LSK anno 2012
Collapse
X
-
-
Har ikke LSK signalisert at vi ser etter en target man-type på topp? Djurdjic er ikke det.Kommentar
-
Uansett så mener jeg det er godt at vi eventuelt (og tydeligvis) ser på andre alternativer enn Marcus Pedersen. Det er fortsatt mange attraktive spillere som kan forsterke LSK.Kommentar
-
Noe nytt? Begynner å bli litt urolig nå. Hadde super optimisme i starten av Januar, nå begynner jeg å bli litt pessimist igjen. Ser lagene rundt signerer GODE spillere (Rbk, søpla, Brann). Kommer det flere til fugla eller har disse utspillende om "klassespiller" osv bare vært et salgstriks til sesongkort?
Hvis vi spiller med det laget vi har nå sesongen 2012 så blir dette en mørk sesong, igjen. En skade på Anderson og laget har null kreativitet fra midten og opp.
Kommentar
-
Vil ikke se at vi signerer en ukjent danske eller svenske. Vil ha inn vertfall en spiller som vi vet går inn å styrker laget fra dag en. I mine øyne er dette spillere som PVM(ikke fan) Tarik, eller BHR. Er spendt på hva som skjer kommende uke.Dette er en ballKommentar
-
Er skremt over skade problemene til Bjørn, nok en kamp han ikke spiller i dag pga "kjenning" i låret.(i følge RB) Vi er rimelig tynt besatt på topp og som Kanariz skriver tåler vi heller ikke skader eller kort på midtbanen. Bekymret !Kommentar
-
Våre to beste spillere er skadeplaget og vi kommer garantert ikke gjennom sesongen uten at Bjørn eller Johan blir skadet. Det tilsier ihvertfall all skadehistorikk. Uten de to er vi ikke spesielt mye bedre enn på slutten av fjoråret. For hver dag som går så blir jeg mer og mer bekymret for denne sesongen. Uten 2 klare forsterkninger kommer vi til å få store problemer i 2012. Vi lekker fortsatt som ei sil og jeg har liten tro på at dette kommer til endre seg nevneverdig uten en bedre midtbane. Nå er det bare å krysse fingrene for raske og gode signeringer selv om jeg har liten tro på at dette kommer til å skje. Man kan jo begynne å lure på om alt "pratet" rundt supersigneringer var for å selge flere sesongkort... Da har de i tilfelle sunket dypt.Fugla ForeverKommentar
-
Sakset fra NFFs nettside. http://www.fotball.no/Landslag_og_to...l/tippeligaen/
Ser ut til at de har tro på LSK i år. De har ikke engang tatt hensyn til alfabetet i år:
Tabell/Resultat
Lag S P
1 Lillestrøm 0 0
2 Haugesund 0 0
3 Stabæk 0 0
4 Odd Grenland 0 0
5 Sandnes Ulf 0 0
6 Hønefoss 0 0
7 Sogndal 0 0
8 Fredrikstad 0 0
9 Rosenborg 0 0
10 Molde 0 0
11 Brann 0 0
12 Aalesund 0 0
13 Strømsgodset 0 0
14 Vålerenga 0 0
15 Tromsø 0 0
16 Viking 0 0NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Sakset fra NFFs nettside. http://www.fotball.no/Landslag_og_to...l/tippeligaen/
Ser ut til at de har tro på LSK i år. De har ikke engang tatt hensyn til alfabetet i år:
Tabell/Resultat
Lag S P
1 Lillestrøm 0 0
2 Haugesund 0 0
3 Stabæk 0 0
4 Odd Grenland 0 0
5 Sandnes Ulf 0 0
6 Hønefoss 0 0
7 Sogndal 0 0
8 Fredrikstad 0 0
9 Rosenborg 0 0
10 Molde 0 0
11 Brann 0 0
12 Aalesund 0 0
13 Strømsgodset 0 0
14 Vålerenga 0 0
15 Tromsø 0 0
16 Viking 0 0***Større baller enn vett***Kommentar
-
Våre to beste spillere er skadeplaget og vi kommer garantert ikke gjennom sesongen uten at Bjørn eller Johan blir skadet. Det tilsier ihvertfall all skadehistorikk. Uten de to er vi ikke spesielt mye bedre enn på slutten av fjoråret. For hver dag som går så blir jeg mer og mer bekymret for denne sesongen. Uten 2 klare forsterkninger kommer vi til å få store problemer i 2012. Vi lekker fortsatt som ei sil og jeg har liten tro på at dette kommer til endre seg nevneverdig uten en bedre midtbane. Nå er det bare å krysse fingrene for raske og gode signeringer selv om jeg har liten tro på at dette kommer til å skje. Man kan jo begynne å lure på om alt "pratet" rundt supersigneringer var for å selge flere sesongkort... Da har de i tilfelle sunket dypt.
