Han skal brukes lengst mulig fremme, rettvendt, i følge treneren. Så en av de 4 fremste plassene er det jo uansett (skal ikke se bort i fra at han er tenkt brukt som spiss), pluss på med Bolly og BBS som bankers på laget og det er vel kun 1 "ledig" plass der fremme. Troppen har jo minst 2-3 spillere som alt kan banke på den døra i Erling, Fredrik og Palmi. Så det er jo ikke noen selvfølge at det skal komme inn en ny spiss. Haglund skal ha inn en sentral midtbanespiller (Mix), muligens en venstreback (ser nok for seg Ringstad som førstevalg, men åpner det seg noen muligheter for en god/billig venstreback så kan nok Ringstad vente seg konk.) og til slutt er det vel en angrepsspiller (Marcus Pedersen) som står på ønskelista.
LSK anno 2012
Collapse
X
-
Jeg håper inderlig at hovedfokus nå er å hente en spiss. Vi har to rene spisser i stallen (Bjørn og Fredrik), og ingen av disse har fram til viste seg fram som notoriske målscorere. Ohi, Johan, Bolly, Palmi ser jeg ikke på som spisser, men nødløsninger dersom vi får mye skader o.l.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av matsVeldig enig - SPISSKommentar
-
behovet etter en spiss som kan sette 10+ scoringer er relativt prekært. som ble nevnt, bare to rene spisser i troppen...og ingen av dem er utpregede målscorere. det store spm er hvilken bjørn som returnerer fra skade, hvor raskt kan han komme i form? og evt, dersom han får en ny rolle, om han klarer å putte mer. noen har nevnt baye djiby fall og marcus pedersen, det hadde vært knallbra med en av dem.
jeg synes dette burde prioriteres over diskerud eller pvmKommentar
-
OB og FCK fighter om hans signatur. Fall kan man bare glemme - vil også sette i gang en lønnsspiral jeg tror de som kritiserer lønna til Andersson, vil få hjertetrøbbel av. Men, jeg er enig i at han er en god spiller.Kommentar
-
Kanskje vi kan hente Ujah på lån i vårsesongen, og på den måten kjøpe oss litt tid. . Ujah spilte 17 minutter idag, og 2 kampen før det.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Hva er det som får folk til å tru at Ujah ønsker seg bort fra en av verdens beste fotballigaer for å kælke ball i bakgårdsligaen i Norge? Ujah spilte jo ikke fast på LSK engang i starten av tiden her, så han tåler nok å sitte litt på benken uten å miste trua på at han etterhvert er god nok for en fast plass på laget! Ikke glem at Ujah er en spiller i 30+ millionersklassen, tror ikke klubben har råd til å lønne sånne spillere.Kommentar
-
Hva er det som får folk til å tru at Ujah ønsker seg bort fra en av verdens beste fotballigaer for å kælke ball i bakgårdsligaen i Norge? Ujah spilte jo ikke fast på LSK engang i starten av tiden her, så han tåler nok å sitte litt på benken uten å miste trua på at han etterhvert er god nok for en fast plass på laget! Ikke glem at Ujah er en spiller i 30+ millionersklassen, tror ikke klubben har råd til å lønne sånne spillere.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Uansett hvor mange spillere til som signeres før overgangsvinduet stenges om 3 og 1/3 måned, så har Per Mathisen holdt ord. Han proklamerte 6-8 nye spillere og navn som ville overraske. Det har klubben holdt! At klubben har signert Sead Ramovic, Jesper Westerberg og Johan Andersson er positive overraskelser etter min mening og navn jeg aldri kunne sett for meg at LSK skulle klare å signere.
Mange trodde ikke på styrets leder og mente han kom med ønskedrømmer, men han og klubben holdt ord. Sier ikke dette som "en hva var det jeg sa", men fordi jeg synes foreningen (nytt inn-ord) har jobbet bra med spillere og stallen generelt. Og for en signering av ny trener - nærmest som en våt drøm!
Gleder meg stort til neste år allerede!Kommentar
-
Uansett hvor mange spillere til som signeres før overgangsvinduet stenges om 3 og 1/3 måned, så har Per Mathisen holdt ord. Han proklamerte 6-8 nye spillere og navn som ville overraske. Det har klubben holdt! At klubben har signert Sead Ramovic, Jesper Westerberg og Johan Andersson er positive overraskelser etter min mening og navn jeg aldri kunne sett for meg at LSK skulle klare å signere.
