Stallen i 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 007

Luke Rodgers har fått spillertråd: http://debatt.kfl.no/showthread.php?18978-Luke-Rodgers
    og tråd på Kanaripedia: http://kfl.no/wiki/index.php/Luke_Rodgers

Fredrik Stoor har også fått spillertråd:http://debatt.kfl.no/showthread.php?18983-Fredrik-Stoor
    og tråd på Kanaripedia: http://kfl.no/wiki/index.php/Fredrik_Stoor

Håper noen kan legge inn linkene i navnene og spillernumrene i åpningsinnlegget.
    Takk på forhånd.

Kommentar

• sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

Luke Rodgers ser ut til å spille i drakt nr. 23 (bilde lagt ut på Twitter av LSK)
      Roger'n har fått drakt nummer 25. http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/spillerstall/

Kommentar

• OptimistFugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2008
        • 463

Fra rekruttlagtråden:
        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        Til info så er Bjerknes innmeldt på A-lista til LSK, på samme måte som Høibråten.
        Last edited by OptimistFugl; 21.04.2012, 10:40. Begrunnelse: Formatering

Kommentar

• gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3228

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
          Fra rekruttlagtråden:
          Så den jeg også, men jeg er litt tvil. Jeg regner med at også Jacob Faye-Lund og/eller Stian Christensen, og kanskje flere, er innmeldt i A-stallen på den måten at de kan sitte på benken og spille A-lagskamper, slik at en slipper å plutselig ordne dette hvis det skulle bli nødvendig etter skader/salg/karantener for A-spillerne. Foreløpig lar jeg Christian Bjerkenes stå på venteliste, iallfall inntil han trener ganske fast/regelmessig med A-laget, slik Høibråten gjorde/har gjort siden i fjor.

gilbert

Kommentar

• McGuffy
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 5104

Jeg er ikke helt sikre på definisjonene her.

Klubbene melder inn A-liste og B-liste mener jeg, der B-listen er en liste med inntil fem unge spillere som får muligheten til å spille et visst antall kamper i Tippeligaen uten å ha proffkontrakt.

Det vil vel også bety at du må ha proffkontrakt for å stå på A-lista? Og Bjerknes og Høibråten er på A-lista.

---

Edit: Har fått bekreftet at spillerne på A-lista må ha proffkontrakt.

Se også: http://tipsfotball.com/norsk-fotball...gst-i-sogndal/
            Last edited by McGuffy; 21.04.2012, 12:13.

Kommentar

• Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

For de som måtte lure, har vi følgende spillere på B-lista: 31 Stian Christensen (keeper, 13.03.96), 29 Jacob Rekdahl Faye Lund (keeper 15.09.94), 32 Simen Nordermoen (back/kant, 26.06.95), 30 Markus Furseth (midtbane, 24.02.94) og 33 Joachim Osvold (spiss, 23.09.94).

Med andre ord har vi meldt inn 2 keepere og 1 spiller i hvert ledd. Kan tolkes dithen at Nordermoen, Furseth og Osvold regnes som de største talentene i sitt ledd i aldersgruppen 93-95, sett bort fra Høibråten og Bjerkenes.
              Last edited by Lars; 13.05.2012, 23:30.

Kommentar

• 007

Opprinnelig skrevet av 007
                Luke Rodgers har fått spillertråd: http://debatt.kfl.no/showthread.php?18978-Luke-Rodgers
                og tråd på Kanaripedia: http://kfl.no/wiki/index.php/Luke_Rodgers

Fredrik Stoor har også fått spillertråd:http://debatt.kfl.no/showthread.php?18983-Fredrik-Stoor
                og tråd på Kanaripedia: http://kfl.no/wiki/index.php/Fredrik_Stoor

Håper noen kan legge inn linkene i navnene og spillernumrene i åpningsinnlegget.
                Takk på forhånd.
                Dette ser ut som har gått i glemmeboka, for sitatinnlegget ble skrevet for 5 uker siden.

Håper noen kan legge det inn.

Takk på forhånd

Kommentar

• vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

Opprinnelig skrevet av Lars
                  For de som måtte lure, har vi følgende spillere på B-lista: 31 Stian Christensen (keeper, 13.03.96), 29 Jacob Rekdahl Faye Lund (keeper 15.09.94), 32 Simen Nordermoen (stopper, 26.06.95), 30 Markus Furseth (midtbane, 24.02.94) og 33 Joachim Osvold (spiss, 23.09.94).
                  Simen Nordermoen er en talentfull back som også kan brukes på kant.

Kommentar

• Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

Opprinnelig skrevet av vermu
                    Simen Nordermoen er en talentfull back som også kan brukes på kant.
                    Aha, takk skal du ha. Har av en eller annen grunn fått det for meg at han er stopper.

Kommentar

• ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

Luke Rodgers har dratt hjem til England for å vente på visum til USA, og kommer ikke tilbake. Han kan vel derfor regnes som fristilt fra kontrakten, og dermed ikke med i stallen lenger.

