LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Pasi Rasimus
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2010
    • 226

    Opprinnelig skrevet av Ginola
    Iversen er da aldri skadet. Kan jeg ikke huske. Han er som en gaselle. Steffen Iversen hadde blitt GUD på Åråsen. Tidenes beste signering. Ingen over ingen ved siden. Tror til og med at vi hadde omdøpt Aleksen til Iversen's Gate!
    Vi nærmer oss innleggelse nå, Ginola. Velger å ta på de ironiske brillene mine

    Kommentar

    • Pasi Rasimus
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Feb 2010
      • 226

      Opprinnelig skrevet av Martin83
      Så forresten på et annet forum (les:konkurrent) som hadde opplysninger om at LSK skal ha hatt kontakt med Haugesund ang. Djurjic i helgen. Kanskje er vi ute etter en mer langsiktig mulighet enn Marcus Pedersen kunne gitt oss? Jeg velger å tro det.
      Har ikke LSK signalisert at vi ser etter en target man-type på topp? Djurdjic er ikke det.

      Kommentar

      • Martin83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 794

        Opprinnelig skrevet av Pasi Rasimus
        Har ikke LSK signalisert at vi ser etter en target man-type på topp? Djurdjic er ikke det.
        Don't shoot the messenger ;-)

        Uansett så mener jeg det er godt at vi eventuelt (og tydeligvis) ser på andre alternativer enn Marcus Pedersen. Det er fortsatt mange attraktive spillere som kan forsterke LSK.

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          Djurdjic sa vel forrige uke at han hadde bestemt seg for å bli i Haugesund uansett?

          Kommentar

          • Kanariz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2005
            • 2507

            Noe nytt? Begynner å bli litt urolig nå. Hadde super optimisme i starten av Januar, nå begynner jeg å bli litt pessimist igjen. Ser lagene rundt signerer GODE spillere (Rbk, søpla, Brann). Kommer det flere til fugla eller har disse utspillende om "klassespiller" osv bare vært et salgstriks til sesongkort?

            Hvis vi spiller med det laget vi har nå sesongen 2012 så blir dette en mørk sesong, igjen. En skade på Anderson og laget har null kreativitet fra midten og opp.

            Kommentar

            • Fotball24/7
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2008
              • 266

              Vil ikke se at vi signerer en ukjent danske eller svenske. Vil ha inn vertfall en spiller som vi vet går inn å styrker laget fra dag en. I mine øyne er dette spillere som PVM(ikke fan) Tarik, eller BHR. Er spendt på hva som skjer kommende uke.
              Dette er en ball

              Kommentar

              • woodford
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2004
                • 164

                Er skremt over skade problemene til Bjørn, nok en kamp han ikke spiller i dag pga "kjenning" i låret.(i følge RB) Vi er rimelig tynt besatt på topp og som Kanariz skriver tåler vi heller ikke skader eller kort på midtbanen. Bekymret !

                Kommentar

                • Bibaboy
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2008
                  • 712

                  Opprinnelig skrevet av woodford
                  Er skremt over skade problemene til Bjørn, nok en kamp han ikke spiller i dag pga "kjenning" i låret.(i følge RB) Vi er rimelig tynt besatt på topp og som Kanariz skriver tåler vi heller ikke skader eller kort på midtbanen. Bekymret !
                  Våre to beste spillere er skadeplaget og vi kommer garantert ikke gjennom sesongen uten at Bjørn eller Johan blir skadet. Det tilsier ihvertfall all skadehistorikk. Uten de to er vi ikke spesielt mye bedre enn på slutten av fjoråret. For hver dag som går så blir jeg mer og mer bekymret for denne sesongen. Uten 2 klare forsterkninger kommer vi til å få store problemer i 2012. Vi lekker fortsatt som ei sil og jeg har liten tro på at dette kommer til endre seg nevneverdig uten en bedre midtbane. Nå er det bare å krysse fingrene for raske og gode signeringer selv om jeg har liten tro på at dette kommer til å skje. Man kan jo begynne å lure på om alt "pratet" rundt supersigneringer var for å selge flere sesongkort... Da har de i tilfelle sunket dypt.
                  Fugla Forever

                  Kommentar

                  • sten
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2005
                    • 873

