Noen som har en oversikt ang. fair play billeten til Europa?? Hvem som ligger best an, Osv..?
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Kommentar
-
Når det gjelder LSKs muligheter til å toppe den norske fair play rankingen og dermed få en eventuell norsk ekstraplass, ser disse heller dårlige ut. I følge VGs superbørs 25/9, er vi dårligst sammen med VIF mht frispark med 14 i snitt per kamp. Vi har også flest gule kort, 36, men merkelig nok ingen røde.Elska þetta félagKommentar
-
Rankingen over hvilke tre land som får en ekstra plass, beregnes for perioden fra 1. mai 2012 til 30. april 2013. Så det er lenge igjen før det er klart.
Når det gjelder LSKs muligheter til å toppe den norske fair play rankingen og dermed få en eventuell norsk ekstraplass, ser disse heller dårlige ut. I følge VGs superbørs 25/9, er vi dårligst sammen med VIF mht frispark med 14 i snitt per kamp. Vi har også flest gule kort, 36, men merkelig nok ingen røde.Kommentar
-
Rankingen over hvilke tre land som får en ekstra plass, beregnes for perioden fra 1. mai 2012 til 30. april 2013. Så det er lenge igjen før det er klart.
Når det gjelder LSKs muligheter til å toppe den norske fair play rankingen og dermed få en eventuell norsk ekstraplass, ser disse heller dårlige ut. I følge VGs superbørs 25/9, er vi dårligst sammen med VIF mht frispark med 14 i snitt per kamp. Vi har også flest gule kort, 36, men merkelig nok ingen røde.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
1. Røde og gule kort
2. Positivt spill
3. Respekt/oppførsel overfor motstander
4. Respekt/oppførsel overfor dommer
5. Ledere/treneres oppførsel
6. Publikums opptreden
Lenke i McGuffys innlegg litt tidligere i tråden.Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Fair play-tallene regnes ut i fra følgende seks kriterier:
1. Røde og gule kort
2. Positivt spill
3. Respekt/oppførsel overfor motstander
4. Respekt/oppførsel overfor dommer
5. Ledere/treneres oppførsel
6. Publikums opptreden
Lenke i McGuffys innlegg litt tidligere i tråden.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
LSK anno 2012=ræva, med masse oppskrytte navn av noen spillere. Bjørn Helge, Petter, Henning - you name it. Problemet er ikke treneren, men de jævla påpstjernene vi har i stallen, som går rundt hver bidige dag og faktisk tror at de er bedre enn det de er. Vi har en stall bestående av primadonnaer som faen ikke hadde klart å skifte dekk på sin egen bil om det så stod på livet, de hadde vel heller ringt Jan Tomas eller sin egen PR-konsulent for å spørre om de kunne tørke seg i ræva før de skifta det dekket.
Sportsklubben betaler de 2 og 3 millioner i året for å spille fotball=sparke på en ball og få den i riktig retning. Hvor jævlig vanskelig er det å få til det egentlig?
Jeg gremmes over den kampen jeg så i kveld, det var middelmådighetenes kamp, og vi var desidert mest RÆVA.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Sjeldent å se at Holmiz er så langt ute å kjøre.. Når LSK gjør en god figur, så er det alltid fordi det andre laget er dårlig og aldri fordi LSK har gjort noe bra? Full kontroll på Eliteseriens formlag, de fikk knapt låne ballen i 2. omgang. Godkjent!Kommentar
-
Hehe, Folke min mann, du veit at vi egentlig er enige. Men slik jeg ser det så har LSK henta inn et premium-mannskap som presterer til ræv. Sportsklubben i vårt hjerte betaler ut penger i hytt og gevær så lenge de har spilt for en klubb i premiership eller lavere, at det de leverer på banen bare er bæsj har ingenting å si for de unge lønnsmottakerne. Ei heller at hele stoltheten vår står i fare for å rykke ned, hva er vi da? INGENTING!
BHR, Petter og Henning gir fullstendig faen i hva LSK står for, hvorfor vår historie er viktig for oss supportere og hvorfor det er en del av vår identitet, de er her for å tjene penger. Da er det helt legitimt å stille spørsmål ved både innsats og resultater sett opp mot lønning.Hilsen Anders
-
Hilsen Anders
-
At folk er fornøyde etter dagens kamp viser jo bare hvor lavt LSK har sunket. Her snakker man om en klubb for sterke personligheter, men vinnerkultur er det umulig å få øye på. Her skal det pakkes pent inn, til tross for det som er nok en satsing og nok et gedigent sportslig mageplask. Jeg akter ikke akseptere at to situasjoner man til og med med må ha litt litt velvilje for å kalle sjanser står til godkjent på hjemmebane.
Jeg vel ha perspektiver, langsiktig tenkning og langsiktige mål. Ikke et ekkelt kjøpelag med merkelappen "det kunne vi ikke si nei til" der målet er medaljer kjappest mulig. Og toppen av kransekaka er at mesteparten av det "man ikke kunne si nei til" rett og slett ikke forsvarer det de hever i lønn.
Nok en hjemmekamp uten seier, nok en hjemmekamp som viser at de individuelle ferdighetene spiller for spiller ikke er gode till at laget skal kunne hevde seg.
Hva har du tenkt å gjøre med det, Bjarmann? Og fortjener du egentlig enda en sjanse?Kommentar
-
Ja den diskusjonen kan vi gjerne ha når resten av saueflokken innser at vi faktisk kan rykke ned. Det er faktisk ikke utopi at vi neste år befinner oss i Adecco. Det blir jævli kult lizzom. Jeg er i overkant bekymra, og håper hver dag at jeg tar feil, men slik LSK spiller så leser jeg de slik at de kommer til å trives i Adecco. DET liker ikke jeg. Ikke noe mer, ikke noe mindre.Hilsen Anders
-
Sportsklubben viser fantastisk vilje. De er på gang! 4 seiere, 5 uavgjort og 2 tap siden overgangsvinduet. Forsvarsfirern bak fungerte prima. Holde nullen er alltid klapp på skuldern. Komisk å se Ramovic holde seg varm i 2. omgang - han fikk ikke mye å gjøre!! Riise banens beste. Kantene våre viser potensial. Helstad og Hauger kan bedre - og vil bli bedre. Syntes Haglund burde tatt av mr. krampe i 66 min istedenfor PVM. Han løp også mot innbytterstreken da det ble misforståelse om LSK skulle bytte (Bolly ja). Bolly gjorde forøvrig en god kamp. Anderson viser også taktene vi har sett tidligere.
Oppsummert viser laget guts, og det er det fansen har etterspurt. Så lenge man blør for drakta og virkelig står på - så er resultatet det samme. Det gjorde gutta i dag. Syntes Haglund burde la noen andre starte for Helstad neste kamp. Og kanskje løfte på bryna over hvilke to fantastiske "poteter" Knudtzon og Gabrielsen faktisk er. Snakk om å tilpasse seg!! Kjenner engasjementet vokser. At det ikke ville seg i avslutningsøyeblikket kan man ikke klandre noen for. Ingen bommer på mål med vilje. Dette henger sammen med selvtillit. Det kommer når gutta står på slik de gjør de 2 siste matcha. Kun snakk om tid før det løsner. Vi ser alle at det er voldsomt potensial i dette laget."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Kommentar
Kommentar