8 er brukt.logi,sead,bassey,roger,bjørn,jesper,johan ,og palmi
LSK anno 2012
Collapse
X
-
De vi har på utenlands lista er:
Stefan
Jesper
Bassey
Johan
Sead
Palmi
Roger
Bjørn går som Norsk da han har vært her i 3 år før fyllte 21.
så vi kan hente 2 utenlandske spillere til.Kommentar
-
Er jo direkte vanskelig å holde ereksjonen nede i disse tider:
I et annet oppslag sier Haglund at spissen Jacob Philippe Okan Agoussi N'Gebesso (19), toppskårer i Elfenbenskysten, er såpass spennende at prøvespillet forlenges fra to til tre uker, og han utelukker ikke at Philippe kan bli signert i tillegg til de tre andre tenkte forsterkningene (en spiss, en sentral midtbane, og en defensivt sterkt venstreback).
Kommentar
-
Skjønner ikke helt planene her.
Hvordan passer PVM-ryktene inn her? Han er ikke spiss eller defensivt sterk venstreback.
Om vi henter en utlending i tillegg til disse tre så betyr det at to må være norske. Hvilken norsk spiss eller defensivt sterk venstreback er tilgjengelig?
Om vi skal hente en norsk midtbanespiller så er Mix det beste som er tilgjengelig. Håper dette går i orden.
Blir spennende å se hva som skjer her, det begynner å bli på tide å få alt i orden så vi kan spille inn laget. Men kanskje vi må vente til Februar, pga overgangsvinduer.Kommentar
-
Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser for meg at han kan vikariere der. Men han er først og fremst en offensiv midtbanespiller. Han spilte vel rett bak spissen den siste sesongen i Brann. Om vi dropper Mix og går for PVM sentralt så blir jeg bekymra for balansen på midten.Kommentar
-
PVM hadde vært gull, husk vi har ikke noen venstrekant. Bolly kan være god, ingen tvil om det. Men hvor mange bra matcher har han egentlig spilt i tippeligaen?Kommentar
-
Han har et steg og en fart MED ball som få matcher. Dessuten et meget bra skudd.
Jeg håper av hele mitt hjerte at dette blir Bollys år og at han ikke bare blir satt på sidelinjen fordi det evt kommer inn en med et "bedre" navn.
Ja til Bolly!Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Haglund har ment at Bolly ble brukt feil i fjor. Han mente at en med så stor fart burde få ball i rom. Mente han burde score over 10 mål i året.Kommentar
-
Roger får nok litt friere tøyler til å løpe ute av posisjon både defensivt og offensivt mens den andre midtbanespilleren ligger mer balanserende og fungerer som en dyptliggende playmaker som holder seg i posisjon.
Men dette er bare ville spekulasjoner fra min side. Spesielt siden jeg enda ikke har sett Roger spille =).
Baserer meg mest på beskrivelsen av Roger som boks til boks spiller og Mix sin rolle ved siden av Farnerud i Stabæk.Kommentar
-
Bolly blei vel prøvd litt som spiss i treningskamper under Berg. De har nok sett de samme kvalitetene, men tolket rollen han bør brukes i forskjellig.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
-
Problemet slik jeg har sett det er at han alltid skal motta ballen feilvendt, for deretter å utfodre istedenfor å få en ball i bakrom bak backen som han burde. Han er flink til å utfordre, det er ikke det, men det er ikke der han har sin største styrke. 2012 blir Bollys år!Kommentar
Kommentar