LSK anno 2012
Collapse
X
-
Hadde vært merkelig med en presentasjon av spiller på Strømmen Storsenter... Hint. Navn på tribuna som huser administrasjonKommentar
-
Under èn mnd til treninga starter opp igjen, så det bør vel skje noe innen neste fredag. Ettersom det har vært stille rundt Stabæk-spillerne, så er vel de fortsatt aktuelle. Mulig disse vurderes opp mot eventuelle ønsker fra Haglund. Er jo fullt mulig han har andre alternativer på blokka.Kommentar
-
Jeg tipper at klubben ønsker å ha en ny spiller på plass før fristen for fornyelse av sesongkort utløper. En "stor" signering i da eller i morgen ville gitt en boost til fornyelse av sesongkort. Om de klarer det er en helt annen sak.Kommentar
-
Johan Andersson:
tja... flere vestkantfolk.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Bolly - Sigurdarson - Andersson
disse tre bak en spiss ser bra ut. Får vi innen skikkelig spiss med nese for mål og en som kan spille ved siden av Roger, så ser det bra ut offensivt.
Tenker meg noe slikt med de vi har i dag:
GulbrandsenUsikker på Midtgarden eller Pedersen på høyre
Bolly - Sigurdarson - Andersson
Roger - Ruben
Ringstad - Kippe - Scheel - Midtgarden
Ramovic
Last edited by HSft; 13.12.2011, 20:04.Kommentar
-
------------Ramovic----------
Midtgarden-Isak-Kippe-Ringstad
---------Ruben-??????--------
Palmi/Erling---Johan---Mathis--
--------------Björn------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Søkte opp Johan Andersson på YouTube i kveld. Tenkte å se litt på hva som legges ut av skrytevideoer av han. Overraskende nok var det en annen spiller jeg la merke til - han som mista sin spillertråd under sist tekniske blackout fra forumet. Nemlig Palmason. Fant et par lekre mål og noen sekvenser hvor han beveger seg veldig smart. Gode avleveringer og setter seg selv i posisjoner. Jeg ble imponert og er straks veldig glad for at forumets blackout fjernet min innlegg vedrørende signeringen av han. Kun noen klipp jeg så (generelt av Stabæk - ikke skrytevideoer) av han, men han virket frisk!Kommentar
-
har du glemt at vi har signa en fremtidig midtbanegeneral fra kamerun? sjekk spillertraaden til guy roger og skrytevideoen du finner der, ser meget bra ut.Kommentar
-
lovende oppstilling. en forsterkning i forsvar, en ny spiss + børni riise hjem til oss så er vi der! takk til julenissen bjarmann, forza!!LSK Norges beste lagKommentar
-
Spørs om vi ikke gjør lurt i å holde oss unna estiske spillere og agentselskap. Kjør Island - Sverige, og svippturer til Afrika å juvelkjøpe for billig peng.Kommentar
-
*Jesper Westberg tar HB.
*Roger sies å være veldig lik R. Austin og vil ganske sikkert ta grovarbeidet på midtbanen, så skyv han inn i 11ern. Lsk håper han skal bli et salgsobjekt og han har frem til sommeren på seg til å vise at han duger.
* Det kommer garantert en ny spiss.
* Det kommer også en ny VB
Dette blir dermed laget som starter sesongen!
Ramovic
Westerberg-Isak-Kippe-NY
Palmi-Roger-Johan-NY
NY-BjørnLast edited by Ginola; 14.12.2011, 12:42.Kommentar
-
Westerberg-Isak-Kippe-Ringstad
--------Ruben-Farnerud-------
--------------Björn------------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
--------Ruben-Farnerud-------
--------------Björn------------
--------ROGER-Farnerud/JOHAN-------
Palmi/Erling---Johan/BJØRN---Mathis--
--------------Björn/NY------------Kommentar
-
Andersson passer ikke i den posisjonen. Han må gis mer frihet fremover, og har ikke defensive kvaliteter til sentral sittende midtbane."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar