Magnus Haglund
Collapse
X
-
-
Haglund hvis jeg skal spytte penger i kassa så regner jeg med at du sier i fra deg neste lønningspose , for detta er faen ikke bra nok......Hvis Erling ..gull klumpen din starter på søndag i sammen med Stian og Palmi så kan du faen meg reise hjem til Sverige jeg betaler billetten ..Kommentar
-
Klubbens eneste håp er en trenerjesus som tar all makt og som skjønner at man driver i underholdningsbransjen. Har man bevisst valgt å gå bort ifra rå duellkraft og tårnhøye spillere må man i det minst skjønne at ballen må ned langs bakken. Kanskje kan en slik til og med finnes i et trenertalent innenfor landets grenser, som denne Tandberg i Bærum.
Jeg tror Haglund føler han har gjort sitt og vil videre, har ingen annen forklaring på ett lag som oppfører seg slik i den situasjonen klubben er i. Det spilles uten glede og glød og noe som ligner en plan.Kommentar
-
Det jeg faktisk mener er å sette litt press på, at noe annet enn seier på søndag mot kålrabi fc er totally unacceptable nå.Kommentar
-
Nei. inte någon fallskjerm på mr. Lagom.
Vi skal pines ut året, hvem vet, vi kanskje vinner på søndag pluss några till. Men skjønner godt at man kan si slikt i affekt rett etter kamp av sådan betydelse.
I dag hadde han/vi ikke flaksen vi behøvde for å få ett-noll. Vi har dessverre falt litt sammen.Kommentar
-
Setter innpå Johan tidlig ut i andre omgang, i tillegg til offensive bytter med Fridag og Pelle.
Han kan ikke klandres for slapt forsvarspill, stang ut og dommerfeil. Er uansett veldig lite skryt når vi vinner, og "steining" stemning så fort vi taper en kamp.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Uansett hvordan en vrir og vender på det, så har han faktisk ikke levert. Null titler, null gøy og generelt ingenting for historiebøkene. Og det er faktisk ikke godt nok for en som hever lønn som hovedtrener i LSK. Her forlanger vi blod, svette, titler og ihvertall litt innsats. Hyggelig fyr - ja seff, rett trener for LSK: NEI. Hadde han vært rett trener for LSK så hadde vi faen ikke tapt på den måten vi gjør i dag, etter så mange år i sjefsstolen.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Uansett hvordan en vrir og vender på det, så har han faktisk ikke levert. Null titler, null gøy og generelt ingenting for historiebøkene. Og det er faktisk ikke godt nok for en som hever lønn som hovedtrener i LSK. Her forlanger vi blod, svette, titler og ihvertall litt innsats. Hyggelig fyr - ja seff, rett trener for LSK: NEI. Hadde han vært rett trener for LSK så hadde vi faen ikke tapt på den måten vi gjør i dag, etter så mange år i sjefsstolen.
Vi kjempet mot nedrykk i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.Last edited by Xavi; 14.08.2014, 21:52.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Trur du trenger en realitetskjekk og slutte å leve for 15 år siden.
Vi kjemper mot i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.Kommentar
-
Hvor er plan-B? Det gjøres ingen grep spillemessig. Vi satser i 90 minutter på innlegg fra kant. Vi har de 2 minste spillerne våre i 16. Kan ikke forstå hvorfor vi ikke putter jeg. Det virker ikke som Haglund legger opp en spilleplan som laget passer til og har spillere til å gjennomføre. Når ting ikke fungerer kan han ikke svare med noe annet enn byttene i seg selv.I år så tar vi altKommentar
-
Vi kjemper mot i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Han må iallfall snart se at det ikke fungerer å bruke Knudtzon alene på topp med Palmi bak.
I motsetning til mange syntes jeg Palmason fungerte greit da han ble brukt på samme måte, men på høyre flanke. Mer plass til å gå opp og færre motspillere å slå i duell, da gjør han en grei jobb som target man.
Videre forstår jeg ikke hva Erik Mjelde har gjort feil som blir benket hver bidige gang mens en del andre underpresterer. Ei heller hvorfor Ringstad, som skadefri er et klart førstevalg på venstreback, skal risikere å spille halvspilt og tydelig spare seg i dueller når Kind Mikaelsen, som har gjort en god figur de gangene han har kommet på, sitter frisk på benken.
Skal vi spille slik Haglunds intensjon åpenbart er, ville jeg testet Friday som oppspillspunkt bak Pellegrino, eventuelt Knudtzon, mot VIF. Han er god på hodet og sterk i kroppen, og han har god nok teknikk til å holde unna motspillere og fordele ball. Han har i det hele tatt mange av de samme kvalitetene Arild Sundgot besatt. Ringstad er skadet og bør få hvile, og jeg håper for guds skyld at Kippe snart kommer tilbake.
Vi kan iallfall ikke fortsette på denne måten. Flere av de som spiller hver uke er enten tydelig ute av form eller halvskadde. Vi har en benk, og i dag viste både Friday og Pellegrino seg fram på en ok måte. Når noe åpenbart ikke fungerer, er det bare tull å fortsette med det i tro på at det kommer til å fungere. Palmason og Knudtzon sammen lengst fremme er ikke riktig løsning, og det bør Haglund innse.Last edited by trigz; 17.08.2014, 23:25.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Vi kjemper mot i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.
Hvem har bedt om gull hvert år? Hvem har forlangt medaljer? Det er bare i ditt hode.
vi er slått ut av cupen av Sarpsborg, et lag med mindre budsjett enn oss, en dårligere plassering i serien, på vår hjemmebane, aldri slått oss før i en obligatorisk kamp.....osv.
innbytteren til særp trengte 1minutt på å score. Det er coaching det!Kommentar
Kommentar