Kommentar

• gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3228

Spillerstallen oppdatert - og det var på tide!

I flere uker har innholdet i åpningsinnlegget bare vært høyst nødtørftig og sendrektig oppdatert. Dette skyldes flere forhold: En dyp, men høyst forståelig, fotballmessig depresjon hos trådstarter, spillere på fotballferie både før og dels under kampene, ferie uten full Internett-tilgang for trådstarter (undertegnede). Åpningsinnlegget er nå, med bedring i spill og innsats, forutsetninger (nye spillere, trenere) og Internett-tilgang, grundig oppdatert med Østli, Helstad og en råner fra Fetsund, og med ny rolle for Arild Sundgot. Fortsatt er jeg litt i villrede om skader på keepere og midtstoppere, men vil prøve å finne ut mer fra Geir Kåsene på treninga i morra 10.00. Om Björn har spilt sin siste kamp eller faktisk kan få en sjanse også mot RBK gjenstår dessuten å se før jeg definitivt stryker ham av rullene.

Draktnumre for Østli og Søgård føres inn når de blir kjent. Jeg ber MOD'er med større teknisk kompetanse om å legge inn linker til spillertråder og Kanaripedia for disse to og Helstad.

gilbert

Kommentar

• gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3228

Skadestatus pr 14. juli

Da jeg var bortom restitusjonstreninga på Vigernesjordet rundt halv tolv i dag hadde jeg en rask prat med Geir Kåsene. Steinar Pedersen, Sead Ramovic og Stefán Logi Magnusson er nå alle tre mer eller mindre kampklare. Espen Nystuens strekk i leggen har tatt lang tid å bli kvitt, men han er nå i gang med løpetrening. Frode Kippes ribbeinsbrudd kan ta tre-fire uker, som Steinars gjorde, og han kan dermed kanskje være på benken mot Molde, neppe mot RBK. (Om han er god nok er en annen sak...) Dessverre er Fredrik Gulbrandsen neppe kampklar etter bruddet i foten før i september; heldigvis har vi nå snart hele to andre bakromsspisser tilgjengelige i EK og TH, selv om jeg personlig har savna Fredrik hele denne sesongen.

(På en rolig restitusjonstrening dagen etter kamp var følgende tilstede: Logi og Jacob ble trent av Tom Albertsen. Jesper, Anders, Steinar, Marius, Mathis, Roger, Washington, Joachim og Thorstein trente komplisert pasningsspill leda av Magnus Powell og Arild Sundgot, mens Ruben, Isak, Stian, Ohi og Erling lå og restituerte seg i graset akkurat da jeg var bortom. Så ikke Fredrik S, Palmi, Petter, Sead eller Johan. Og Erik M strever antagelig fortsatt med ryggen.)

gilbert

Kommentar

• Gjøvik-kanari
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • May 2007
                            • 125

Lasse Staw har fått nr. 1

Ikke oppgitt nytt nr til Logi (han blir jo borte resten av sesongen pga kneoperasjonen)

Kommentar

• Emil
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 306

Osvold står oppgitt med nr. 33 på lsk.no, og har oppgitt på twitter at han har skrevet proffkontrakt: https://twitter.com/JoachimOsvold/st...51565234720768

Kommentar

• Martin83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 794

Nyttig hjelpemiddel for å sjekke stallen opp mot NFFs register:

Kommentar

• gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3228

Opprinnelig skrevet av Martin83
                                  Nyttig hjelpemiddel for å sjekke stallen opp mot NFFs register:
                                  https://fiks.fotball.no/Spillertropp/
                                  Mange takk for dette tipset! Jeg har nå ført inn Bjerkenes i A-tabellen, og notert at Faye Lund, Christensen, Nordermoen og Furseth står på B-liste hos NFF.

gilbert

Kommentar

• 007

Innlegg fra 11/7-12:
                                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                                    Draktnumre for Østli og Søgård føres inn når de blir kjent. Jeg ber MOD'er med større teknisk kompetanse om å legge inn linker til spillertråder og Kanaripedia for disse to og Helstad.

gilbert
                                    Kenneth Udjus er bekreftet klar for oss fra 1/1-13, så det kan endres :

Håper også at noen kan legge inn linker som "gilbert" nevnte i juli, og i tillegg på de andre spillerne der det mangler.

På forhånd takk!

Kommentar

• gilbert
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 3228

Når jeg ikke har lagt inn Udjus ennå, er det fordi jeg tenkte å ta ham med når jeg starter en ny tråd for "Stallen i 2013".

Den andre oppfordringa slutter jeg meg til, retta mot de mer teknisk begavede enn meg.

gilbert

Kommentar

• Trondeo
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3062

Kippe bekreftet på TV2 sport nå at han har signert for to nye år i LSK. Altså ut 2014.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

Mangler noen linker i åpningsinnlegget til spillertråden som eksisterer.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

Working...