Sommerfugler i magen og sitter bare og smiler. Kan ikke huske sist jeg gjorde det samme når jeg tenkte på fugla. Faen jeg gleder meg til sesongen begynner. For første gang på tre år. Detta skal bli morro!
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor han var så ettertraktet. Synes han er en helt ordinær spiller, gjør vel sjelden store feil men synes heller ikke han imponerer stort. Men siden det var stor interesse og han hadde flere tilbud å velge i så kan han ikke være så "dårlig" som jeg tror.
Det jeg skulle fram til var at den største svakheten hans tror jeg faktisk er hvordan er med ball i beina når han blir pressa. Virker som han blir nervøs og tar dårlige valg. Mener at det også er nevt tidligere fra noen i forumet at han hadde en del dårlige "avleveringer" når han ble presset.
Håper jeg tar feil om denne Scheel men har en følelse at vi over hodet ikke er forsterket når det gjelder midtstoppere. Per dags dato mener jeg vi bare har 3 stk midstoppere. Kippe, Scheel og Pedersen. Vi har jo også et stort talent men synses ikke vi kan regne med å legge noe ansvar på en 16 åring på stopperplass denne sesongen.
Er ikke langt unna at vi trenger en midstopper like mye som vi trenger sentral midtbane. Selv om vi har en del usikre kort på midtbanen så vi langt flere spillere å ta av. Gabrielsen, Guy Roger, Bassey, (Palm og Johan).Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Litt off topic først. Shane spilte fast i starten av 2004, fikk en fornyet og lengre kontrakt samt skyøye forventninger som gjorde at høsten ble mer ustabil. 2005-sesongen under Uwe var han reserve, men fikk sjansen under Royal League som han tok. Altså ikke tillit i seriespill...
Stian har levert stabilt og bra de gangene han har fått sjansen, men vi må huske på at han sjelden fikk sjansen når Fugla var i sin beste form. Tror han har mye å levere på banen i årene fremover, men frykter at med den satsingen som gjøres nå, blir Kippe den eneste med LSK-hjerte på banen neste år.
Ser ikke lovende ut for de av oss som ønsker å se noen lokale gutter på laget...
Men om valget står mellom en middels plassering med noen som blør gult og svart og en topplassering med noen svensker og afrikanere som blør rødt blod på drakta tar jeg gledelig det siste.Kommentar
-
Det går ikke.Er det ikke slik at 1 av 3000 på som holder småguttalder blir tippeligaspillere?
Hvis det er rett kan man selv regne ut hvor mange år det normalt sett vil gå mellom hver gang er Lillestrømling er god nok for a-laget.
Noen kan gjerne definere lokal også.Kun Lillestrøm? nedre Romerike? Romerike? Akershus? Oslo?
Idag har vi to romerikinger og en av de er fra Lillestrøm.Det er tre stk i stallen som er fra vårt fylke.
Kippe og Sundgot sies å blø for drakta.En fra vestlandet og en fra Kolbotn.Dermed kan også gutter som Mix,Scheel og en svenske også få slike følelser for klubben.Det er hvordan de blir mottatt og trives som er avgjørende faktorer for det.
Ikke nødvendigvis at de er oppvokst på Volla.Kommentar
-
Tar det her i stede for Ryktetråden:Opprinnelig skrevet av ballong7Jeg er bare redd for å gå konkurs jeg... Greit nok at de er bossmannspillere, men er redd for lønnen vi gir dem! Men det koster å skulle etablere seg i toppen av TL. Håper bare de som styrer økonomien gjør jobben sin Dette er for godt til å være sant. Hvor lang tid tar det før Sead eller Johan Andersson blir langtidskadd?Kommentar
-
Er nok ingen romantiker, jeg kan leve med et lag uten hverken nordmenn eller romerikinger, selv om jeg synes det blir litt fattigere. Innser at det er Chelsea, Real M og Man City som er den nye vinenMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Erik Hoftun sutrer til TV2:
– Hva synes du om Lillestrøms satsning?
