Magnus Haglund
Collapse
X
-
I følge enkelte svenske sportsjournalister og svensker som fulgte elfsborg tett, men det er jo tvilsomme kilder i forhold til det massive intellektet enkelte her inne besitter.
Den traff vel bunnen etter tre år med Haglund.Kommentar
-
Kommentar
-
Når man har en hovedtrener som ikke ønsker å benytte seg av sin opsjon og forlater klubben etter årets sesong, så fortjener det en sak på klubbens hjemmeside. Det finnes vel pr d.d. ingen ansatte i LSK sin medieavdeling, så vidt jeg vet. Så det er vel ikke å forvente at frivillige stiller opp til en hver tid? Dette er såpass alvorlig sak, at det fortjener en litt større notis enn hva jeg har lest fra LSK - to tweets fra Simon Mesfin på hans private konto på Twitter.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Sjekket de siste artiklene og de er ikke signert, slik som Lars pleide å gjøre. Hva har skjedd med lsk.no? Er det nye endringer?Elska þetta félagKommentar
-
Den avgående Lilleströmtränaren ska ha attraktiva jobberbjudanden från bland annat större norska klubbar att ta ställning till.Kommentar
-
-
Det er snakk om klubben med den største identitetskrisen i norsk fotball Jeg anser det som meget mulig at de, i jakten på 90-tallet, er villige til å gjøre stikk motsatt av det de tidligere har uttalt som en strategi.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Haglund i RBK hadde gjort seg. Han ville kunne kompensert litt for de breikjefta rasshøla som befinner seg der oppe og kunne gjort klubben 1 promille mer spiselig.Kommentar
-
Eller Brann f.eks. Han skal ikke til RBK. Han hadde sikkert dratt om de ville ha han. Men de er ute etter en trener som spiller direkte 433. De velger ikke en trener som spiller possessionbasert 442/4231 og har som største bragd i Norge å komme på topp 6 med Lillestrøm ett av tre år.Kommentar
-
Er spøkelset Eggen på dialyse borte fra brakka? Trodde han til og med hadde fått en ny rolle i klubben jeg. Som uansett gjør ham til enehersker. Jeg er ofte kritisk til LSKs gnuging på rekka av år i toppdivisjonen, men det blir småpotatis sammenlignet med RBKs dveling ved Eggen-eraen.
Ynkelig, patetisk, komisk, you name it!Kommentar
Kommentar