Fredrik Aasmundrud Gulbrandsen faktisk.
Stallen i 2012
Collapse
X
-
Ser i rb at Furseth har lærlingkontrakt med klubben (som Osvold også har).
Bjerknes står ikke nevnt som en del av stallen som har kontrakt i 2013.
Last edited by HSft; 28.11.2012, 00:41.Kommentar
-
Kommentar
-
Per dags dato har vi bare 4 forsvarsspillere hvor av 1 er langtidsskada...Westerberg,Nystuen og Stoor er utenkontrakt/ fått beskjed om og finne ny klubb. Dette ser ikke bra ut og er redd klubben virkelig må ut og handle minst 2 kanskje 3 spillere i dette leddet. 6 Midtbane spillere er vell også snaut og med et mulig Bolly salg(tyskland) må det hentes 2-3 spillere her også. Plluss da på med at det skal hentes 1 spiss så ser det ut som det minst skal 5 nye spillere inn i troppen igjen..... Begynner og haste hvis vi ikke nok en gang skal skylde på det og spille inn et lag.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Med Bolly, Knudtzon, Fofana, Palmi, Ohi og Andersson på vingene og PVM, Riise, Ohi, Andersson og Palmi sentralt så trenger vi nok bare en ny sentral midtbanespiller inn. Da har vi 9 midtbanespillere, samt en junior på kontrakt (Furseth) som kjemper om 4-5 plasser. Det holder nok.Kommentar
-
Han var spiss og ving i afrika. I lillestrøm spilte han mest spiss under prøvespiller men etter han ble signert har han vel spilt ving på begge sider på 2.laget og har også fått innhopp som ventreving på a-laget.
Jeg vet ikke noe sikkert men mistenker at han først og fremst er tildelt en plass på vingen. Får inntrykk av at man ønsker å tilpasse han til vingposisjonen.
Han er både ving og spiss, det er klart. Men hva Haglund har planer om å bruke han til neste sesong er litt mindre sikkert. Personlig tipper jeg først og fremst Fredrik, Helstad og Langbein(vår hittil ukjente 2 meter lange spiss) vil få mest spilletid på spissplassen.
Du har vel sett 2. laget like mye som meg? HAr da ikke sett han spille spiss så ofte der? Det har vel for det meste vært Osvold og Bjerknes sin plass?
edit: etter å ha tatt en titt på kamprapportene til 2. laget så ser det ut til at han spilte ving i 5 kamper på 2. laget, 1 kamp som spiss på 2. laget og 2(?) innhopp som ving i tippeligaen (litt usikker på om han var ving mot Stabæk på slutten, men Fredrik - Palmi var vel spissparet på slutten der).Last edited by HSft; 13.12.2012, 00:47.Kommentar
Kommentar