LSK anno 2012

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Roll75
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 834

    Det som slår meg hardest nå er følelsen av maktesløshet. Vi styrer mot adecco og grep blir ikke tatt. Ingen bryr seg lenger!

    Kommentar

    • ap4
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2004
      • 271

      Og hva gjør det med publikumstallene på Åråsen? Hvem pokker er det som gidder å betale 200-300 kroner for å få servert den dritten her? Er jo bedre å bare kaste penga i søpla, da blir du ihvertfall ikke like sint og frustrert!

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Opprinnelig skrevet av Roll75
        Det som slår meg hardest nå er følelsen av maktesløshet. Vi styrer mot adecco og grep blir ikke tatt. Ingen bryr seg lenger!
        Syns ikke vi har gjort annet. Formasjonsenidring, 18(?) nye spillere, Wiggen...
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Roll75
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2007
          • 834

          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Syns ikke vi har gjort annet. Formasjonsenidring, 18(?) nye spillere, Wiggen...
          Jeg kaller ikke det som har blitt gjort for grep. Famling i blinde er mer passende spør du meg! Hvor er helhetsplanen?

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9413

            Opprinnelig skrevet av ap4
            Og hva gjør det med publikumstallene på Åråsen? Hvem pokker er det som gidder å betale 200-300 kroner for å få servert den dritten her? Er jo bedre å bare kaste penga i søpla, da blir du ihvertfall ikke like sint og frustrert!
            Med tap mot et lusent aafk som ikke har anna en stakkars brus-bonus fra Oscar Sylte å spelle for, får vi langt under 3000 på neste hjemmekamp, og om det regner får vi 2000. Shittata.

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av knut
              Med tap mot et lusent aafk som ikke har anna en stakkars brus-bonus fra Oscar Sylte å spelle for, får vi langt under 3000 på neste hjemmekamp, og om det regner får vi 2000. Shittata.
              Men dem har en ganske så god trener som får ganske så bra resultater med kun brus-bonuser fra Oscar Sylte....

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9413

                Opprinnelig skrevet av *46*
                Men dem har en ganske så god trener som får ganske så bra resultater med kun brus-bonuser fra Oscar Sylte....
                Rekdal er en phet fyr


                Men laget hans er for rævva. Taper vi der er vi fuckt.

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507

                  får satse på drillo fotball resten av sesongen...
                  Vi sliter tydeligvis med å ha ballen i laget og gjøre noe kreativt med den uansett. da kan motstanderen likesågreit få den, så får vi satse på kontringer. Men vent, vi sliter jaggu med det også...
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Vi har en erkerival som skifter spillestil for hver halvdel av sesongen, mens vi selv har gravd oss så langt ned i en slags kick & run 2.0 at ingen virker å se dagslyset. Det er noe komisk over det hele, Analysehjørnet spekulerer til og med i om selve klubbsjela gjør det umulig å spille en bedre fotball.

                    Tar du på deg LSK-drakta er ihvertfall tendensen klar, du blir en dårligere spiller.
                    Last edited by GIFKanari; 18.09.2012, 13:03.

                    Kommentar

                    • vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                      Syns ikke vi har gjort annet. Formasjonsenidring, 18(?) nye spillere, Wiggen...
                      Du kan også legge til konsekvent rullering av spillere i første 11 ern.

                      Kommentar

                      • DreptKjendis
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Apr 2006
                        • 27

                        Første grep, til Lillestrøm SK, fra Al Pacino: http://www.youtube.com/watch?v=_Z_7eu64y6c&feature=fvst

                        Jeg ser ikke dette i klubben lenger. Hver mann med det ekstra løpet, den ekstra harde taklingen, blod i panna, gress og gjørme oppover strømpene. Hvor er gløden, lagånden, lysten og gleden over å spille? Det er jo det som er gøy, er det ikke ? Når du faller om eller omfavner lagkameraten din etter 90 minutters fighting og spill, og jubler over seier ? Tilbake til hvor vi startet, gutta. Dette må være første og enkleste grep. Taktikk og disposisjoner er ikke tema en gang om fandenivoldskheten ikke ligger i bånn. Kom igjen, Sportsklubben ! Våkne opp snart, for dette gjør vondt.

                        Kommentar

                        • DoubleHi5
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2011
                          • 3975

                          BHR og Hauger med selvkritikk på TV2-sporten, sier de må prestere bedre. Kippe forteller om uenighet om hvordan man skal jobbe på treningsfeltet. - Noen ønsker mer trøkk enn andre, sier Kippe.

                          Kommentar: Er det rart laget har taklingsvegring og ryggesyken når det ikke er trøkk og temperatur på treningene?
                          Elska þetta félag

                          Kommentar

                          • ap4
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2004
                            • 271

                            Noen ønsker mer trøkk enn andre? Hvis de ikke ønsker seg fullt trøkk på trening får de faen meg finne seg en annen jobb! Og er ikke dette hovedjobben til treneren, å sørge for gode treninger?