Mange trodde ikke på styrets leder og mente han kom med ønskedrømmer, men han og klubben holdt ord. Sier ikke dette som "en hva var det jeg sa", men fordi jeg synes foreningen (nytt inn-ord) har jobbet bra med spillere og stallen generelt. Og for en signering av ny trener - nærmest som en våt drøm!
Gleder meg stort til neste år allerede!
Ellers enig. Jeg gleder meg også stort til neste år. eLSKer!Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
Hvordan klarer du å få det til å bli sutring? Er jo noe av det mer reflekterte som har blitt uttalt av noen med tilknytning til Lerkendal på mange år.
Det kan se ut som om det begynner å betale seg at LSK så skriften på veggen før de andre lagene, og det er vel akkurat det Hoftun påpeker også: LSK har etter fire magre år bygget seg en grunnmur økonomisk mens de fleste andre først nå begynner å se på tomtens beskaffenhet.Kommentar
-
Blir veldig usikker på hva haglund tenker ettersom han kjøpte inn både andersson og palmi.
----------Ramovic----------
westerberg-Isak-Kippe-Ringstad
---------Ruben--roger--------
Palmi/Erling---Johan---Mathis--
--------------Björn---
Er ikke et oppsett jeg ønsker. Bjørn på top er ikke en ønske situasjon selvom bjørn er bjørn.
Noe sier meg at det er slik det kommer til å se ut i starten av sesongen og at bjørn må spille seg inn igjen.
---------Ramovic----------
westerberg-Isak-Kippe--NY
---------ruben---Mix------
Erling---Palmi---Mathis--
---------Andersson---
Håper virkelig det ender opp slik
---------Ramovic----------
westerberg-Isak-Kippe--NY
---------ruben---Mix------
andersson/palmi---bjørn----PVM/BOLLY
-------------NY---
palmi eller Andersson var i mine øyne et unødvendig kjøp. Med mindre en av dem kan spille på venstre siden. Ville heller hatt mer penger til en rutinert spiss.
Noen som vet hvor det ble av afrikaneren som spilte for stoke før? Han skulle vist imponert på prøvespill.Kommentar
-
Han fra stoke skrev vel tullebukk noe om, husker ikke hva det var. Mulig han ble for dyr i forhold til hva vi ville betale.Kommentar
-
Det er vel ikke bare Ujah som bestemmer hvor han skal spille. Kan jo tenkes at klubben hans syns han fortsatt er litt langt unna første laget, men ønsker at han skal få spille tid. Kan ikke tenke meg et bedre sted en LSK å låne han ut, her kommer han til kjent miljø og kan spille på seg selvtillit og fortsette den gode utviklingen han hadde sist gang han var herLast edited by Skinke; 19.12.2011, 17:31.Kommentar
-
Den siste tiden har lært meg at jeg ikke kan avfeie noen rykter som tull eller urealistiske. Jeg trodde de som snakket om Sead Ramovic var urealistiske gærninger og at det aldri i verden kom til å skje, men der var han gitt. Så foreløpig lener jeg meg bare tilbake og nyter det som skjer, og prøver så godt jeg kan å droppe "herregud, han har vi aldri i verden sjans på" tankegangen. Bortsett fra når det gjelder Ujah da, tro'kke han kommer tilbake dessverre.
Jeg har allerede en liten crush på Haglund, og dersom han kan bringe klubben et godt steg oppover tabellen vil han fort fremstå som en deilig, deilig mann for min del. Og det er faen meg på tide, LSK-supportere har lidd nok de siste årene. Skål for 2012!Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Fy faan og digg denne seieren her var. ( LSK - rbk 4-2 )
Se hvordan spillerne kjemper for og vinne denne kampen.
Legg også spes merke til viljen både i Sundgot og Occean på siste målet.
RBK prøver seg med alt uten og stoppe et fantastisk arbeids mål.
Dette er en mentalitet jeg savner og denne håper jeg kommer tilbake i 2012.Last edited by glasgow; 20.12.2011, 11:57.Kommentar
Kommentar