Lillestrøm SK - Fredrikstad FK, Åråsen stadion 27. november kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Vg skriver også at dagens kamp er Magnus Haglund sin debut som Lillestrøm-trener... Det er vell ikke riktig?CustodesI med og motgangKommentar
-
Om jeg skal være uforskammet positiv kan det hvertfall bety at Essediri hadde de beste intensjoner. Heller lavt og hardt fremfor en lompe som går rett opp og ned.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
-
-
Belsvik har hvertfall omløp nok i hue til å skjønne at det blir i det minste poeng om laget ikke slipper inn mål. Tar rennafart og glemmer 2011 fort som fy og gleder meg til neste år.. LSK tilbake til toppen av eliteserien :-)Kommentar
-
Dette er vel årets dårligste tippeligakamp? Ingen overraskelse at vi er involvert. Nei detta var rævva. Takk for i år!
PS! Er det bare jeg som har store problemer med å komme meg inn på kfl.no? Vært sånn til tider i flere uker nåI år så tar vi altKommentar
-
Kommentar
-
Synes ikke det var så ille i dag. Vi holdt nullen i serien for første gang siden april, og jeg synes ikke Logi gjorde noe han kan kritiseres for i dag. Vi hadde en del bra spill frem til vi kom inn i motstanderens boks og Bolly og Ringstad spilte bra. Ringstad la faktisk svært gode dødbaler også.
Det var en kamp mellom to bunnlag og nivået var ikke uventet. Det som var uventet var at vi ikke slapp inn mål.
Ser frem mot neste sesong og håper vi får se Ringstad fast på backen i 2012.
Moro at Høibråten debuterte, selv om det overaska litt at han skulle inn til venstre. Grunnen er vel at det er en litt tryggere plass å sette inn en unggutt for å jenne på nivået. Tror han har spilt venstreback på junior eller i 3. div tidligere i år også?Kommentar
-
Det var kaldt.... Haglund varma godt før kampen. Logi gjorde en god kamp. Laget holdt målet reint for første gang på denne siden av 17 mai. Det var kaldt. Erling var til tider veldig frisk i andre omgang. Ingen dumme seg ut noe spesielt - ingen utmerka seg noe spesielt.
Glemte jeg å nevne at det var kaldt?Kommentar
-
Trøstesløse greier. Ikke en gang null baklengs gledet. Jeg håper at all spilletiden til unggutta i høst slår positivt ut neste år men bedre må de bli. Mye pent har blitt sagt om Fredrik Gulbransen men jeg har faktisk mer tro på at andre unggutter blir bærebjelker i fremtiden.
Så får tiden vise om Magnus Haglund kan få skuta på rett kjøl. Haglund bringer neppe folk tilbake til Åråsen alene så vi trenger resultater temmelig kjapt neste sesong ellers er jeg redd. Virkelig redd...Kommentar
Kommentar