Lillestrøm SK - Fredrikstad FK, Åråsen stadion 27. november kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tonkro
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2009
    • 346

    #41
    Opprinnelig skrevet av HSft
    Synes ikke det var så ille i dag. Vi holdt nullen i serien for første gang siden april, og jeg synes ikke Logi gjorde noe han kan kritiseres for i dag. Vi hadde en del bra spill frem til vi kom inn i motstanderens boks og Bolly og Ringstad spilte bra. Ringstad la faktisk svært gode dødbaler også.
    Jeg syns Bolly skuffet stort idag. Skikkelig giddalaus. Og fy f... så kaldt det var! Rett og slett en nitrist kamp.

    Kommentar

    • Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

      #42
      Var en herlig velkomst Haglund fikk. Faen til trøkk det var på "Ascoli" før kampstart. Kampen var noe helt annet, vi så hvor begrenset mange av spillerne faktisk er. Logi gjør en grei match, Steinar synes jeg var god, og Ohi var meget bra i 1. omgang. Prestasjonen til Ruben var noe av det dårligste jeg har sett i en LSK-drakt. Men nå er endelig denne drittsesongen over, og jeg gleder meg allerede til neste år!
      Twitter

      Kommentar

      • *46*

        #43
        Ruben var nok ganske så klar over prestasjonen selv - han virka grinete på se selv når han ble bytta ut.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          Snakka med Bolly etter kampen og han kjenner fortsatt lysken og trenger ferie nå sa han.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7089

            #45
            Improviserte stormbyger, bikkjekaldt, 2000 tilskuere (?), serveren og internettlinja gikk til helvete, lyset gikk og vi skapte halvannen målsjanse på 90 minutter. Jeg husker ikke engang hva jeg kommenterte under kampen, jeg er bare glad for at marerittet er over og at det gikk bra denne gangen også.

            Det var to positive opplevelser i kveld: Sluttsignalet, og å få hilse på Haglund etter kampen. Han er en kar som ser folk rett i øya. Mye karisma på den mannen. Haglund har en stor oppgave foran seg, og jeg håper alle som er glad i LSK kan samles om å gi full støtte neste år.

            Edit: Barten til OKB var også et høydepunkt. Alle gode ting er tre!
            Last edited by trigz; 27.11.2011, 23:22.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              #46
              Nok en møkkakamp som går glatt inn i rekken med de 10 før. Uansett så er jeg glad og lettet over att sesongen er over og att vi ikke rykket ned, noe vi hadde gjort uten alle poengene på vårparten av sesongen.

              Hadde ikke noen glede av kampen i dag uansett, som Newcastle-supporter så ble dagen sterkt preget av Gary Speed bortgang. En legende for meg i allefall.

              Kommentar

              • Playboy1
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 2151

                #47
                så tragisk med Gary Speed...... selv er jeg Leeds-supporter

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7089

                  #48
                  Apropos den "interessante" diskusjonen om at jeg alltid skriver pent om Logi, vanker forresten årets største LOL til frøet som skrev teksten til syncen fra LSK-FFK på NRK-sporten nå i kveld.

                  "FFK hadde de fleste og største sjansene på Åråsen i kveld, men også HER brenner Mads Hansen. Og Stefan Logi Magnusson reddet ALT Fredrikstad prøvde seg med."

                  Fredrikstad hadde ETT skudd på mål(*), og NRK viste FFKs ENE sjanse...

                  (* Tar høyde for at et vådeskudd gikk i generell retning av målet mens vi prøvde å få internettlinja opp i knestående gjennom mesteparten av førsteomgangen).
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #49
                    Er vel ikke fritt for at det var flere som reagerte på den fremstillingen. Greit nok at vi var rævva, men vi var ikke like rævva som FFK.

                    Synes Erling var bra, Steinar var bra og Ohi sånn passe. Logi gjorde sine saker veldig godt, men han er fortsatt altfor passiv i feltet. Det er IKKE Ramovic, for å si det sånn. Han er sprute gal.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    Working...