Daglig leder - Lillestrøm Sportsklubb
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eller foreslå noen som passer som daglig leder, ikke sportslig leder. De aller fleste som kastes ut her, er jo sportslig leder-emner.Kommentar
-
Daglig leder er ikke en som skal sitte å slikke frimerker til sesongkortene. Skal drive klubben godt økonomisk, både mtp inntekter og utgifter. At noen tenker I. Hoff gjør meg redd.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Før årets sesong fikk Lillehammer hockeyklubb en ny styreleder som etter bare noen uker i klubben greide å brenne uttalige (viktige) broer. Han var hentet fra næringslivet, uten noe forhold til ishockey, han dreit seg ut og måtte pakke sakene sine litt uti sesongen...Kommentar
-
Enig! Allikevel mener jeg at den daglige lederen burde ha en viss form for tilknytning eller et forhold til LSK og fotball generelt...
Før årets sesong fikk Lillehammer hockeyklubb en ny styreleder som etter bare noen uker i klubben greide å brenne uttalige (viktige) broer. Han var hentet fra næringslivet, uten noe forhold til ishockey, han dreit seg ut og måtte pakke sakene sine litt uti sesongen...Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Skrev vel verken MÅ eller ha noe med, men jeg ser på det som en fordel at personen kanskje har et forhold til klubben eller nærmiljøet og gjerne erfaring med å lede en idrettsklubb.. Å lede en fotballklubb er vel ikke helt det samme som å lede en vanlig mellomstor bedrift??Kommentar
-
Med fare for å gjenta meg selv, veit du hvem Ivar Hoff er? Ja bortsett fra breiale utgaven av mannen som vi ser/hører på tv en gang innimellom.Kommentar
-
Bengt Eriksen er i hvert fall ferdig i TV2.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/bengt-eriksen-og-tv-2-avslutter-samarbeidet-3676513.htmlFerdig som fotballekspert etter åtte år.Elska þetta félagKommentar
-
http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...t-3676513.htmlKommentar
-
Jeg har ikke tilstrekkelig grunnlag for å vurdere om Bengt Eriksen har de nødvendige kvalifikasjoner for jobben.
Men jeg synes BE ved mange anledninger har vært befriende kritisk til mye av det VIF har drevet med.
Hvis klubben mener at den beste kandidaten er en som har spilt i VIF, håper jeg styret i LSK tar den beslutningen de mener er det beste for LSK.Elska þetta félagKommentar
-
Jeg har ikke tilstrekkelig grunnlag for å vurdere om Bengt Eriksen har de nødvendige kvalifikasjoner for jobben.
Men jeg synes BE ved mange anledninger har vært befriende kritisk til mye av det VIF har drevet med.
Hvis klubben mener at den beste kandidaten er en som har spilt i VIF, håper jeg styret i LSK tar den beslutningen de mener er det beste for LSK.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tar jobben glatt jeg. Det første jeg ville gjort var å få med meg, Uwe, BennyLem, Superbøffel og Loddet til å se på økonomien, sette GrusomB og reka sammen med Fritz til å bedrive markedsføring, og så kan katta vurdere de etiske aspektene.
Veiron kan utarbeide det grafiske, Percy står for tekstene og Torolf kan lese korrektur på hele greia. Forumet har svar på det meste
Selv organiserer jeg det hele og bestiller nok øl, slik at alle blir fornøyd.Last edited by holmiz; 07.01.2012, 11:34.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg tar jobben glatt jeg. Det første jeg ville gjort var å få med meg, Uwe, BennyLem, Superbøffel og Loddet til å se på økonomien, sette GrusomB og reka sammen med Fritz til å bedrive markedsføring, og så kan katta vurdere de etiske aspektene.
Veiron kan utarbeide det grafiske, Percy står for tekstene og Torolf kan lese korrektur på hele greia. Forumet har svar på det meste
Selv organiserer jeg det hele og bestiller nok øl, slik at alle blir fornøyd.Elska þetta félagKommentar
-
http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...t-3676513.htmlKommentar
-
Kommentar
-
Selv organiserer jeg det hele og bestiller nok øl, slik at alle blir fornøyd.
edit: ""Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Hva sier du nå? Har du ikke fått med deg det at Per Mathisen har sagt opp fordi han skal bli ny direktør i vålerengen? I bytte skulle LSK få starte med 2 spillere mer på laget hver gang lagene møtes neste 10 år. Alternativt kan det skyldes at Per Mathisen begynner å bli litt sliten etter 3 heltidsstillinger (2 i klubben og 1 i åkrene mek).Kommentar
Kommentar