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6075

                              Opprinnelig skrevet av ap4
                              Og er ikke dette hovedjobben til treneren, å sørge for gode treninger?
                              Høres litt vel demokratisk ut at man skal være uenige om dette og jobbe med å bli enige. Hadde venta at dette var noe treneren gjorde klart hvordan han ville ha det og at spillerne kun fikk innfinne seg med det.

                              Kommentar

                              • flisbyen
                                Utestengt
                                • Sep 2010
                                • 305

                                Hvorfor er det alltid sånn at det er spillerne som mener noe om dette? Sånn har det vært de siste åra. For kjedelig under Nordlie, for lite trøkk under og Berg og nå er det jaggu misfornøyde hengehuer igjen. Dritt lei. Spill ball og hold kjeft!

                                Kommentar

                                • Pingla
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 370

                                  Det er et eller annet som er veldig feil, når de som ikke spiller kamp til enhver tid spiller seg nærmere startplass.
                                  Er jo for eksempel helt tragikomisk at det på ethvert tidspunkt ropes etter den/de stopperne som ikke spillte seneste kamp, da vi får oppleve stoppere som spiller seg ut i hver eneste kamp vi ser (unntaket er kanskje Lunan, som aldri spilte seg ut?).

                                  <flås> Merkelig det som skjer... Kan det være Haglund er en sminka Pascal Simpson leid inn av bydelsklubben for å ødelegge oss fra innsiden? </flås>
                                  ¯\_(ツ)_/¯

                                  Kommentar

                                  • Tittil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2009
                                    • 341

                                    Uenighet om trøkk eller ikke. Dette skAl være et ikke-tema. Treningene skal mest mulig simulere kampsituasjoner, og hvis man ikke har trøkk på treningene blir det heller ikke trøkk i kampene. Er det rart det blir som det er? Håper RB belyser dette, slik at noen må stå frem og forklare hva dette utsagnet dreier seg om.

                                    Kommentar

                                    • Bibaboy
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 712

                                      Enhver person med noe som helst kjennskap til treningskultur og i dette tilfellet fotball vet at så mange treninger som mulig bør være så kamplikt som mulig. Hvordan i allverden skal spillerne kunne prestere i kamp hvis de ikke får lov å "ta i" på trening. Dette er så skandaløs informasjon at jeg blir skremt. Hvis Haglund mener at spillerne ikke får lov å gå i harde taklinger på trening, ja da begynner jeg sannelig å lure på hva i allverden de har ansatt. Men når denne informasjonen nå kommer så er jeg i bunn og grunn ikke veldig overrasket etter å ha sett TIL valse over LSK. Her er jo hele grunnen til at vi tapte 99% av alle dueller og andreballer. Dette er også grunnen til at vi ikke har riktig tenning i inngangen til kampene. Som trener for gutter 14 i LSK for noen år tilbake var min beskjed at spillerne skulle gi full gass i på hver trening så sant ikke annen beskjed var gitt. Dette gav selvsagt også resultater i kampsammenheng.

                                      Dette er så skandaløst etter min mening at jeg nesten ikke har ord. Nok er nok. Få Haglund ut av portene på ÅRÅSEN asap og få inn en trenger som forlanger full gass på hver trening. Dette vil antagligvis gi dette laget raske og varige resultater. Trodde rett og slett dette ikke var mulig på dette nivået.
                                      Last edited by Bibaboy; 19.09.2012, 14:18.
                                      Fugla Forever

                                      Kommentar

                                      • superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

                                        Om dette stemmer er det ikke rart vi er ræva. Laget bruker tydeligvis hele uken på å trene på det de helst ikke skal gjøre i kamp.
                                        Enøyd i de blindes dal.

                                        Kommentar

                                        • BD
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2006
                                          • 1408

                                          De største feilene Haglund i det siste synes jeg er:
                                          - Sette ut Ringstad fremfor Ruben på venstreback. Ruben er god, men mye bedre sentralt i banen, evt. bør han spille på høyre. Ruben burde evt. kanskje fått starte som stopper, når man først ville ha inn en raskere spiller enn Kippe i modtforsvaret? (Men har egentlig ikke noe stort problem med at Nystuen fikk sjansen, hvis jeg ikke skal være etterpåklok).
                                          - Bruke to spisser som er altfor like. Med Helstad og Knudtzon på topp får vi svært begrenset med muligheter når plan A ikke fungerer. I tillegg blir vi for fortunge med to spisser når laget fungerer så dårlig, spesielt på bortebane.
                                          - Å bruke Ohi på venstrekant. Dette fungerer ikke, hvertfall ikke nå om dagen. Ohi har spilt bra sentralt, og burde få fortsette der.

                                          Forøvrig - lagets største problem er kobinasjonen av null bevegelse uten ball, evne/ baller til å dra av en mann, samt manglende relasjoner. Det siste er vanskelig med så mange nye spillere, og umulig med konstante rokkeringer på laget slik som Haglund holder på med. Disse tre faktorene fører til intet annet enn støttepasninger. Støttepasninger fører til rygging og press, og til slutt en lang ball mot spisser som ikke vinner hodedueller. Samtidig får vi da en kjempestrekk i laget, og motstanderlaget får masse rom, og kan lett komme i overtall.

                                          Kommentar

                                          Working...