Jeg synes det er vanskelig å ha oversikt over økonomien utenifra og må bare stole på at klubben gjør rett. Samtidig er det ikke smart å gå ut med at økonomien er perfekt for så å handle spillere som får et ekstra kort på hånda med tanke på lønn.
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Vet noen hva som skjedde med blokka som nevnes her?
Kommentar
-
"Tæring etter næring" er det noe som heter. Det prinsippet har vel knapt aldri blitt fulgt på Åråsen.Kommentar
-
Å stole på att klubben gjør rett? Jeg kan ikke huske sist klubben gjorde noe rett. Vel knapt gjort noe rett på 15-20 år. Sorry, men i mitt hode så har LSK i alt for mange år vært styrt av fulle sjømenn. Heldigvis er det ikke så mye av mine penger dem roter bort.
"Tæring etter næring" er det noe som heter. Det prinsippet har vel knapt aldri blitt fulgt på Åråsen.
Synes også det er snev av medgang for klubben ift. hva det har vært bare for få uker siden. Vi er videre i cupen, vi er etter mitt syn veldig heldig med trekning av neste cup runde. Styret runde Sigurdarson er over. Kommer det i tillegg inn noen gode forsterkninger nå så kan det faktisk begynne å snu for gutta. Positive opplevelser i spillergruppa er hva som trengs nå. Vinner vi de to neste seriekampene nå så er vi plutselig på offensiven. Vi går en spennende tid i møte. Ingen tvil om det.Fugla ForeverKommentar
-
Ut i fra det jeg har sett, så har LSK ett mye større problem bakover enn framover. Spiss kan mange spillere på LSK spille, verre med forsvar, der hadde det passet mye bedre med 1-2 nye spillere. Grunnen til att vi har tapt en del kamper er jo fordi vi slipper inn en masse mål.Kommentar
-
Ut i fra det jeg har sett, så har LSK ett mye større problem bakover enn framover. Spiss kan mange spillere på LSK spille, verre med forsvar, der hadde det passet mye bedre med 1-2 nye spillere. Grunnen til att vi har tapt en del kamper er jo fordi vi slipper inn en masse mål.
Kommentar
-
Når det gjelder det å få tilskuere til kampene så er jo å vinne kampene det viktigste, og så kommer underholdende spill, og til slutt er det kamptidspunkter. På det siste punktet så må vi bare takke og bukke idiotene på NFF som har bestemt att tippeligaen ikke kan spilles på den beste tidspunktet i året, nemlig juni. Greit det har vært EM, men hvis man ikke klarer å gi faan i EM 3 timer i uka for å se på laget man heier på i tippeligaen så har man feil prioritering. Å få folk på kamper i ferien er mye vanskeligere enn under EM, så velkommen til god plass på alle norges stadioner under ferien. Takk NFF, er stolt over jobben dere gjør for norsk fotball.Kommentar
-
Vi mener det samme angående "seier gir tilskuervekst", bare så det er definert, men har forskjellig utganspunkt for løsning. Der du mener at det er forsterkning av forsvaret som vil føre til seier, mener jeg at nøkkelen ligger i en spiss/målskårer/målgarantist. Pdd har vi bare motstanderlagets eventuelle evne til å skåre sjølmål å lene oss påKommentar
-
Når det gjelder det å få tilskuere til kampene så er jo å vinne kampene det viktigste, og så kommer underholdende spill, og til slutt er det kamptidspunkter. På det siste punktet så må vi bare takke og bukke idiotene på NFF som har bestemt att tippeligaen ikke kan spilles på den beste tidspunktet i året, nemlig juni. Greit det har vært EM, men hvis man ikke klarer å gi faan i EM 3 timer i uka for å se på laget man heier på i tippeligaen så har man feil prioritering. Å få folk på kamper i ferien er mye vanskeligere enn under EM, så velkommen til god plass på alle norges stadioner under ferien. Takk NFF, er stolt over jobben dere gjør for norsk fotball.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Om det er regler klovnene i uefa eller apekattene i nff som var redd som tilskuersvikt under em er ikke god grunn nok for å ikke spille fotball. Igjen, det er verre å få folk på kamper når ferien er startet enn under ett EM der Norge ikke deltar. NFF kunne ha lagt kampene til kl 1600 på lørdager og søndager, da hadde vel ikke en eneste EM-kamp som hadde kræsjet med dette tidspunktet. Har heller ikke fått med meg att det er noen faste A-lagspillere i norsk fotball som er på noen av landslagene som er med i EM, så den unnskyldningen kan man heller ikke bruke. Istedenfor så skal vi starte serien før vinteren er borte og så skal vi avslutte serien når vi setter fyr på adventslysene. Forstå det den som kan.Kommentar
-
Det er ingen unnskyldning, det er en forklaring. Jeg er ikke uenig i poenget ditt, men kritikken må rettes mot den rette instans. Skyt ikke NFF for noe de ikke bestemmer.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Herregud. Tarik ute er suttekluten? Tror dere virkelig det betyr noe? FFK så ut som et lag og slo viking i kampen før dagens oppgjør. 3-0. Uten Tarik på banen.
Pr dags dato er vi utvilsomt det dårligste laget i eliteserien.Kommentar
-
Kommentar
-
Om vi er det dårligste laget p.d.d får vi svar på i morgen...................Kommentar
-
Når det gjelder det å få tilskuere til kampene så er jo å vinne kampene det viktigste, og så kommer underholdende spill, og til slutt er det kamptidspunkter. På det siste punktet så må vi bare takke og bukke idiotene på NFF som har bestemt att tippeligaen ikke kan spilles på den beste tidspunktet i året, nemlig juni. Greit det har vært EM, men hvis man ikke klarer å gi faan i EM 3 timer i uka for å se på laget man heier på i tippeligaen så har man feil prioritering. Å få folk på kamper i ferien er mye vanskeligere enn under EM, så velkommen til god plass på alle norges stadioner under ferien. Takk NFF, er stolt over jobben dere gjør for norsk fotball.
Problemet nå er at interessen rundt TL er så liten at det egentlig ikke utgjør noen forskjell når man spiller kampene. Man ser det her inne og man ser det jevnt over rundt i andre klubber. Overkeksponeringa av fotball i mediene har rammet norsk fotball hardest. De evinnelige useriøse sammenligningene med verdens beste ligaer har bidratt til å sende interessen for TL i dass. Selv aktøren som kringkaster produktet, med Davy Wathne i spissen, trenger ingen oppfordringer for å drite ut TL.
Det ironiske et at de som stadig jamrer om at norsk fotball mangler et hierarki, selv ikke er i stand til å plassere norsk fotballs posisjon i verden med riktig målestokk.Kommentar
Kommentar