Noen lufta bikkja hans utenfor Åråsen. Sikkert tegn på at han kommer.
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Farnerud/Borges/Diskerud/PVM?Kommentar
-
Ramovic; Westerberg, Scheel, Kippe, Ringstad; Rogern, Farnerud; Palmi/Erling/Fredrik, Johan/Björn, Mathis/Johan; Björn/Fredik/NY
Syns det begynner å ta seg opp nå. Men merk at ingen av Westerberg, Farnerud eller n'Johan er bekreftet ennå. Kommer alle disse, begynner det å se lovende ut. Jeg savner fortsatt en målscorer lengst framme og et klart flankealternativ til Mathis, som har slitt med skader lenge. N'Johan er vel påtenkt en rolle rett bak spissen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tipper det blir en del rulering på plassene fremover ettersom vi har mange spillere som kan fungere i de 4 fremste rollene på forskjellige måter. Ettersom vi skal spille inn et helt nytt lag på drøye 2 måneder så regner jeg uansett med at vi starter med å spille inn en fast 11er, så ser vi mer og mer rulering fremover.
Palmason, Andersson, Bergmann, Bolly, Gulbrandsen, Knudtzon, Ohi og en eventuell ny spiss vil nok alle være med i rulering om de 4 fremste plassene. Andersson og Bergmann er nok rimelig klare førstevalg, men med skadeproblemene til Andersson så er det sikkert greit å kunne spare han til tider.Kommentar
-
Kommentar
-
-
OKB sier på twattern at hvordan Haglund tenker, skal tas opp i morgen. Er visst bare å sende Mr. OKB spørsmål om hva tankegangen er.
Hvordan Haglund tenker skal under lupen i morgen. Har du spørsmål til Haglund - så kom gjerne med deKommentar
-
Lsk 2012 veien mot noe stort.
Etter og ha holdt med klubben i over 40 år . Ikke gått glipp av mere en 4 hjemmekamper siden 1987. Jeg var med og starta kfl i 92. Etter og ha vært på alle cupfinaler siden 81 hvor av 4 sure tap mot vif,tromsø,rbk og molde sitter brent inn i hjernebarken. Jeg var på lerkendal sammen med over 35 tusen trøndere i 85. Selvfølgelig var jeg i indre troms i militæret når vi vant serien i 89. Stort sett har jeg bare fått med meg nedturer ( noen oppturer er det selvfølgelig) men mest så har klubben de siste årene slitt meg på nervene....2011 blei ikke noe unntak vi kom langt ned på tabellen og trener sparket nok en gang. Så 1 mnd før jul skjer det noe Ny trener på plass , Lsk skal satse igjen mange nye spillere kommer på plass. Gode spillere velger Lsk framfor rbk,vif,osv osv ...Jeg tror alltid på en god sesong for Lsk uansett ,men 2012 er veien mot noe STORT... Takk Lsk for at Du finnes i mitt hjerte ....PS. GLAD I DEG....Kommentar
-
Pokker, med en gang ting ser litt lysere ut må en eller annen starte jinx'inga.
Så derfor;
Ny trener og rekved fra ei vestkantskute i oppløsning. Ingenting er bevist og ferskmatrosene har knapt nok mønstra på. Kun svaksynte med optimisme på steroider ser gull i det fjerne før skuta har kasta loss.
Uansett, jeg ser frem til å bli med på ferden.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Med dagens signeringer er dette laget helt klart på vei mot bedre plasseringer i årene som kommer, noe annet er helt utenkelig. Om PVM og Mix også kommer så er det få som kan stoppe dette laget fra en medalje i 2012.
Ramo
Jesper-Isak-Kippe-Ringstad
Mix-Roger
Palmi-Johan-PVM
BBS
Dette lukter det svidd av. Med spillere som Bolly, Fredrik og Ruben som når som helst kan ta en av plassene og på gode dager spille seg rett inn på laget så mønstrer man vel en kamptropp sterkere enn på veldig mange år! Personlig så er det ingen ting som gleder meg mer enn at nevnte 3 spillere tar det aller siste steget sammen med Ringstad og spiller fast på LSK i 2012. Kom igjen Fugla!Kommentar
-
dette begynner å bli bedre enn selv min våteste drøm... for en måneds tid siden så ting kølsvart ut, men nå begynner det å se farlig bra ut...Kommentar
-
-
Litt av en gjeng som stiller på trening i januar. Her blir det nok høy intensitet på treningene som følge av stor konkuranse om plassene. Mange bekymrer seg nok over hvordan vi skal få dette laget samspilt, da er det kanskje en fordel at mesteparten av midtbanespillerne som blir hentet i vinter har spilt sammen i flere år på Stabæk.
Stefan Logi MagnussonKjenner ikke så godt til Roger, men ut fra beskrivelsene (box to box) så kan han passe godt med en mer stillestående stabiliserende passningssentral som Diskerud. Håper Diskerud utvikler seg godt om han blir hentet. HAn er ikke noen gigantisk stjerne enda (Farnerud), men er ung og meget lovende.
Erik Midtgarden - Steinar Pedersen - Marius Høibråten - Johan Kolbjørnsrud
Ruben Gabrielsen - Effiom Otu Bassey
Pàlmi Rafn Palmason - Ohi Omoijuanfu - Erling Knudtzon
Fredrik Gulbrandsen
?????????
Mathis Gazoa Bolly - Björn Bergmann Sigurdarson - Johan Andersson
Mikkel Diskerud - Guy Roger Toindouba
Stian Ringstad - Frode Kippe - Isak Scheel - Jesper Westerberg
Sead Ramovic
Kommentar
-
Putter gjerne Bolly, Fredrik og Ruben inn på laget jeg.. Men da må de bevise seg verdig plassen gjennom en stabil og fremgangsrik vinter. Bolly på en god dag er jo mer selvskreven på laget enn noen andre, men de gode dagene må komme oftere og det tror jeg de gjør med mer konkurranse. Fredrik scorer jo nesten ikke mål, derfor er det i mine øyne bedre at BBS prøver seg i den rollen. Ruben er vel per dags dato i min førsteoppstilling, men siden han Roger får så jævlig mye skryt så setter jeg han inn på laget kun basert på andres uttalelser.. Ringstad har fått få sjanser og har dårlig tid gjennom 2-3 travle vintermåneder, han kan fort havne på benken til fordel for SP eller poteten, men jeg er dritlei venstreback uten venstrebein og setter opp Ringstad uansett. Dog skal det sies at jeg tipper han er god nok om han får sjansen! Om ikke Mix eller PVM kommer så er det jo uansett inn med 2 andre spillere! Ja LSK skal oppover, så litt kamp om plassene er bare til fordel for alle!Kommentar
-
Er utrolig positiv til de nye signeringene. Som Haglund sa når han var klar for Fugla; det var mye rutine og mye talent i stallen, problemet var bare at all rutinen var nær pensjonistalder og all talent såvidt kjønnsmodent. Vi har manglet spillere i 25-30årssjiktet og det har vi fått en god porsjon av nå.
På knapt en måned er balansen i stallen blitt mye bedreKommentar
Kommentar