BLA BLA BLA... LES HER:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vestfold Kanaris
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Oct 2004
    • 4583

    BLA BLA BLA... LES HER:

    Virker som alle tenker kun på semi`n nå, men før det har vi noen jævla viktige kamper. Blant annet borte mot ham-kam søndag, kfl har gjort en kjempejobb og satt opp tog til hamar, hvis ikke de plassene blir fylt opp er det en skandale.

    Hvor er alle dere som skal på semi`n mot enga? Det er viktig at Lsk vinner framover for å klare en royal league plass, og da trenger de all mulig støtte! Kjøp togbilletter NÅ, la oss fylle opp toget til hamar!!
    Dessuten skal den nye sangen læres inn på toget, sjekk ut sangforumet og hør!

    I tillegg er det en unik mulighet for alle dere bønder fra Romerike å treffe kjekke gutter fra Vestfold, pene og rene i tøyet, noe som vel burde være grunn nok alene for alle dere traktorgutter/jenter til å kjøpe togbillett til hamar :lol:
    LOUD
    PROUD
    ULTRA

  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #2
    Så enig så enig!!! Nå må det fokuseres på Kamma- kampen! Og så er det bare å se frem til en helvetes fest på togturen oppover med den nye sangen som skal sitte som støpt straks toget har passert Stange!

    Alle mann til Hamar! Smør halsene deres godt for her skal det synges så det runger!!
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • lsk_lizzie
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 48

      #3
      Skal nok til Hamar jeg, men med privatbil... Tror ikke jeg kunne fått med fattern på det toget... Hehe... :wink:
      Men kanskje vi ser noen kjekke Vestfold-gutter allikevel? :wink:
      Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Opprinnelig skrevet av lsk_lizzie
        Skal nok til Hamar jeg, men med privatbil... Tror ikke jeg kunne fått med fattern på det toget... Hehe... :wink:
        Men kanskje vi ser noen kjekke Vestfold-gutter allikevel? :wink:

        Gi meg en eneste god grunn til at fattern din ikke kan ta tog med oss andre da?

        Den bør jaggu værra god. Og at'n er for gammal holder ikke

        Ta med deg fattern din på toget du Lizzie

        Petter

        Kommentar

        • Supermann
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 433

          #5
          Finnes vel noen søte kanaridamer til han også? :lol:
          Ultras Felt C
          www.ultrasfeltc.com

          Kommentar

          • PA
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2004
            • 500

            #6
            Supermann Skrevet: 09:18 - Fredag 26 Aug 2005 Tittel:

            --------------------------------------------------------------------------------

            Finnes vel noen søte kanaridamer til han også?
            Er ikke vi kanarigutta bra nok lenger nå ell.? :o

            Kommentar

            • lsk_lizzie
              Medlem
              Hoffnarr
              • May 2005
              • 48

              #7
              Opprinnelig skrevet av petter
              Opprinnelig skrevet av lsk_lizzie
              Skal nok til Hamar jeg, men med privatbil... Tror ikke jeg kunne fått med fattern på det toget... Hehe... :wink:
              Men kanskje vi ser noen kjekke Vestfold-gutter allikevel? :wink:

              Gi meg en eneste god grunn til at fattern din ikke kan ta tog med oss andre da?

              Den bør jaggu værra god. Og at'n er for gammal holder ikke

              Ta med deg fattern din på toget du Lizzie

              Petter

              Hehe... Jeg har da prøvd å få pappa til å bli med på toget, men hvis han ikke kjører så gidder han ikke å være med, og da får ikke jeg dra heller... Han er ikke akkurat mye til Kanarifan han serru, men får han da med på en kamp i ny og ne :wink:
              Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.

              Kommentar

              • mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

                #8
                Det viktigste er å samle LSKs supportere sammen på tribunen. Hvordan de kommer seg til stadion er vel mindre relevant?
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                Mvh
                Mr.Jordbakke

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  #9
                  Som regel er det vel det, men ettersom KFL denne gangen har klaska til med et helt togsett, er det om å gjøre å få detta til å gå rundt. Ikke ta en "Kristiansand" én gang til! Så kjøp togbilletter, alle Kanaris! Viktig både økonomisk og med tanke på de nye sanga.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  Working...