LSK anno 2012

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

Opprinnelig skrevet av Oddis
    Mot Brann ble vi egentlig bare tatt på alt vi er dårlige på for øyeblikket. Den kampen kan glemmes. Vi var mye bedre defensivt i LSK-Hallen da vi fikk til bedre offensivt spill. Just a reminder!
    Plastikk vs skikkelig gress?

Kommentar

• trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7135

Jeg syns folk bør vente med å trekke konklusjoner til sesongen er i gang, stallen fylt opp og de viktige kampene begynner. Noen sammenliknet prosjekt LSK 2012 med å pusse opp kåken, og det syntes jeg var kloke ord. Selv om det ser jævlig ut til å begynne med, blir det bra til slutt. Man er i overkant rask på avtrekkeren hvis halvannen måned med tung trening og noen dårlige treningskamper er nok til å forberede bortetur til Tromsdalen i 2013.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Oddis
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 2744

Opprinnelig skrevet av kimmern
        Plastikk vs skikkelig gress?
        Muligens. Selv om jeg tror mer på at det var at motstanderne ikke var like aggressive i presset og ikke av like høy kvalitet.
        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

Opprinnelig skrevet av trigz
          Jeg syns folk bør vente med å trekke konklusjoner til sesongen er i gang, stallen fylt opp og de viktige kampene begynner. Noen sammenliknet prosjekt LSK 2012 med å pusse opp kåken, og det syntes jeg var kloke ord. Selv om det ser jævlig ut til å begynne med, blir det bra til slutt. Man er i overkant rask på avtrekkeren hvis halvannen måned med tung trening og noen dårlige treningskamper er nok til å forberede bortetur til Tromsdalen i 2013.
          Samtidig bør et stortap for en av hovedfiendene skape et visst rabalder. Det motsatte av kjærlighet er likegyldighet.

Kommentar

• Kimito
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 2602

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Det motsatte av kjærlighet er likegyldighet.
            Og jeg som trodde spennvidden gikk helt ut til hat. Snill type du tror jeg.
            Ferdigskåra

Kommentar

• GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

Opprinnelig skrevet av Kimito
              Og jeg som trodde spennvidden gikk helt ut til hat. Snill type du tror jeg.
              Fotball er følelser vettu.

Kommentar

• trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7135

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Samtidig bør et stortap for en av hovedfiendene skape et visst rabalder. Det motsatte av kjærlighet er likegyldighet.
                Jo, 1-5 er stygge tall, men det er fremdeles bare en treningskamp. Heller enn å slipe øksa ved første mulighet går det an å vente og se om laget og trenerne kommer i mål i tide til seriestart. Taper vi 5-1 på Hønefoss, er det noe helt annet.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Opprinnelig skrevet av trigz
                  Jo, 1-5 er stygge tall, men det er fremdeles bare en treningskamp. Heller enn å slipe øksa ved første mulighet går det an å vente og se om laget og trenerne kommer i mål i tide til seriestart. Taper vi 5-1 på Hønefoss, er det noe helt annet.
                  Egentlig ikke så veldig uenig med deg, men hadde man tapt 5-1 mot f.eks. vålerengen så tipper jeg de fleste hadde tilta i vinkel uansett om det var 1 mnd igjen til seriestart. Fotball er følelser og når man taper flere kamper, slipper inn mange mål og fremstår som en gjeng amatørspillere så skal det være lov å skrike litt. Tror og håper at Haglund benytter siste mnd til å justere en del så vi slipper å snakke om dårlig innsats og store tap når sesongen begynner!

