LSK anno 2012
Collapse
X
-
-
Jeg ønsker Udjus velkommen. Har ikke følt meg trygg på keeperplassen de siste par årene, plassen har vært preget av usikkerhet pga. skader, halvskader og gjentatte tabber. En lite skadeplaget stabil+ keeper med hadde gitt meg litt lavere puls og Udjus virker å være en slik type.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
-
Udjus til LSK, men ikke et ord på lsk.no? Stemmer det? Har vi nå fire keepere på lønningslisten + en talentfull juniorkeeper? Er det meningen at vi skal så god dekning på keeperplassen fremover også? Eller ligger utfordringen i at både Sead og Stefan er mer skadet enn friske samt ikke akkurat har imponert voldsomt så langt i sesongen?Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Uttrykk meningen din så mye du vil du Det endrer jo ikke det faktum at du tar feil og at Palmi definitivt har levert På samme måte som DollyHollys argumentasjon for hvor viktig og god Frode Kippe er, ikke endrer det faktum at det er feil***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Vi kan like gjerne satse på Staw som 2 keeper.Antar at han er mye "billigere i drift" også,selv om Stefan skal ha en slupppakke?Kommentar
-
Kommentar
-
CustodesI med og motgangKommentar
-
Jeg tenkte først og fremst på ivaretagelse av spillere som er skadet/i rehabilitering. Powell f.eks. fikk vel tilbud om ny kontrakt ett par dager etter kneoperasjon, om jeg ikke husker helt feil. På sykehuset.Knurr...Kommentar
-
Fra stallen 2012:
Nyttig hjelpemiddel for å sjekke stallen opp mot NFFs register:
https://fiks.fotball.no/Spillertropp/Kommentar
-
Kommentar
-
LSK må da være den klubben som har hentet flest spillere av samtlige lag i Norge, så å si att LSK ikke har hentet noen blir skivebom. Lønn skal betales, og jeg tror ikke akkurat flere av dem vi har signert er billige i drift.
Jeg er nok redd for att i 2014 så må LSK rydde opp på nytt i det økonomiske uføre dem har havnet ut i.
Og ja, jeg ser nå att dette var ett ironisk innlegg, så ikke ta det jeg har skrevet personlig.Kommentar
-
Bjarman har sagt at ingen har fått tilbud om forlengning og at de skal se på dette etter 1. september. Så vi har fortsatt noen interessante uker forran oss.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommer Udjus kan jeg leve med at Ramo forsvinner, gitt at han nå synes veldig skadeutsatt. Steinar er klar for Start. En fin avslutning for en flott ambassadør for klubben. Erling og Espen N MÅ være med videre, og personlig skulle jeg også ønske at det gjaldt Roger (selv om midtbanen vår nå også er sterk uten han). Ser gjerne Kippe med videre også, men IKKE om det går på bekostning av Nystuen!Kommentar
Kommentar