Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
    Svesengen: - Hva skal du gjøre for å få laget til å ha den rette tenningen til ***-kampen?
    Haglund: - Jaaah, det er den viktigste kampen i året, så jeg tror nok det vil være en motivert gjeng.
    Er det rart ting går til helvete?

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3387

      Få vekk den pappskallen. Gutta blir nok übermotivert av slike svar Haglund!

      Kommentar

      • zkinny
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2012
        • 322

        Haglund hvis jeg skal spytte penger i kassa så regner jeg med at du sier i fra deg neste lønningspose , for detta er faen ikke bra nok......Hvis Erling ..gull klumpen din starter på søndag i sammen med Stian og Palmi så kan du faen meg reise hjem til Sverige jeg betaler billetten ..

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Klubbens eneste håp er en trenerjesus som tar all makt og som skjønner at man driver i underholdningsbransjen. Har man bevisst valgt å gå bort ifra rå duellkraft og tårnhøye spillere må man i det minst skjønne at ballen må ned langs bakken. Kanskje kan en slik til og med finnes i et trenertalent innenfor landets grenser, som denne Tandberg i Bærum.

          Jeg tror Haglund føler han har gjort sitt og vil videre, har ingen annen forklaring på ett lag som oppfører seg slik i den situasjonen klubben er i. Det spilles uten glede og glød og noe som ligner en plan.

          Kommentar

          • Yellow-not-jella
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2009
            • 1606

            Opprinnelig skrevet av Totti21
            Moro at du sier det om den eneste treneren som leder ett lag i Tippeligaen der Kjartansson knapt fikk røre ballen i løpet av 90 minutter.
            Hmmm.. moroklump, det tenkte jeg ikke på. Visste heller ikke at MH spilte vårkampen . De spilte for øvrig godt på Ullevaal, noe helt annet nå. Fordi vi er så forutsigbare (+ Kippe ute osv).

            Det jeg faktisk mener er å sette litt press på, at noe annet enn seier på søndag mot kålrabi fc er totally unacceptable nå.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3209

              Har sett kampen igjen nå. Jævlig interessant å høre Klavenes (!) gi en uhyre presis beskrivelse av problemene i LSK (med tilhørende løsningsforslag) mens Haglund åpenbart raver rundt i mørket...

              Kommentar

              • Xavi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 1275

                Dream team er tilbake for å klage på Haglund.
                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2936

                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                  Dream team er tilbake for å klage på Haglund.
                  Gi meg dine synspunkter på hva Haglund gjør som er bra idag....
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • Yellow-not-jella
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2009
                    • 1606

                    Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                    Pell deg vekk til Sverige Haglund! Dritt lei nå!!!!!
                    Nei. inte någon fallskjerm på mr. Lagom.

                    Vi skal pines ut året, hvem vet, vi kanskje vinner på søndag pluss några till. Men skjønner godt at man kan si slikt i affekt rett etter kamp av sådan betydelse.

                    I dag hadde han/vi ikke flaksen vi behøvde for å få ett-noll. Vi har dessverre falt litt sammen.

                    Kommentar

                    • Xavi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 1275

                      Setter innpå Johan tidlig ut i andre omgang, i tillegg til offensive bytter med Fridag og Pelle.

                      Han kan ikke klandres for slapt forsvarspill, stang ut og dommerfeil. Er uansett veldig lite skryt når vi vinner, og "steining" stemning så fort vi taper en kamp.
                      Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                      Anders, Tidligere styremedlem KFL

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Uansett hvordan en vrir og vender på det, så har han faktisk ikke levert. Null titler, null gøy og generelt ingenting for historiebøkene. Og det er faktisk ikke godt nok for en som hever lønn som hovedtrener i LSK. Her forlanger vi blod, svette, titler og ihvertall litt innsats. Hyggelig fyr - ja seff, rett trener for LSK: NEI. Hadde han vært rett trener for LSK så hadde vi faen ikke tapt på den måten vi gjør i dag, etter så mange år i sjefsstolen.
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • Xavi
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 1275

                          Opprinnelig skrevet av holmiz
                          Uansett hvordan en vrir og vender på det, så har han faktisk ikke levert. Null titler, null gøy og generelt ingenting for historiebøkene. Og det er faktisk ikke godt nok for en som hever lønn som hovedtrener i LSK. Her forlanger vi blod, svette, titler og ihvertall litt innsats. Hyggelig fyr - ja seff, rett trener for LSK: NEI. Hadde han vært rett trener for LSK så hadde vi faen ikke tapt på den måten vi gjør i dag, etter så mange år i sjefsstolen.
                          Trur du trenger en realitetskjekk og slutte å leve for 15 år siden.

                          Vi kjempet mot nedrykk i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.
                          Last edited by Xavi; 14.08.2014, 21:52.
                          Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                          Anders, Tidligere styremedlem KFL

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Opprinnelig skrevet av bjarmann
                            Gi meg dine synspunkter på hva Haglund gjør som er bra idag....
                            To av tre bytter i dag var bra, det skal han ha.

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              Opprinnelig skrevet av Xavi
                              Trur du trenger en realitetskjekk og slutte å leve for 15 år siden.

                              Vi kjemper mot i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.
                              Jeg krever guts og vinnervilje på banen og det klarer ofte ikke Haglund å få til.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2936

                                Opprinnelig skrevet av Xavi
                                Setter innpå Johan tidlig ut i andre omgang, i tillegg til offensive bytter med Fridag og Pelle.

