Veit ikke hvor mange øl du har drukket, men dette blir litt for komisk. Veit ikke om vi så samme kamp, men det jeg så var rett og slett begredelig med den spillerstallen vi besitter. Problemet er at vi først og fremst ikke har noen plan fremover, og som vi så gang på gang i kveld - tversover og tilbake, null vilje/ingen tør å angripe. I enkelte situasjoner så greier vi å spille oss flott igjennom, så skal ikke svartmale situasjonen helt - men for faen, når vi spiller på hjemmebane før vi faen meg vise litt mer glød og vilje til å angripe. Vi mangler en ledertype som tør å ta ansvar og vise meg, Kippe er ikke den rette pdd.
Jeg var ikke tilstede på stadion i dag, men så kampen på Tv, og jeg var fullstendig enig i comoyos kommentator. Begredelig angrepsspill, stressende, liten selvtillit, ingen som står fram og kjefter og tærer til innsats.
Dette har blitt en gjenganger gjennom hele sesongen, vi har blitt for pinglete og puslete, rett og slett ingen lag frykter oss lenger. DET synes jeg er trist og skuffende. Når vi ser lag som FFK som står med 9 poeng på 3 kamper og sannsynligvis overlever, et SIL lag som kjemper TIL i senk med 3 poeng så er dette overhodet ikke sikkert lenger, da må vi tørre å stå frem og vise hvem vi er!
Jeg var ikke tilstede på stadion i dag, men så kampen på Tv, og jeg var fullstendig enig i comoyos kommentator. Begredelig angrepsspill, stressende, liten selvtillit, ingen som står fram og kjefter og tærer til innsats.
Dette har blitt en gjenganger gjennom hele sesongen, vi har blitt for pinglete og puslete, rett og slett ingen lag frykter oss lenger. DET synes jeg er trist og skuffende. Når vi ser lag som FFK som står med 9 poeng på 3 kamper og sannsynligvis overlever, et SIL lag som kjemper TIL i senk med 3 poeng så er dette overhodet ikke sikkert lenger, da må vi tørre å stå frem og vise hvem vi er!
Kommentar