At klubben har laget en historie for å selge sesongkort, hører hjemme i avdelingen for konspirasjonsteorier.Elska þetta félagKommentar
-
For å ikke miste optimismen som er skapt er LSK nå faktisk blitt avhengig av et ok resultat i en treningskamp mot Brann, som i utgangspunktet er betyningsløs. TK'er skal ikke ha noe å si på moralen, men slik som situasjonen er i frd med å bli med manglende fremgang i prestasjonene trenger spillergruppa en opptur for å ikke miste trua på det de driver med på trening hver dag. Om det ikke blir seier nmot Brann så trenger i det minste forsvaret å vise at de kan stå i mot i 90 minutter mot god motstand.
Og selvom det er 5 uker til seriestart så må nå de siste brikkene falle på plass i løpet av svært kort tid. Andersson og BBS hangler allerede, og uten dem er ikke årest LSK utgave stort bedre en det lavmålet av et lag som vi spilte med i høst. Håper aldri å se noe slikt på Åråsen igjen, noensinne! Så nå er det på tide å få ut fingeren.Kommentar
-
Johan var en kjempesigning, men også en risikosigning. Han har en forferdelig skadehistorikk. Med han burde det vært signa en nesten like god spiller, eller ihvertfall en brukbar backup. Var det Palmi montro? Så har det kanskje gått litt tregere på overgangsmarkedet enn forventet?
Kanskje TB er på desperat interrail for å finne de siste brikkene. Det er lov å håpe, selvom jeg absolutt foretrekker en kjent norsk
spiller som kan gå rett inn uten å "venne seg til" norsk fotball.Kommentar
-
Det er ikke til å unngå å registrere enkelte småstressa supportere nå, når det gjelder "manglende" nysigneringer.
Samtidig kan jeg ikke unngå å legge merke til det fraværende maset fra RB sin side. Dersom det virkelig hadde vært grunn til bekymring, tror jeg nok RB hadde vært høyt på banen.
Pust gjennom nesa, folkensKnurr...Kommentar
-
Det er ikke til å unngå å registrere enkelte småstressa supportere nå, når det gjelder "manglende" nysigneringer.
Samtidig kan jeg ikke unngå å legge merke til det fraværende maset fra RB sin side. Dersom det virkelig hadde vært grunn til bekymring, tror jeg nok RB hadde vært høyt på banen.
Pust gjennom nesa, folkensKommentar
-
Selv er jeg ikke bekymret ennå. Det er først i dag vi får se en antatt beste-elever av de tilgjengelige spillerne uten at de er trent i hjel, så er veldig spent i dag.
Jeg er enig i at det bør skje ting snart på overgangsmarkedet igjen, men har trua!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Synes folket skal puste rolig inn og ut noen ganger - slapp av litt. Det er jo nærmest hysteriske tilstander over at det ikke strømmer over av rykter. Og sportssjefen har tatt seg vinterferie med kone og barn, noe som jo er helt uhørt.
Personlig bekymrer jeg meg mer over uteblivende hovedsponsor, enn manglene på de 2-3 siste signeringene.Kommentar
-
Dem har vel trent tilnærmet to ganger om dagen på La Manga også. Og trening på morgenkvisten i dag. Hvor hardt vet ikke jeg, men merker meg at det sto på programmet.Kommentar
-
<ironi> Men slapp av folkens! Haglund er en rev av en taktiker og dette var planlagt for å skape gullstemning i Bergen! <ironi>
Elska þetta félagKommentar
Kommentar