek seg hese etter han som erstatter for Haglund.

                                    Kommentar

                                    • Frode D. Homb
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 982

                                      Sitter og ser på Odd nå. En trofast trener, en fastlagt filosofi, lokal forankring og kortreiste spillere, samt noen investorer, så er Odd etter flere år med samme trener et topplag.

                                      Odd engasjerer ikke. De løper mye, legger inn fra siden i boks og har ingen enkeltspillere som er spesielt spisskompetente foruten at de er godt trente og har god fysikk.

                                      LSK spiller bedre fotball enn Odd. Vi spiller mer attraktiv fotball. Derfor håper jeg Haglund blir. Likevel er vi ikke trygge ennå i år. Vi kan havne på kvalifisering om vi får en skikkelig kollaps, noe jeg tror vi ikke gjør fordi vi er et godt fotballag.
                                      Laget vårt har alle muligheter til å være med i medaljekampen, men vi må ikke glemme hardt arbeid og innsats i duellene, særlig mot VIF om noen uker.

                                      Dette kan bli en fin og moro høst dersom vi kommer oss velberget gjennom de neste ukenes viktige kamper.

                                      Kommentar

                                      • Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

                                        Om jeg hadde vært Haglund ville jeg holdt Ringstad, Johan og Lundemo hjemme - ikke dratt de med til Sandnes. Dette er nøkkelspillere som må være sharp 100% til de to viktige kampene medio august. Frykter skader på halvskadde nøkkelspillere.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Opprinnelig skrevet av Ola
                                          Om jeg hadde vært Haglund ville jeg holdt Ringstad, Johan og Lundemo hjemme - ikke dratt de med til Sandnes. Dette er nøkkelspillere som må være sharp 100% til de to viktige kampene medio august. Frykter skader på halvskadde nøkkelspillere.
                                          Hadde jeg vært Haglund så hadde jeg spilt med det beste tilgjengelige manskapet. Tipper at de ser an de halvskadde og sparer de hvis de mener det er nødvendig samt at man har god nok dekning.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...