                    8 plass i 2012 er mitt tips. hvis det ikke skjer noe helt spesielt innen en uke

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      Sakset fra NFFs nettside. http://www.fotball.no/Landslag_og_to...l/tippeligaen/
                      Ser ut til at de har tro på LSK i år. De har ikke engang tatt hensyn til alfabetet i år:

                      Tabell/Resultat
                      Lag S P
                      1 Lillestrøm 0 0
                      2 Haugesund 0 0
                      3 Stabæk 0 0
                      4 Odd Grenland 0 0
                      5 Sandnes Ulf 0 0
                      6 Hønefoss 0 0
                      7 Sogndal 0 0
                      8 Fredrikstad 0 0
                      9 Rosenborg 0 0
                      10 Molde 0 0
                      11 Brann 0 0
                      12 Aalesund 0 0
                      13 Strømsgodset 0 0
                      14 Vålerenga 0 0
                      15 Tromsø 0 0
                      16 Viking 0 0
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • HolterKanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 1603

                        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                        Sakset fra NFFs nettside. http://www.fotball.no/Landslag_og_to...l/tippeligaen/
                        Ser ut til at de har tro på LSK i år. De har ikke engang tatt hensyn til alfabetet i år:

                        Tabell/Resultat
                        Lag S P
                        1 Lillestrøm 0 0
                        2 Haugesund 0 0
                        3 Stabæk 0 0
                        4 Odd Grenland 0 0
                        5 Sandnes Ulf 0 0
                        6 Hønefoss 0 0
                        7 Sogndal 0 0
                        8 Fredrikstad 0 0
                        9 Rosenborg 0 0
                        10 Molde 0 0
                        11 Brann 0 0
                        12 Aalesund 0 0
                        13 Strømsgodset 0 0
                        14 Vålerenga 0 0
                        15 Tromsø 0 0
                        16 Viking 0 0
                        Enda viktigere, er jo hvor de har plassert enga.
                        ***Større baller enn vett***

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 4113

                          Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                          Våre to beste spillere er skadeplaget og vi kommer garantert ikke gjennom sesongen uten at Bjørn eller Johan blir skadet. Det tilsier ihvertfall all skadehistorikk. Uten de to er vi ikke spesielt mye bedre enn på slutten av fjoråret. For hver dag som går så blir jeg mer og mer bekymret for denne sesongen. Uten 2 klare forsterkninger kommer vi til å få store problemer i 2012. Vi lekker fortsatt som ei sil og jeg har liten tro på at dette kommer til endre seg nevneverdig uten en bedre midtbane. Nå er det bare å krysse fingrene for raske og gode signeringer selv om jeg har liten tro på at dette kommer til å skje. Man kan jo begynne å lure på om alt "pratet" rundt supersigneringer var for å selge flere sesongkort... Da har de i tilfelle sunket dypt.
                          Selv jeg, som er superoptimist, begyner nå å bli utålmodig. Bjarmann og/eller Haglund må forklare oss hva som har skjedd med spillerne de lovet for tre uker siden. Hvis de ikke forklarer dette omgående, vil det dessverre være uunngåelig at de mister troverdighet.
                          At klubben har laget en historie for å selge sesongkort, hører hjemme i avdelingen for konspirasjonsteorier.
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • Ginola
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2010
                            • 549

                            For å ikke miste optimismen som er skapt er LSK nå faktisk blitt avhengig av et ok resultat i en treningskamp mot Brann, som i utgangspunktet er betyningsløs. TK'er skal ikke ha noe å si på moralen, men slik som situasjonen er i frd med å bli med manglende fremgang i prestasjonene trenger spillergruppa en opptur for å ikke miste trua på det de driver med på trening hver dag. Om det ikke blir seier nmot Brann så trenger i det minste forsvaret å vise at de kan stå i mot i 90 minutter mot god motstand.

                            Og selvom det er 5 uker til seriestart så må nå de siste brikkene falle på plass i løpet av svært kort tid. Andersson og BBS hangler allerede, og uten dem er ikke årest LSK utgave stort bedre en det lavmålet av et lag som vi spilte med i høst. Håper aldri å se noe slikt på Åråsen igjen, noensinne! Så nå er det på tide å få ut fingeren.

