Han må jo bygge seg opp fra ryktet som tulling, i motsetning til Hroar og han kriminelle fra Hamar som bygger seg ned. Sånn sett har han lite å tape. Personlig ville jeg elsket å få ham inn som daglig leder i LSK, og som selger av aluminiumsprofiler bør han ha basal kunnskap om inntekter og utgifter. Er temmelig sikker på at Hoffern ville håndtert viktige saker som Stabæks heksejakt etter semihandsen og Müllers uheldige hopp på en langt bedre måte, og at klubben igjen ville bli noe man ikke kødda med i media. Hans evne til å få gjort unna daglige driftsoppgaver og opprettholde et godt samarbeid med de andre i klubben er dessverre vanskelig å vurdere.
Daglig leder - Lillestrøm Sportsklubb
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Nå bruker han dagene på jobben som salgssjef for Hydro Aluminium, en bedrift han har jobbet for i snart 15 år."
Tror Ivar veit nok om forretningslivet. Han var også veldig delaktig i profesjonaliseringen av norsk fotball og med på å bygge opp LSK til den klubben det er i dag. Om jeg vil ha ham som daglig ledere veit jeg ikke, men at han skulle ha dårlig greie på ledelse og "bedriftsvane" kjöper jeg ikke."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Du får lese deg opp litt på annet enn uttalelser i tv2. Tror Ivar hoff med sin bakgrunn og jobb som salgssjef kan være at han er en god kandidat.
Han er dog noe fritt talende. Personlig digger jeg typen, men må nok dempes litt ;o)
Kan være at man ønsker et alternativ utenfra og som ikke kjenner lsk slik Hoffern gjør.Kommentar
-
Jeg ser gjerne for meg en som ikke har hatt noe særlig med LSK å gjøre, få inn litt nye impulser. Hva med å se over landegrensene, kanskje Sverige og Danmark har noen som er gode på dette?Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Ivar Hoff er det beste forslaget så langt, uten tvil. Jeg kjenner til denne mannen gjennom flere "kanaler", han har gjort mer for norsk fotball enn de fleste og har utrolig mye fotballkunnskap som det er verdt å lytte til.Kommentar
-
Er ikke LSK klubben alle elsker å hate? Liker vi supportere likegyldigheten fotballnorge hadde til oss frem til nå rett før jul? Jeg ønsker at klubben i mitt hjerte skal gjøre seg bemerket over hele landet, ja gjerne også i utlandet og da kan man ikke være redd for å hente en type som Ivar Hoff.Kommentar
-
Er ikke LSK klubben alle elsker å hate? Liker vi supportere likegyldigheten fotballnorge hadde til oss frem til nå rett før jul? Jeg ønsker at klubben i mitt hjerte skal gjøre seg bemerket over hele landet, ja gjerne også i utlandet og da kan man ikke være redd for å hente en type som Ivar Hoff.
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Det er et av de klassiske oppgjørene i norsk fotball. Dette er noen av historiene rundt LSK-RBK på Åråsen.
Flott type. Og med næringslivserfaring håper jeg faktisk han blir vurdert.Kommentar
-
Ivar i jobben som daglig leder ville ha betalt seg stort bare i form av mediedekning! Jeg bare elsker Ivar Hoffs klare meldinger!
Jeg tror ikke noe på at han i det hele tatt vil bli vurdert, men jo mer jeg tenker over det, jo mer tror jeg at det ville ha vært en genistrek!Elska þetta félagKommentar
-
Jøss.. Da lurer jeg veldig på hvorfor du ønsker at han skal lede LSK!?
Jeg håper det ikke er den "fantastiske" CV-en hans som blender deg.
-han ble kjent som deltager i Robinson-ekspedisjonen på 90tallet. Husker dere han tjukke kompisen til Chr Falck?
-han er Bærumsgutt og ivrig Stabæk-fan
-han har jobba i Stabæk
-han har hatt 2 verv i Norsk toppfotball
-han har hatt 3 ulike stillinger i RBK
-han jobber nå i Godset
Det her lukter ikke godt! Virker som en pr-kåt middelmådighet som snur seg litt for ofte etter både vinden og pengene.
Det fikk meg plutselig til å tenke på en usmakelig fyr som Stian Ohr... Å fy.. Nok om det.
Vi klarer mye bedre enn han her!!!
Hans jobb i Strømsgodset er udiskutabelt et pluss for hans CV. Uavhengig av om det er han selv, Ronny Deila eller klubbens styre som har holdt taktpinnen, har han sammen med Ronny Deila operasjonelt vært med på å snu Godset fra et verdiløst rekreasjonssenter for avdankede fotballspillere til å bli en av de mest økonomisk lønnsomme klubbene i Tippeligaene. De har lav risiko (driften er billig), og samtidig stor oppside i å ha produsert flere spennende salgsobjekter. Dette er vel stort sett i motsatt ende av skalaen i forhold til hva den gamle NRK-veteranen Tom Berntzen klarte på omtrent like lang tid. Uten å dra dette ut i langbenk så vil et Googlesøk på "Erik Espeseth" + Strømsgodset gi rundt 4-5000 treff. Til sammelikning finner du 40.000 treff på Henrik Hoff og Aalesund (uten at han heller er spesielt fremtredende i media), mens du for Morgan Andersen + Lyn lett bikker en kvart million. Dog er vel hans medieaktiviteter i stor grad av uønsket karakter og heller et resultat av inkompetanse.
At det skal være negativt at han har byttet jobb 3 ganger i Rosenborg har jeg vanskkelig for å se. I min bok skjer de fleste jobbytter internt fordi man vokser med ansvar og har vist seg kompetent. I mitt daglige er det å ansette mennesker kanskje den oppgaven jeg bruker mest tid på, og min erfaring er at det beste kvalitetsstempelet som finnes er intern rotasjon. Trolig er det så enkelt som at dersom man blir funnet god nok for nye oppgaver av de som kjenner en best (ens nåværende arbeidsgiver), så har man i hvert fall gjort noe rett.
Uansett håper jeg, som noen andre her påpeker, vi får inn en mann som er innstilt på å lede en bedrift, og legge til rette for sportslig utvikling uten å flagge særlig mange egeninteresser. En som er i stand til å tenke nytt, men samtidig har respekt for klubbens historie og identitet. En som er vågal og kreativ nok til å ta ny veivalg, men som samtidig forholder seg lojal til styrets retningslinjer.HanseFrank
- på den andre siden...Kommentar
-
Kommentar