                                Han kan ikke klandres for slapt forsvarspill, stang ut og dommerfeil. Er uansett veldig lite skryt når vi vinner, og "steining" stemning så fort vi taper en kamp.
                                Laget han starter med er totalt feil. Når han først setter inn på Friday, velger han å ta ut Erling som faktisk har noen gode innvolveringer mens Palmi ikke gjør noe som kan kalles positivt i hele kampen. Atpåtil får Palmi spille ferdig. Helt uforståelig. Ringstad starter, tydelig skada. Vi har Kind på benk som nesten er like god, men 100 ganger bedre enn en skada Stian. Ohi starter. Hvorfor? Mjelde kunne gjort en bedre jobb any day, det er jeg hundre prosent sikker på.

                                Hvor er plan-B? Det gjøres ingen grep spillemessig. Vi satser i 90 minutter på innlegg fra kant. Vi har de 2 minste spillerne våre i 16. Kan ikke forstå hvorfor vi ikke putter jeg. Det virker ikke som Haglund legger opp en spilleplan som laget passer til og har spillere til å gjennomføre. Når ting ikke fungerer kan han ikke svare med noe annet enn byttene i seg selv.
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  Opprinnelig skrevet av Xavi
                                  Trur du trenger en realitetskjekk og slutte å leve for 15 år siden.

                                  Vi kjemper mot i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.
                                  Når båten har gått på grunn med en skikkelig smell er det litt for seint å klage på han som pekte på feil kurs. LSK har drevet over evne i mange år, noe årets økonomi viser ganske så greit. Det er som mange før meg har påpekt ingen på forumet som krever gull av LSK hvert eneste år, men når vi bedriver regelrett fyllekjøring ala en bygdetulling som er flink på ski fra Nord-Trøndelag, så bør det være såpass takhøyde at det er lov til å si at dette var feil, uten at alle andre skal kreve fasiten for fremtiden uten å tillegge oss andre intensjoner enn den vi har.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7092

                                    Han må iallfall snart se at det ikke fungerer å bruke Knudtzon alene på topp med Palmi bak.

                                    I motsetning til mange syntes jeg Palmason fungerte greit da han ble brukt på samme måte, men på høyre flanke. Mer plass til å gå opp og færre motspillere å slå i duell, da gjør han en grei jobb som target man.

                                    Videre forstår jeg ikke hva Erik Mjelde har gjort feil som blir benket hver bidige gang mens en del andre underpresterer. Ei heller hvorfor Ringstad, som skadefri er et klart førstevalg på venstreback, skal risikere å spille halvspilt og tydelig spare seg i dueller når Kind Mikaelsen, som har gjort en god figur de gangene han har kommet på, sitter frisk på benken.

                                    Skal vi spille slik Haglunds intensjon åpenbart er, ville jeg testet Friday som oppspillspunkt bak Pellegrino, eventuelt Knudtzon, mot VIF. Han er god på hodet og sterk i kroppen, og han har god nok teknikk til å holde unna motspillere og fordele ball. Han har i det hele tatt mange av de samme kvalitetene Arild Sundgot besatt. Ringstad er skadet og bør få hvile, og jeg håper for guds skyld at Kippe snart kommer tilbake.

                                    Vi kan iallfall ikke fortsette på denne måten. Flere av de som spiller hver uke er enten tydelig ute av form eller halvskadde. Vi har en benk, og i dag viste både Friday og Pellegrino seg fram på en ok måte. Når noe åpenbart ikke fungerer, er det bare tull å fortsette med det i tro på at det kommer til å fungere. Palmason og Knudtzon sammen lengst fremme er ikke riktig løsning, og det bør Haglund innse.
                                    Last edited by trigz; 17.08.2014, 23:25.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • LasseN
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 1610

                                      En trener vinner ikke kamper alene. Men det må være lov å ha en plan B, ikke dele ut klippekort i begynnelsen av sesongen, og være en motiverende faktor?
                                      Haglund har for tiden INGEN av disse tingene.
                                      LasseN

                                      Kommentar

                                      • Yellow-not-jella
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2009
                                        • 1606

                                        Opprinnelig skrevet av kunden
                                        Er skuffa, som alle andre. Bank det inn; Vi har ikke det beste laget.
                                        Helt riktig. Fire lag skal være bedre enn oss.

                                        Men Særp? På vårt gress? I en max viktig kamp. 0-1-1 mot dem.

                                        Kommentar

                                        • Gjest

                                          Opprinnelig skrevet av Xavi
                                          Trur du trenger en realitetskjekk og slutte å leve for 15 år siden.

                                          Vi kjemper mot i flere år, er nesten konkurs og må selge spillere for å overleve ut måneden, samtidig krever du medaljer? Sett inn 100 millioner, så kan jeg være enig at treneren skal levere gull hvert år.
                                          Idiotisk babbel fra et kfl styremedlem.
                                          Hvem har bedt om gull hvert år? Hvem har forlangt medaljer? Det er bare i ditt hode.
                                          vi er slått ut av cupen av Sarpsborg, et lag med mindre budsjett enn oss, en dårligere plassering i serien, på vår hjemmebane, aldri slått oss før i en obligatorisk kamp.....osv.

                                          innbytteren til særp trengte 1minutt på å score. Det er coaching det!

                                          Kommentar

                                          Working...