– Det er jo bra at gamle storheter våkner, norsk fotball trenger flere gode lag. Lillestrøm satser friskt, og vil nok få en god sesong.
– Kan dere matche, og vil dere matche LSK på spillermarkedet?
– Det er for tidlig å si, men jeg vil anslå at 90% av lagene i Norge er i samme situasjon som oss og må se på utgifter og kostnader. Det har vært lite med inntekter de siste årene, så er det slik at noen kan forsterke - slik er status nå, sier Hoftun.
I går signerte vi to spillere som Rosenborg ønsket. I dag er Hoftun ute og sutrer! Drømmer vi? Er alle våre bønner i den dypeste fortvilelse endelig hørt? Er verden snudd på hue? Jeg har aldri før vært sååå utålmodig på at de neste tre månedene skal gå FORT, og at vi kan skrive År 1 for nye LSK!
Det kan se ut som om det begynner å betale seg at LSK så skriften på veggen før de andre lagene, og det er vel akkurat det Hoftun påpeker også: LSK har etter fire magre år bygget seg en grunnmur økonomisk mens de fleste andre først nå begynner å se på tomtens beskaffenhet.Knurr...Kommentar
-
Enig i at sutring kanskje ikke er det rette ordet, det var bare så deilig å bruke det! Måtte bare påpeke det surrealistiske i at det er LSK som kan satse og at Rosenborg er blant de "90% som må se på kostnader og utgifter".
Du har nok rett i at vi nå begynner å få betalt for at klubbledelsen tok grep før de andre klubbene.
Men det har nok også hjulpet litt at Per Berg fikk NOK 380 millioner inn på konto den 1. juli 2011!Elska þetta félagKommentar
-
Tror nok RBK kan vise muskler fortsatt. De må kutte litt i adm, og kanskje spillerlønninger.
Men sponsorer og publikumsinntekter som RBK har, kan vi nede i Lillestrøm bare drømme om.
Og de har vel aldri fått investorhjelp heller, så vidt jeg vet.
De har levd lenge på inntekter fra uefa, men den tid er forbi.
Men bare morro og se at hverdagen har truffet Lerkendal også.
Unner det laget og Trønderne null og niks.Kommentar
-
Håper at kjøpene er en del av et langsiktig økonomisk samarbeid med Berg. En liten kjøpeorgie nå vil kanskje løfte oss i vårsesongen, men vi bør ha litt på konto til å forsterke i sommervinduet. Det ble vår bane under de tre siste trenerne, vi har vel uten unntak levert skuffende høstsesonger siden Rösler overtok. Til neste vinter blir det dessuten nye utskiftinger, da bør LSK ha økonomisk mulighet til å heve kvaliteten ytterligere.Kommentar
-
Artikkel i dagens papir-OA om at Kjeldsrud Johansen ikke fikk fornyet kontrakt. I artikkelen siteres han på: "Klubben har tenkt å hente to nye spisser, en mellomromsspiss og en toppspiss (..)". Men det står også "Allerede har klubben fått inn en ny spiss, og Haglund utelukker ikke at flere spisser følger etter"... Er da ingen av spillerne vi har hentet så langt som kan regnes som spisser? Mulig OA journalisten ikke har helt grepet...Kommentar
-
Artikkel i dagens papir-OA om at Kjeldsrud Johansen ikke fikk fornyet kontrakt. I artikkelen siteres han på: "Klubben har tenkt å hente to nye spisser, en mellomromsspiss og en toppspiss (..)". Men det står også "Allerede har klubben fått inn en ny spiss, og Haglund utelukker ikke at flere spisser følger etter"... Er da ingen av spillerne vi har hentet så langt som kan regnes som spisser? Mulig OA journalisten ikke har helt grepet...Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
Kommentar