Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    La meg også dra en annen sammenligning til rekruttlaget. Osvold ble leid ut, og LSKs eget spill bar umiddelbart preg av det. Nå er det ikke lenger samme mulighetene til å slå opp på ham og sende ham aleine med keeper, men man må i større grad bygge opp angrepene mot etablert forsvar. Som resultat av det hadde man langt mer kontroll på Gjøvik Lyn 2 enn et dårligere lag som Storhamar, for eksempel.

    Det er ypperlig læring, samtidig som Osvold får verdifull førstelagserfaring.

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Griseflaks igjen, ingen på vif kan putte nå.

      Så da vinner vi på søndag med din kløkt og erfaring ikke sant!?!?

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
        Griseflaks igjen, ingen på vif kan putte nå.

        Så da vinner vi på søndag med din kløkt og erfaring ikke sant!?!?
        Moro at du sier det om den eneste treneren som leder ett lag i Tippeligaen der Kjartansson knapt fikk røre ballen i løpet av 90 minutter.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Ja, det er backene som skal holde bredden, men det skjer jo ikke.
          Nå quota jeg bare en liten del av innlegget så dette er ikke et direkte svar men hva skal man gjøre når taktikken er riktig og spillerne ikke makter? Har leda flere grupper og team i andre sammenhenger og det mentale har enormt og si for å prestere. Hvordan vet man det når man kjøper ukjente? Trur dette er undervurdert i dag og at "vinnere" ofte er viktigere en de som glimter til.

          Har ingen smart løsning her men jeg trur mange undervurderer både pedagogikk og trivsel. Man forventer ofte at profesjonelle spillere er voksne i alle valg og det trur jeg ikke man kan forvente av så unge spillere. Mesfin trur jeg er en av de beste investeringene vi har gjort.

          Hva kan man egentlig forvente av spillere som er i tenåra? Vet selv hvor mye jeg selv forandrer livssyn og meninger ut i fra erfaring og det er vel rart hvis tilfeldige mennesker som er gode til å spille fotball skal være annerledes.


          For å komme til et poeng her håper jeg vi blir gode på dette fremover. Hvorfor trur dere Stian nekter å gå til RBK med tredobbel lønn? Hvorfor ville Ruben egentlig ikke til Molde? Tydelig at vi gjør noe riktig og å sette det i sentrum trur jeg er viktig nå når klubben skal leve på talenter og billige spillere en stund og her er det mye gratis kompetanse å hente blant både eksisterende og fremtidige samarbeidspartnere.

          Å være Norges utviklingsklubb lever jeg langt bedre med en å være en farmerklubb for noen andre i landet.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • forzafugla!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 461

            Pell deg vekk til Sverige Haglund! Dritt lei nå!!!!!

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4112

              Magnus Haglund står til stryk i klubbens viktigste kamp. Det er hans forbannede ansvar at laget er i rett modus inn mot kampen. Han viser at han ikke evner å få spillerne i riktig kampmodus. Tror klubben trenger en trener med litt baller.
              Elska þetta félag

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                Jeg begynte å få trua på Haglund. Men jeg har blitt rundlurt.
                Haglund er definitivt ikke rett mann for LSK. Han har bestemt seg for flere mnd siden for hvordan laget skal være og nekter å endre om det ikke fungerer.

                Spikeren i kista for prosjekt Haglund. Patetisk og jævlig. Du trekker spillera ned, ikke opp.

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  Vi har et spisspar med tilsammen ni målpoeng på 19 seriekamper hittil i år. På tide å la de hvile?

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Vi har et spisspar med tilsammen ni målpoeng på 19 seriekamper hittil i år. På tide å la de hvile?
                    Må jo værra rekord?
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Vi har et spisspar med tilsammen ni målpoeng på 19 seriekamper hittil i år. På tide å la de hvile?
                      Er du gal? De gjør jo en formidabel jobb! Null grep og null endringer utover rene bytter, det er det man vinner på.

                      Kommentar

                      • MartinRE
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2008
                        • 738

                        Det som skremmer meg mest er den fraværende "Plan-B", når han ser at det ikke funker at Lundemo-Ohi(Andersson) skal spre ballene ut på kanten og deretter slå innlegg. Kan telle på en hånd hvor mange hodedueller vi vant i Sarpsborg sin boks i dag.
                        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                        Kommentar

                        • LasseN
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 1610

                          Nok nå. Forlenger LSK med svensken en gang til så kan vi legge bort alle ambisjoner de neste årene.
                          LasseN

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Vil ikke høre ett ord fra ProHaglund gjengen i dag. Natta, ses på søndag!

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2366

                              Er skuffa, som alle andre. Bank det inn; Vi har ikke det beste laget.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2936

                                Skal vi noensinne få en trener som ikke deler ut klippekort? Hvorfor Erling og Palmi starter igjen i angrep er for meg en ulåselig gåte. Vi må jo ha det dårligste angrepet i Norge pr. dags dato?
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Tittil
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2009
                                  • 341

                                  Opprinnelig skrevet av LasseN
                                  Nok nå. Forlenger LSK med svensken en gang til så kan vi legge bort alle ambisjoner de neste årene.
                                  Dette begynner å bli pinlig. 5-6 kamper på rad med et spisspar som ikke fungerer, da er det ikke mer å si. Det er jo fullstendig ufarlig i boksen når LSK er i angrep. De taper hver jævli duell. Hva er vitsen med å slå innlegg fra kant og dødballer i boks når man ikke har spillere som vinner en eneste duell. ikke en jævlig duell vinner det fryktede dødballlaget LSK. Hva et da en treners oppgave; jo gjøre noe grep innenfor de mulighetene han har. Ikke byttes spillere og ikke endres noen strategi.hva er da vitsen med å ha en høyt gasjert trener på linja?

                                  Kommentar

                                  • Tittil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2009
                                    • 341

                                    Ja, vi har Tippeligaens desidert dårligste spisspar. Men ifølge Hagelund er dette det ubestridt beste vi har. De får jo fornyet tillit uansett prestasjon i forrige kamp.

                                    Kommentar

                                    • ynnor
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 857

                                      Fy faen Haglund FY FAEN

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Om jeg ser at Palmi og Erling starte mot engen, så orker jeg ikke se kampen. Hiver han innpå Ohi og en skadet Ringstad også, så er det en skandale og fyren burde mistet jobben sin. Alle de plassene er dobbelt dekket og nye må få sjansen. Ja, kanskje friday er uferdig og Pelle trenger litt tid, men de to foran der er så på bærtur nå så det vil aldri bli verre enn det er. SKM kan også enkelt erstatte SR.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4112

                                          Svesengen: - Hva skal du gjøre for å få laget til å ha den rette tenningen til ***-kampen?
                                          Haglund: - Jaaah, det er den viktigste kampen i året, så jeg tror nok det vil være en motivert gjeng.
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...