Kommentar

• sk-kanaris
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2007
                    • 240

Minner om at Haglund kom på jobb 6 januar var det vel...la nå mannen få stempla inn først, svaret er at midtbaneleddet er svakt, og forsvaret ser klønete ut når vi blir overkjørt gjennom midtbanen, det tror jeg Haglund skjønner.
                    /Ståle

http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4263

Opprinnelig skrevet av sk-kanaris
                      Minner om at Haglund kom på jobb 6 januar var det vel...la nå mannen få stempla inn først, svaret er at midtbaneleddet er svakt, og forsvaret ser klønete ut når vi blir overkjørt gjennom midtbanen, det tror jeg Haglund skjønner.
                      Han stemplet kanskje inn på fredag, men første trening var mandag 9. januar...
                      Enig i det du skriver. Dessuten ser det for meg ut som 4 av 5 mål imot kom av personlige feil. Det må det gå an å luke bort. Hvis spillerne gjennomfører Haglunds plan og begynner med press på ballfører (!), tror jeg dette ser veldig annerledes ut om en måneds tid. Får vi inn et par solide forsterkninger i tillegg, kan det rett og slett bli trivelig!
                      Elska þetta félag

Kommentar

• Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

Nå får vel Solbakken sparken, syns vi kan hente han som assistent trener!

Kommentar

• Felt C
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 776

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                          Kanskje Haglund har en prøvetid på 3 måneder?

Kommentar

• Ungfugl
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Dec 2011
                            • 113

Det har kanskje vært dårlige resultater så langt, men LSK i 2012 BLIR stort.

Kommentar

• mo-bjer58
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Nov 2010
                              • 73

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                              Eller kanskje Arne Erlandsen?? Kisa har i allefall startet sesongen med solid forsvarspill, noe vi ikke kan si om LSK.. Så kan han jo ta med Steffi som er endel av dette forsvaret.

Kommentar

• Boing
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2005
                                • 711

Siden folk "leker" med tanken på eventuelle trenerbytte så lurer jeg på en ting, har trenerbytte noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989? Nei, så i mitt hode så er feil type/mindre gode spillere en meget stor årsak for att LSK ikke har vunnet seriegull. Så selv om jeg ikke er optimistisk når det gjelder LSK om dagen, så betyr det ikke dermed att jeg vil bytte trener. Da jeg har liten tro på att trenerbytte kan øke muligheten for seriegull. For å unngå nedrykk så kan trenerbytte ha en liten effekt.

Kommentar

• HSft
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2004
                                  • 6103

Opprinnelig skrevet av Boing
                                  Siden folk "leker" med tanken på eventuelle trenerbytte så lurer jeg på en ting, har trenerbytte noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989? Nei, så i mitt hode så er feil type/mindre gode spillere en meget stor årsak for att LSK ikke har vunnet seriegull. Så selv om jeg ikke er optimistisk når det gjelder LSK om dagen, så betyr det ikke dermed att jeg vil bytte trener. Da jeg har liten tro på att trenerbytte kan øke muligheten for seriegull. For å unngå nedrykk så kan trenerbytte ha en liten effekt.

Har spillerkjøp noensinne gjort att LSK har vunnet seriegull siden 1989?

Kommentar

• Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

Opprinnelig skrevet av Boing
                                    Får håpe og tro at temaet trenerbytte er en dårlig spøk fra samtlige her inne på forumet. Haglund har vært her i under 2 måneder. Han skal endre ganske mye i måten laget spiller på. Han har til nå 7 nye spillere. Dette tar selvsagt tid. At vi blir rundspilt etter alle kunstens regler av Brann er selvsagt ikke bra i det hele tatt. Men skal vi på sikt bli gode slik Haglund ønsker at vi skal spiller så må det meste bygges opp på nytt. Det viktigste nå er at vi får inn minimum 2 klare forsterkninger så fort som overhode mulig.... Da ser jeg straks lysere på situasjonen. Troppen slik den er nå er ikke engang topp 10 i årets serie.
                                    Fugla Forever

Kommentar

• john_d
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Jan 2012
                                      • 18

Jeg er skeptisk til dette prosjektet. LSK skal spille hard fotball, vi skal score mange "stygge" mål på dødballer og være generelt kjipe å ha med å gjøre. Redd det blir for fancy.

Motbevis meg gjerne,.
                                      Last edited by john_d; 01.03.2012, 15:56.

Kommentar

• Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

Det går vel fortsatt an å ha to tanker i hodet på én gang...
                                        Knurr...

Kommentar

• Felt C
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2004
                                          • 776

Det er selvfølgelig fleip om at man vil bytte trener allerede nå.Det trodde jeg var innlysende.

Kommentar

Working...