                            Kommentar

                            • kunden
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 2369

                              Johan var en kjempesigning, men også en risikosigning. Han har en forferdelig skadehistorikk. Med han burde det vært signa en nesten like god spiller, eller ihvertfall en brukbar backup. Var det Palmi montro? Så har det kanskje gått litt tregere på overgangsmarkedet enn forventet?
                              Kanskje TB er på desperat interrail for å finne de siste brikkene. Det er lov å håpe, selvom jeg absolutt foretrekker en kjent norsk
                              spiller som kan gå rett inn uten å "venne seg til" norsk fotball.

                              Kommentar

                              • Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

                                Det er ikke til å unngå å registrere enkelte småstressa supportere nå, når det gjelder "manglende" nysigneringer.
                                Samtidig kan jeg ikke unngå å legge merke til det fraværende maset fra RB sin side. Dersom det virkelig hadde vært grunn til bekymring, tror jeg nok RB hadde vært høyt på banen.
                                Pust gjennom nesa, folkens
                                Knurr...

                                Kommentar

                                • Ginola
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jul 2010
                                  • 549

                                  Opprinnelig skrevet av Leif A
                                  Det er ikke til å unngå å registrere enkelte småstressa supportere nå, når det gjelder "manglende" nysigneringer.
                                  Samtidig kan jeg ikke unngå å legge merke til det fraværende maset fra RB sin side. Dersom det virkelig hadde vært grunn til bekymring, tror jeg nok RB hadde vært høyt på banen.
                                  Pust gjennom nesa, folkens
                                  Når ble RB en fasitt for hva som er bra og dårlig i LSK? Så du mener at først når journalistene i RB begynner å skrive artikler om manglende dybde i stallen og 11ern har vi grunn til å bli bekymret? Seriøst!?!

                                  Kommentar

                                  • Oddis
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 2744

                                    Opprinnelig skrevet av Ginola
                                    Når ble RB en fasitt for hva som er bra og dårlig i LSK? Så du mener at først når journalistene i RB begynner å skrive artikler om manglende dybde i stallen og 11ern har vi grunn til å bli bekymret? Seriøst!?!
                                    Trur han mener at RB vanligvis er først ute å krisemaksimerer da det er grunn til bekymring.
                                    Selv er jeg ikke bekymret ennå. Det er først i dag vi får se en antatt beste-elever av de tilgjengelige spillerne uten at de er trent i hjel, så er veldig spent i dag.
                                    Jeg er enig i at det bør skje ting snart på overgangsmarkedet igjen, men har trua!
                                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av Ginola
                                      Når ble RB en fasitt for hva som er bra og dårlig i LSK? Så du mener at først når journalistene i RB begynner å skrive artikler om manglende dybde i stallen og 11ern har vi grunn til å bli bekymret? Seriøst!?!
                                      RB er vel ikke noe fasit, men dem roper ganske så høyt med en gang noe er i nærheten av å være feil.

                                      Synes folket skal puste rolig inn og ut noen ganger - slapp av litt. Det er jo nærmest hysteriske tilstander over at det ikke strømmer over av rykter. Og sportssjefen har tatt seg vinterferie med kone og barn, noe som jo er helt uhørt.

                                      Personlig bekymrer jeg meg mer over uteblivende hovedsponsor, enn manglene på de 2-3 siste signeringene.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Oddis
                                        Selv er jeg ikke bekymret ennå. Det er først i dag vi får se en antatt beste-elever av de tilgjengelige spillerne uten at de er trent i hjel, så er veldig spent i dag.
                                        Dem har vel trent tilnærmet to ganger om dagen på La Manga også. Og trening på morgenkvisten i dag. Hvor hardt vet ikke jeg, men merker meg at det sto på programmet.

                                        Kommentar

                                        • DoubleHi5
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2011
                                          • 4113

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Dem har vel trent tilnærmet to ganger om dagen på La Manga også. Og trening på morgenkvisten i dag. Hvor hardt vet ikke jeg, men merker meg at det sto på programmet.
                                          Med tanke på 1-5, og etter rapportene total mangel på spill fra Lillestrøm, får vi virkelig håpe de trente hardt på formiddagen.
                                          <ironi> Men slapp av folkens! Haglund er en rev av en taktiker og dette var planlagt for å skape gullstemning i Bergen! <ironi>
                                          Brann valset rundt med Lillestrøm på La Manga. - Det er kanskje det beste spillet jeg har sett Brann spille mens jeg har vært her, sier Erik Mjelde. Se kampsammendrag her.
                                          Elska þetta félag

                                          Kommentar

                                          Working...